۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۷

ایسنا نوشت:

عرضه‌ قسمت‌های جدید «قهوه تلخ» در حالی صورت گرفت که بر خلاف انتظار، مهران مدیری در ابتدای این بخش از «قهوه تلخ» ظاهر نشد تا با مخاطبان سریالش صحبت کند.

تاخیر بسیار زیاد در توزیع قسمت‌های جدید «قهوه تلخ» و گمانه‌زنی‌ها برای توقف همیشگی این سریال، ‌این انتظار را در مخاطبان «قهوه تلخ» ایجاد کرد که مهران مدیری که اغلب در ابتدای قسمت‌های جدید «قهوه تلخ» ظاهر می‌شد و درباره این سریال با مردم صحبت می‌کرد، در ابتدای مجموعه بیست و ششم «قهوه تلخ» نیز حاضر شود و به دلیل تاخیرهای به وجود آمده، توضیحاتی را ارائه دهد.

مجموعه جدید «قهوه‌ تلخ» با جلد مقوایی و در قالب دی‌وی‌دی از 12 اردیبهشت‌ ماه در سوپرمارکت‌ها و مراکز فروش توزیع شده است؛ هرچند برخی از فروشندگان که نسبت به استقبال دوباره مردم از این مجموعه مطمئن نبودند، تعداد کمتری از مجموعه‌های «قهوه تلخ» را برای فروش عرضه می‌کنند.

روی جلد مقوایی سی‌دی سریال قهوه تلخ همچنان جمله معروف «لطفا کپی نکنید» از مهران مدیری به چشم می‌‌خورد و قسمت‌های جدید این سریال که داستان آن در زمان حاضر می‌گذرد، با تغییر موسیقی تیتراژ همراه بوده است.

توزیع «قهوه تلخ» با تبلیغات بسیار زیادی در سطح شهر همراه بود تا مردم را به خرید دوباره‌ آن ترغیب کند.
 

