۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

یک هفته پس از وعده وزیر علوم برای حذف کنکور در سال 93، یکی از مدیران استانی آموزش و پرورش از حذف کنکور پس از اجرای کامل نظام جدید آموزشی خبر داده است؛ شش سال دیگر.

 امید کریمی: "کنکور به این زودی ها حذف نمی شود." این پیش بینی بدبینانه ای بود که از همان زمان مصوب شدن قانون حذف کنکور و تشکیل کارگروهی برای اجرای آن، بسیاری از کارشناسان، معلمان و مدیران آموزشگاه های کنکور، به زبان می آوردند و البته این پیش بینی هنوز هم درست است؛ حذف کنکور تاکنون سه بار به تعویق افتاده است و البته در آخرین و قطعی ترین زمان هم گفته شده تا سال 93 قانون حذف کنکور اجرا می شود.

اما خبرهایی منتشر شده است که گویا آموزش و پرورش با وجود همه وعده ها، قصد فراهم کردن مقدمات حذف کنکور را حداقل تا 6 سال آینده ندارد؛ سال 97.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از برداشته شدن قطعی کنکور تا شش سال آینده خبر داده است.

محمود نقوی در این باره به ایسنا گفت: "اولین خروجی‌های سال ششم ابتدایی در زمان فارغ‌التحصیلی بدون کنکور وارد دانشگاه می‌شوند. آزمون کنکور سراسری همچنان برای دانش آموزان تا شش سال آینده برقرار است و سند تحول بنیادین به تدریج اجرا می شود، بنابراین اولین خروجی سال ششم ابتدایی دیگر از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه نمی شوند."

 

وزیر علوم: کنکور در سالهای 92-93 حذف می شود

اما این درحالی است که وزیر علوم هفته گذشته در حاشیه مراسم افتتاح پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود در زمینه آخرین وضعیت حذف کنکور و فعالیت کمیسیون ماده 4 که اعضای آن پنج نفر هستند گفت: "رییس آن مجموعه بنده هستم ولی تصمیم‌گیری‌ها بر اساس رایی است که در این کمیسیون انجام می‌گیرد. آخرین اقدامی که در کمیسیون صورت گرفت و مصوب شد این است که در سال 92 و 93 کنکورقابلیت حذف پیدا می‌کند."

کامران دانشجو گفت: "اگر بخواهیم به تدریج به سمت حذف کنکور در سال 92 و 93 حرکت کنیم، در واقع همان برنامه‌هایی است که در حال حاضر سازمان سنجش در دست اجرا دارد و باید این برنامه‌ها را به تدریج در کمیسیون ببریم و در صورتی که آنجا مورد تصویب قرار گرفت اعمال می‌شود. به عنوان نمونه در حال حاضر در برخی رشته‌ها نیاز به رقابت وجود ندارد و در برخی رشته‌ها نیز هنوز رقابت داوطلب مشاهده می‌شود که در این زمینه باید به تدریج تصمیم‌گیری‌ها را به کمیسیون برده و در جهت حذف کنکور آنها را تصویب کنیم."

همچنین حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش هم درباره حذف کنکور گفته است: "با فراهم شدن زیرساخت ها و همچنین افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، این آزمون از سال 93 حذف خواهد شد. هم اکنون تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 25 درصد است که این رقم هر سال افزایش یافته تا در نهایت براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 93 آزمون سراسری ورود به دانشگاهها حذف شود."

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 209
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    64 15
    رسانه باید شجاعت داشته باشد درود بر شما
    • ستوده A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
      62 12
      آره بابا کنکور کاملا عادلانه هست و به نفع افراد مستضعفه که مثل پول دار ها نمی تونند معلم ها رو بخرند
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    اينا همش شعاره!!!! بله مثلا تا سال ٩٣ كارداني نقاشي روي پارچه بدون كنكور خواهد بود ولي براي رشته هاي پزشكي يا حقوق يا مهندسي هاي الكترونيك و مكانيك و ...تا ٥ ٦ سال اينده كنكور برقرار است سطح امتحانات نهايي از كنكور بسيار پايين تر ميباشد و تصحيح برگه ها نيز بسيار بد انجام ميشود! در ضمن اين ٢٥ درصدي كه فرموديد به صورت تاثير مثبت ميباشد يعني چون خود سازمان سنجش هم نتايج حاصل از امتحانات نهايي را قبول ندارد تنها در صورتي ان را تاثير ميدهد كه به نفع داوطلب باشد!
