شما هم از دیدن همیشه یک تصویر در پس زمینه گوشی خود خسته شده‌اید؟ از این اپلیکیشن آندرویید استفاده کنید تا تصاویر پس زمینه گوشی‌تان به صورت خودکار تغییر کند.

ماندانا سجادی: در فروشگاه اینترنتی Google Play اپلیکیشن‌ها و تصاویر پس زمینه جذابی وجود دارد. اما در آنجا هم نمی توانید تصویری پیدا کنید که هرگز شما را خسته نکند. به جای این که دنبال چنین عکسی بگردید، اپلیکیشن Wallpaper Changer آندرویید را امتحان کنید.
با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید گروهی از عکس‌های منتخب‌تان یا یک آلبوم به خصوص را انتخاب کنید تا تصاویر آن مرتب در صفحه گوشی آندروییدتان به گردش در آید.
عکس‌های سفرهایی که رفته‌اید، تصاویری که برایتان الهام بخش است، تصویر کودکتان، حیوانات خاتگی دوست داشتنی، و حتی ترکیبی از اینها می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.
 
برای استفاده از این اپلیکیشن
مرحله اول: از اپلیکیشن Wallpaper Changer برای دستگاه خود یک کپی بگیرید.
مرحله دوم: اپلیکیشن را باز کنید و  درباره شیوه تغییر عکس ها روی صفحه نمایش خود تصمیم بگیرید.
در اینجا می توانید انتخاب کنید که هر عکس جه مدت زمانی روی پس زمینه باشد و یا اینکه هر زمان صفحه گوشی از حالت قفل خارج شد تصویر هم عوض شود.
 
مرحله سوم: اگر می‌خواهید خودتان چند عکس را از آلبوم های مختلف انتخاب کنید گزینه Add image را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید قبل از این که همه عکس‌های یک آلبوم در اپلیکیشن به نمایش در آید با اشاره روی Add folder از آن آلبوم تنها یک عکس را انتخاب کنید.
حالا اگر می خواهید ببینید چه عکس هایی را انتخاب کرده اید روی Show all x wallpapers اشاره کنید.
این اپلیکیشن به کسانی که دائم در سفرند کمک می کند تا با نگاه به صفحه دستکاه آندروییدشان تصاویر عزیزانشان را همواره پیش روی چشمان خود داشته باشند.
40121
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فارس خیلی اصیل IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    5 3
    زین پس به جای واژه نا انیس و نا مونس اپلیکیشن بگویید: کار راه انداز افزار