۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱

پایگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری نوشت:

از 11بهمن سال گذشته تا 17 اردیبهشت امسال 365 هزار و 218 نفر از از زائران ایرانی خانه خدا وارد سرزمین وحی شده‌اند.

این تعداد پس از 6 روز اقامت در مدینه منوره عازم مکه مکرمه شده و پس از به‌جا آوردن اعمال عمره مفرده و 12روز اقامت در عربستان به کشورمان باز می‌گردند.هم‌اینک 30هزار زائر ایرانی در هریک از شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان عملیات عمره قریب به 800هزار زائر ایرانی وارد سرزمین وحی شوند.

بنابراین گزارش، رئیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان به خبرنگار ما گفت: زائران ایرانی در 52 هتل مدینه و 38 هتل مکه اقامت می کنند که در مجموع بهترین هتل ها برای زائران ایرانی اجاره شده است. گفتنی است، بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه و مدينه منوره برنامه هاي مختلف فرهنگي براي زائران ايراني در نظر گرفته است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید کریم IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    2 0
    باید به بعضی از دفاتر زیارتی که مسئول اعزام هستند تذکر داده شود که از افراد جدید استفاده شود چون افرادی که برای چند بار در طول سال متولی سرپرستی ومدیریت اعزام شده اند دیگر ان توان و مدیریت را از دست داده ونیز خسته شده اند چیزی که خود من دیدم وفقط به فکر بازگشت از زیارت دوره هستند در ضمن دیگر از بردن زائران به جاهای اسلامی هم خسته شده اند ومیگویند که باید خودتان با اتوبوسهای عربستانی ان هم با هزینه خود بروید