    • بدون نام IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      فقط این نیست که چون خیلی حوزه امتحان نهایی هست امکا لو رفتن سوالات وحشتناک بالا می ره
    • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      58 34
      اي كسي كه منفي داده با كجاي اين نظر مخالف بودي؟؟؟؟؟؟
    • علی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
      37 4
      وضع تالیف کتاب ه خیلی افتضاح شده اصلا یه کتاب دیفرانسیل تالیف کردن نمیشه از قسمتی اشتباه پیدا نکرد یا یه جاهایی رو حذف کردن توی تمرین از همون روش استفاده کردن بعدش هم نمیشه به امتحان نهایی اکتفا کرد بعدشم این معنی نداره که هر روز یه درصدی از امتحان هایی رو زیاد میکنن توی کنکور یه سری با پارتی که بین افراد حوزه ها دارن نمره های بالا میگیرن و اونایی که پارتی ندارن نمره واقعی بگیرن من به شخصه قبول ندارم که در امتحان نهایی بر اساس حق برگه ها تصحیح میشه چون امسال خودم خودم دیدم که یکی از بچه های کلاس که چند تا درسش رو سال دوم افتاده بود و توی کلاس معلم هارو روانی کرده بود معدل بالای نوزده داشت پسره اصلا ریاضی رو نمیتونست حل کنه موقع امتحان نهایی هم همش خیابون ها رو متر میکرد معدلش شده 19
  • بدون نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    مسئله کنکور باعث شده با یک آموزش وپرورش بیمار طرف باشیم.هدف تمامی مدارس واولیا فقط شده کنکور .حالا آموزش چقدر عمیق باشه ودقیق باشه ومطالب مورد نیاز، زیاد مهم نیست.مهم قبولی کنکوره !بیچاره بچه ها که باید برای قبولی کنکور مغزشون را باکلی محفوظات غیر لازم پر کنند بعدش هم بروند دانشگاه ببینند یک دهم چیزهایی که خوانده اند لازم بوده.بعد از ده سال هم هیچی از محفوظات وداده ها توی ذهنمون نیست. واقعا مگه ما چند بار به دنیا می آییم که اینقدر وقتمون تلف بشه!
    • طرفدار كنكور IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      92 35
      من كنكوري هستم به شخصه به شما اطمينان ميدم كسي كه ميخواد كنكور بده بايد سواد بسيار بالايي داشته باشه و اينگونه نيست كه بتوان تنها با استفاده از روش هاي ردگزينه به جواب بسياري از سوالات رسيد
  • ارمان CH ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    بابا به خدا اینا خودشونم نمیدونن جیکار می خوان بکنن.چیزی که هست اینه که امراطوری هایی که از کنکور میلیارد میلیارد در میارن حالا حلا نمی ذارن کنکور حذف شه؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      73 6
      عامل به وجود امدن اين امپراتوري ها تنها وتنها وزارت اموزش و پرورش ميباشد كتاب هاي درسي داراي مطالب گنگ ناواضح بعضا غلط و ... ميباشد و اينكه بسيار ساده ميباشند و به هيچ وحه پاسخگوي كنكور نيستند!
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    44 19
    خدا کنه من لیسانسمو بگیرم میرم سربازی دوباره کنکور میدم که روشو کم کنم!!!
  • زهرا... IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    61 46
    واقعا که چرا این قدر با سرنوشت ما بازی می کنند من دوم دبیرستانم واز وقتی شنیدم کنکور برای ماها میخواد حذف بشه خیلی خیلی خوشحال شدم ولی الان نمیدونم چیکار کنم بخندم یا گریه کنم؟؟؟
    • مريم IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
      94 12
      اصن حذف كنكور خوشحالي نداره دوست عزيز... ما وضعي كه ما داريم همش ضرره!!! پارتي بازي تقلب تو حوزه ها لو رفتن سوالا و هزارتا مشكل ديگه!! كنكور باشه خيلي بهتره!!