5858

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    قسمت 26 را همه مردم به صورت قاچاق دیدند. مشکل ما جایی است که وقتی می بینیم کاری و کسی خوب هستند شروع می کنیم به نابود کردنش. شاید هم بعضی دوست دارند مردم فقط سریال های سیاه با پول بیت المال را ببینند. البته موفق هم نیستند.
    • ... IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      70 4
      نه اين سري با قاچاقش فرق داره
  • فرهاد IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    93 93
    به خاطر اين كه در عوض محبت مردم كه كپي نكردند، جايزه‌هاي آنها را ندادند و گولشان زدن. ديگه روش نشده بيش از اين عوام‌فريبي كنه.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    47 6
    بار گذشته هم مردم همکاری کردند تا تهیه کنندگان این سریال ورشکسته نشوند. توجه داشته باشید که خیلی از مردم برای از دست نرفتن شغلها به شکل غیر مستقیم با خرید کالا مشارکت می کنند و این به معنای راضی بودن از وضعیت نیست.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    59 2
    یعنی همون قسمتهاییه که قاچاقش اومده بود؟؟؟ یکی جواب بده.
    • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      16 1
      بله دقیقا همون قسمت هاست بی کم و کاست
  • الی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    68 34
    حتما حرفی برای گفتن نداشته. مردم همه چیزو می بینند و می فهمند، مهران مدیری همیشه اینو میدونه و به خاطر همین حرف نزده.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    ما قبلن اورجینالشو میخریدیم ولی حالا دیگه نمی خریم و تحریمش میکنیم به دلایل خاص و بدقولی های آنها ...
  • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    65 95
    چون حنا ش دیگه رنگی نداره!!
  • amin US ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    18 8
    من خریدم ، خیلی هم با حال بود ، با لو رفته اش فرق داره ، حتما ببینید
  • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    30 11
    من از اینکه مهران مدیری سکوت کرد ناراحتم شاید دیگه خرید نکنم. خیلی بده تمام مجموعه ها را بخری و بعد دیگه خبری نشه. به نظر من اینکار مهران مدیری بی احترامی بود. در حال حاضر فکر نمی کنم قوانینی هم وجود داشته باشه که توش حق مردم هم باشه!
  • امیر IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    17 29
    من همه نسخه هاشو ارجینال خریده بودم ولی به خاطر احترام نگذاشتن به مشتری سعی میکنم فقط کپی شده بگیرم تازه کپیش رو هم به کل فک و فامیل میدم نگاه کنن تازه به اونا هم میگم کپیش رو بچرخونن دست خودشون نگه ندارن حال کنن
    • بدون نام IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      14 7
      البته درسته که توضیح ندادن کار درستی نبود. درسته که این وسط فقط مردم ضرر کردند. اما کپی کردن درست نیست. من سعی می کنم محصولات خارجی هم اوریجینال بخرم. درست نیست کپی کنید.
    • چوپان IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      15 2
      گناهکار همیشه برا گناه کردنش دنبال دلیل میگرده. اگه تو کارگردان باشی و وزارت ارشاد بیاد جلو کارتو بگیره بگه حقه تولید و انتشار نداری تو چیکار ميكني؟ تخم مرغ دزد خاوری میشود
    • شهاب IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      21 0
      برادر من، مجبور که نبودی ببینی. اگه دوست نداشتی نمیخریدی. حتما باید سریال تلویزیونی به خوردت بدن؟ که چه ببینی یا نه پولشو پیشاپیش از حلقوم آدم کشیدن بیرون. ضمنا کپی کردن کار درستی نیست، مثل دزدی میمونه. همون کاری که داری دیگران رو بهش متهم میکنی.
  • هادی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    37 6
    Lمدیری باید چه توضیحی بده؟ بگه ارشاد اومده پروانه ساخت و نمایش سریال رو بی دلیل متوقف کرده؟ بگه ارشاد 4 ماه تمام هیچ جوابی به مسئولین سریال نداده در مورد علت مخالفتشون؟ بیاد چی بگه؟ اگر بیاد اینها رو بگه که دیگه حتی نمی تونه همین سریال ها رو هم بسازه. در ضمن من فکر می کنم ذات کپی نکردن یک کار اخلاقیه ربطی هم به مدیری نداره. دلیل نداره چون ارشاد اذیتش کرده ما اخلاق رو فراموش کنیم.
  • علی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    7 7
    من این مجموعه رو دیگه نمیخرم چون بیست هزار تومن بردم و ندادن خبر آنلاین خواهشا انتشار بده تا بقیه بفهمن اینا کین
  • کپی رایت IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    8 2
    خیلی از سایت ها این سریال را تو سایتشان گذاشته اند......
  • بدون نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    21 5
    چون مجبور بیاد دروغ بگه که کار دکور طول کشید، یا خودمون به میل خودمون بعد از این همه هزینه تصمیم گرفتیم برگردیم به زمان گذشته! چون اگه راستش رو میگفت که دوباره لغو مجوز میشد! ترجیح داد دروغ نگه چون مردم میدونن چی به چیه. در ضمن اون دوستانی که میگن مهران مدیری بدقولی کرده و جوایز رو نداده بد نیست بدونن اولا قرعه کشی ها انجام شده و قرار نیست هر کسی یه سی دی خریده یه آپارتمان برنده شه! دوما دیر رسیدن احتمالی جوایز دست برندگان اصلا ربطی به مدیری نداره. البته میتونین به ایشون انتقاداتون رو منتقل کنید ولی خوب بعضی انگار فکر کردن چون یه ماشین یا خونه نگرفتن پس مهران مدیری بدقولی کرده!!
    • بدون نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      4 1
      ای ول به این نظر مردم دوس دارن یا عادت کردن دروغ بشنون یعنی یه ذره هم قوه استدلالمون کار کنه متوجه میشیم چرا نیومد صحبت کنه این سکوت اعتراضه به نظر من
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    36 1
    کسی که مردم شاد کنه همینه دیگه!!! باید سریالهایی بسازه که اشک مردم را در بیاره و دچار افسردگی کنه این یعنی برنامه سازنده البته از نگاه همون آدمهایی همه چیز دانا
  • ایزل IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    13 1
    برای کسانی که باعث این تآخیر شدن متآسفم و برای کسانی که این افرادو در این پستها گذاشتن بیشتر
  • بدون نام IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    22 1
    حالا بزارید مهان مدیری بعد از 120 سال بمیره بعد کل ملت میگن حیف شد که رفت یه دونه بود....مرده پرستیم دسته خودمون نیست قدر اسطوره هامونو بزرگامونو نمیدونیم.ما ها فقط شخصیت تخریب کن .اسطوره(هیرو)تخریب کنیم ..مهران مدیری رو دست نداره همه اینو میدونیم.همه ما که هیچی حتی اونایی که ینگه دنیا نیشستن هم فهمیدن چه اعجوبه ایه.اونوریا قدرشو از من و تو بیشتر میدونن که بهشش دکترا میدن
    • بدون نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      5 0
      به نظر من هم اون دوستمون که گفت مدیری ترجیح داد نیاد صحبت کنه تا حداقل به مخاطبش دروغ نگه درسته و این یعنی احترام به مخاطب که نمی خواد مثل بعضی ها با دروغ به مردم کارشو پیش ببره حاضره این چیزا رو ببینه ولی دروغ نگه ای ول مهران مدیری
  • م IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    1 22
    حالا زیاد غصه نخور. حرفهاش تحفه ای هم نبود خبرآنلاین!
  • مهم IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    3 12
    متاسفانه تهیه کنندگان سریالهای خصوصی به مردم با روش جالبی کلک می زنند. یک سریال با آینده نا معلوم و پایان نا مشخص شروع می کنند به محض کم شدن مشتری و عدم سوددهی جوری سریال را پیش می برند که ارشاد مجوز ندهد.پس از اینکه کاسه ککوزه ها سر وزارت ارشاد شکست میرن سراغ ساخت سریال بعدی نیازی هم به توضیح ندارند.وقتی ارشاد مجوز نداده دیگه خیالشان از بابت مردم راحته!
  • خوشبختی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
    1 1
    هنرمندان از رادیو یه تلویزیون و از تلویزیون به رادیو و از رادیو و تلویزیون به ویدئوکلوپها تبعید می شوند. هنرمند تا زمانی که زنده هست باید بیاید و نسبت به کارهایش توضیح بدهد، در غیر این صورت باید به بینندگان حق بدهد که جور دیگری بیندیشد.