    • زهرا A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      16 5
      هیچکدوم من تازه کنکور دادم خیلیم بد دادم اما اون غول بی شاخودمی که تصور کردی نیست
  • علی IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    نه واقعا کنکور حذف نشه بهتره.درسته بهترین گزینه نیست اما درحال حاظر عادلانه ترین ازمون غربال بچه های با استعداده نمونه دانشگاههای بدون کنکور هم دیدیم:پردیس.که خداتومن هزینه ثبتنام . کلاسها و مدرک زبانشه و عملا فقط و فقط بچه های با بضاعت بسیاار بالا و هرچند خنگ!! واردش میشن
    • بدون نام IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
      82 16
      خواهش میکنم کنکور رو حذف نکنین!پس تکلیف ما پشت کنکوری ها چه میشه که داریم به خاطر رسیدن به هدفمون از جون مایه میذاریم وحاظریم تا چند سال دیگه پشت کنکور بمووووووووووونیم؟!!؟!......
  • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    35 23
    اينا همشون با هم درگير هستند ...ولي حذف بشه كه چي ... امتحان نهايي رو سازمان سنجش بگيره بهتره تا اين كه امتحان نهايي رو اموزش پرورش بگيره ..ميشه حذفش كرد ..
  • زرین دشتی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    68 13
    چرا اینقدر مردم ما ساده هستند . امکان حذف کنکور برای رشته های پر طرفدار وجود ندارد بله بعضی رشته ها مثل تاریخ - اجتماعی و خیلی از دیگر از رشته ها مثل پرورش زنبور عسل و ............همکنون نیز کنکور وجود ندارد
    • مومن IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
      28 2
      آقا چرا بی جهت به رشته ی انسانی توهین می کنید ؟ والله شان و منزلت یک فرد که در این رشته درس می خونه ( به غیر از کشور ما ) درهمه جای جهان بیشتره . در ضمن : انشالله که برداشته نمیشه . کلی دارم برای کنکور هنر کتاب می خونم (که انشالله ) دانشگاه خوب قبول بشم . بعد هم مسئله ی حذف کنکور یک افسانه هستش و افسانه ی خوبی هم نیست ؛ چرا که ما در کشورمون حداقل سه تا چهار هزار نفر سال سوم دبیرستانشون رو با معدل بیستقبول میشن و دانَشگاه های بزرگ کگشور ضرفیتی برای قبول اینهمه دانش آموز ندارند .
  • تبریزیم IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    37 14
    تا زمانی که مدرک تحصیلی شأن اجتماعی محسوب می شه ، محاله کنکور به این زودی حذف بشه.
  • بهار IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
    26 9
    دوستان کسی خبرداره کنکور دانشگاه آزاد چه سالی حذف میشه؟البته من می خوام رشته پزشکی امتحان بدم ضمنا33ساله هستم
    • فرشید IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      5 5
      من دانشجو پزشکیم ای ول ارادتون افرین
  • مهدی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
    81 11
    به نظر منم امکان حذف کنکور 0 درصد
  • جعفر IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    78 20
    حذف نشه تورو خدا معدلام کمه
    • بدون نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
      43 0
      من هم معدلم کمه هم پول شهریه ی دانشگاه رو ندارم
  • گمنام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    62 11
    من آخرنفهمیدم بالاخره کنکور93 حذف میشه یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فاطمه IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    52 10
    حذف نشه بابا.الان عادلانه است تقریبا البته خدا کنه.وای به حال وقتی که بخواد گزینشی باشه!
  • الی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    81 12
    اگه کنکور حذف بشه باید فکر مدرسه هایی که نمره کیلویی میدن رو هم بکنن....تازه معدل که ملاک سواد نمیشه!!!!!!!!من کاملا مخالفم با حذف کنکور
  • شیرین IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
    35 5
    الان دختر عمه من امسال میره سوم کامپوتر و داره واسه کنکور میخونه ولی الان من که 1سال ازش کوچکترم و میرم دوم معماری همه بم میگن کنکور نداری حتی قلم چی هم بهم زنگ زده گفته برای شما که کنکور ندارین برنامه ریزی درسی میکنیم. ولی باز خیلیا مثل شما میگن حذف نمیشه حتی معلما هم جواب درستی نمیدن. ترووووووو خدا کمکم کنین دارم دیووونه میشم . اگه چیزی میدونین یا نظری دارین لطفا راهنماییم کنین.للللللللطططفففا
    • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
      19 4
      دوست عزیز چه فرقی داره....تو نمره های بالا بگیر....در کنارش سال اخر با نمره های بالات براش تلاش کن....در هر صورت اگه شش سالم بمونی با معدل بالا که میری دانشگاه مثل ما نیستی که اگه کنکور حذف شه ..نه معدلمون خوبه و نه وقت دوباره کنکور دادن داریم...به نظرم نامردیه حذف شه...چون بعضیا وقت ندارن برای امتحانای نهایی بخونن اما بالاخره دو سه سال پشت کنکور موندن می تونن چیزی که میخوان در بیان.....مگه همه ی بچه ها فقط دئارن درس میخونن؟ بعضیا به دلیل بعضی مسائل زندگی (مثل من)سر کار هم میرن
  • یه ادم با منطق IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
    77 15
    اینا اگه راست میگن برن معتاد هارو جمع کنن نه کنکور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    • بی نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
      13 7
      خودمونیما چه ربطی داشت
  • سارا IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    72 14
    سلام من با حذف کنکور مخالفم یعنی چی کنکور حذف بشه اینطوری اصلا هیجان نداره بعدم حق ما ضایع میشه بعضی مدرسه کشکی نمره میدن
    • منصور IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      17 0
      دمت گرم واقعا چرا باید کنکور حذف بشه خیلیا امیدشون به کنکور ه که بتونن برن دانشگاه.
    • بی نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      10 1
      ای خدااااااااااااااااااااااااااااااا کمککککککککککککککککککککک معدلممممممممممممممم کمممممممممممموووووووووووووو کنککککککککککوووووووووورررمممممممممم کهههههههههه ............. کمممممممممممکککککککک.
  • پوریا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    65 9
    بنظر من خذف نشه بهتره فقط درسهای عمومی و غیر لازم رو از کنکور حذف کنند . مثلا رشته ی ریاضی و فیزیک درسهای " دینی - عربی - زبان و ادبیات فارسی " حذف بشه . کلا تخصصی تر بشه بهتره , هم حجم مطالب پایین میاد و هم سطح کنکور میره بالا
    • بدون نام IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
      28 1
      واقعا راست میگی
  • بدون نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    35 5
    گاهی به خودم میگم این یه سال روفوزه شم، یا برم ازدواج کنم چند سال دیگه کنکور بدم!!! آخه این چه شانسیه که کنکور من می افته 93 و معلوم نیس کی دلش می خواد چی کار کنه!
  • كنكوري IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    41 8
    اخه اينم انصافه طرف مدرسه غيرانتفاعي ميره بعد ميره ٢٠ميليون معلم خصوصي ميكيره رتبه كنكورش ميشه ٩٠!!اخه تفاوت ما با اونا جيه؟!!!جرا انقدر حق كشي ميشه ؟اونم از امتحان نهايي ها كه مراقب مياد سره جلسه ميكه تقلب كنين!!!!!بنظرم تا با اين مسائل برخورد نشه درس خوندن فايده نداره
  • ديوانه كنكور IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    46 14
    كنكور حرف نداره آخه چرا بايد حذف شه خدا آخر اين ماجرا رو به خير كنه...كاش همين شيشميا قرباني شن و خطر از بيخ گوش ماها بگذره.....
  • محمدجواد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    28 66
    کنکور باید حذف شودچرا بایدکلی خرج کلاس کنکور کنئ وکلی کتاب های مضخرف را بخوانی و کلی تست های اشتباه و مضخرف رابزنی و کلی فشرده درس بخوانی وبعد هم ازپدر ومادر هامون کلی سرکوفت بخوریم. کنکور باید حذف بشه ولی باید روی این طرح کار بشه واصلاح بشه تا کسانی معدلشان پایین است از حذف کنکور صدمه نبیند.مخلص و دوست دار شما.
    • با مرام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
      17 14
      اوههههههههه چقدر مغرور و خودخواه امیدوارم سرت به سنگ بخوره
    • میلاد EU ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      15 0
      دوستان باور کنید معلم زیست شناسی ما در پیش دانشگاهی در مرکز شهر همدان سرباز معلم بود بدون سابقه حالا این انصافه که من با مدرسه ی عالی مقایسه شم اگه این حال وروز شهرنشین هاست تکلیف چند صد هزار دانش اموز روستایی چی میشه
  • مرضیه IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    64 10
    چقدر به نحو ه ی برگزاری امتحانات نهایی اطمینان دارین که میخواین کنکور رو حذف کنید؟ این اصلا عادلانه نیست!
  • محیا IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    37 8
    من خواهرم میره سوم وخیلی درس خونه وباهوش ولی معدلش 20 نشده .سال93 هم کنکور داره .باحذف کنکور اونایی که مفتی مفتی با پارتی بازی وشب امتحانی درس خوندنو تقلب و...نمرشونو میکشن بالا راحت میرن دانشگاه ولی خواهر من امسال باید اززندگیش بزنه ولی آخرشم معلوم نیست چی میشه؟کنکور هست یا نیست ؟جوابی قاطعانه بدهید تادانش آموزان بابرنامه ریزی درست به هدفشان برسند.
  • شیوا IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    40 6
    در کشوری که امکانات تحصیلی برای همه یکسان نیست و برای بالا بردن کیفیت اموزشی دانش آموزان می بایست در مدارس غیر انتفاعی با هزینه های نجومی نام نویسی کرد ،بنظرشما حذف کنکور و اتکاء به ریز نمرات سالهای آخر تحصیلی!!! و دیپلم در شرایط نامساوی عادلانه است؟
    • علی US ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
      28 19
      من هم کاملا موافقم چون وقتی من تو مدرسه ی تیز هوشان واسه گرفتن 1 نمره صبح تا شب درس میخونم با کسی که تو مدارس غیر دولتی 20 و 20 میزاره تو کار نامش یکی هستیم به خدا سوالاتی که اونا حل میکنن رو به من بدهند شرطی 20 میگیرم
    • چیا IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
      13 0
      شیوا خانوم کاملا با شما موافقم
  • محمد IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    11 66
    با حذف کنکور استرس بچه ها کمتر است
    • حسین A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      6 1
      اصانم استرس کم نمیشه -ما کنکور میخواهیم
  • معترض IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    44 16
    کنکورنباید حذف بشه ولی خیلی نامردی که بچه های دبیرستان های دولتی و غیر انتفاعی و تیزهوشان همه از یک نوع فیلتر رد بشن
  • بدون نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    34 8
    با این نوع کتابهای درسی و شیوه امتحان حذف کنکور ناعادلانه است مثال واضح من خودم معدل نهاییم 13 بود در حالی که در کنکور رتبه 800 منطقه 3 آوردم ولی تو انتخاب رشته دندانپزشکی زدم نشد و موندم برای سال 92 در حالی که اگه فقط معدل رو حساب می کردن فکر نمی کنم رتبم پایین تر از 50 هزار می شد. من نگران اینم نکنه تاثیر معدل رو برای سال 92 بالا ببرن (خدا نکنه خدا نکنه زبونم لال)
  • عاشق کنکور IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    63 11
    اگه کنکور را حذف کنید همه ی ما سومی ها بد بخت می شویم شاید یکی معدل سالهای پیشش خوب نباشه وبخواد از الان برای کنکور تلاش کنه اگه کنکور حذف بشه بیچاره میشه اگه میخواین کنکور حذف کنید لاغر از اول بگین تا درست حسابی درس بخوانیم
  • کنکور حذف بشه IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    14 65
    تو رو خدا یه کاری کنید سال 93 حذف بشه بهترین فکر است
    • ارزو IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
      7 42
      منم بانظر شما خیلی موافقم
    • افشین IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
      25 1
      نه تورو خدا چطور دلت میاد کنکور ب این خوبی.................
    • امیرمحمد IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
      23 1
      پس ما که معدلمون کمه. ولی قصد خوندن رو داریم چیکار کنیم؟
    • امیر IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
      20 0
      نه تورو خدا توی سال 91 فقط 5000 نفر معدلشون 20 شده حالا هم اصلا معلوم نیست بعضیاشون چطوری 20 گرفتن .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این کار واسه اونایی که مثل من معدل زیر 16 دارن خیلی بد میشه در حالی که یک ساله شدیدا دارم میخونم تا انشاالله علوم پزشکی دانشگاه تهران قبول شم .اگه شرط معدل باشه کتاب داری پزشکی دوغوز آباد هم فبول نمیشم.اگه این طوری بشه حق خیلیا ضایع میشه .خدا نکنه
  • محمود IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    11 57
    حذف بشه خوبه بهترین فکره سال 93 کنکور نمیمونه
  • مهدی IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    34 7
    سلام من دانش آموز سال سوم تجربی هستم و کلی هم برنامه ریزی کرده ام تا در کنکور قبول شوم اما من از حذف کنکور هم ترسی ندادرم زیرا معدل سال پیش من 18 بوده و امسال با سعی شبانه روزی آن را بیشتر میکنم اما بهتره کنکور حذف نشه چون در این صورت ضایع شدن حق در مملکت بسیار بالا میره. بعضی از مردم جنبه ندارن زود شروع به شغل های کلاهبرداری 2 - اما در کنکور هم حق ما ضایع می شود مگر ما چه گناهی کرده ایم که از خانواده های کم در آمدیم و نمی توانیم در غیر انتفاعی ثبت نام کنم و در شهر ما هم مدرسه نمونه برای رشته تجربی وجود ندارد آن وقت باید با همه ان ها رقابت کنیم.
  • سپيده IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    45 7
    كنكور حذف نشه توروخدا.از طرفي امسال(92)هم تاثير معدل نهايي 25 درصد بمونه.آخه انصاف نيس كه.هر معلم با سليقه خودش اصلاح ميكنه.كنكور بهترينه.
  • دبير زيست IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    47 9
    حذف كنكور بزرگترين ظلم واسه بجه ها هستش.به نظر بنده تاثير سوابق تحصيلي واقعا بي انصافيه زياد بشه.شايد يكي معدلش كم بوده ولي واقعا با استعداده و ميتونه تو كنكور از رشته مورد علاقش قبول بشه.دانش آموزاي زيادي داشتم كه با معدل كم از بهترين دانشگاه ها و بهترين رشته ها من جمله پزشكي قبول شدن.خواهشا در حق بجه ها ظلم نكنيد بذارين روال عادي طي بشه.حذف كنكور واسه اونايي كه الان 6 ميخونن خوبه نه واسه دانش آموزاي الان كه با هزار آميد و آرزو دارن درس ميخونن.
    • محمد یاسر IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      43 2
      با نظر شما موافقم چون تو کنکور راه واسه جبران اشتباههای گذشته وجود داره
  • hanie IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    53 9
    من امسال سوم دبیرستان هستم ومعدل پارسالم 14 که بادیدن نظرات نظرم عوض شد وامیدوارم کنکورحذف نشه
  • بدون نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    60 9
    به نظر من اگه کنکور حذف بشه بدبخت میشیم توروخدا کنکور رو حذف نکنید
    • بدون نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
      25 2
      بانظرشما موافقم
    • زارعی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
      27 1
      بدبخت میشیم! نه بابا یه چیزی بدتر از بدبختی
    • ماریا US ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      22 1
      شما رو به خدا کنکور رو برنداريد من الان سوم رياضى ام ديگه هلاك شدم هم واسه معدل امسالم بخونم هم واسه قلمچی كه همون واسه كنكوره من معدلم 19.5 ولى بازم امیدم به كنكور هست. بدبخت بيچاره بيمار ميشيم اگه حذف شه تو رو خدا با احساسات ما جوونا بازى نكنين ماهم واسه خودمون هدف داريم اميد و آرزو داريم دوست داريم دانشگاه خوب و رشته خوب قبول شيم با برداشتن كنكور تباهمون نكنيد.
  • 93ای IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    15 52
    به نظر من نمیشه سرنوشت یه ادمو با یک آزمون 3-4 ساعته تباه کرد خیلیا از استرس نمی تونن خوب بدن
    • ارزو IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
      7 49
      من بانظر این خانم یا اقا موافقم حذف کنکور بهترین راهه
  • پروانه IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    51 6
    تورو سره جدتون حذف نكنيد كنكورو من امسال كنكور دادم مهندسي شيلات قبول شدم نرفتم سال بعد هم نميتونم كنكور نميتونم بدم ولي دارم ئاسه ساله 93 درس ميخونم تا پزشكي قبول شم
    • بدون نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
      22 1
      حرف منم همینه
  • 93 IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    9 54
    کنکور حذف شه بهترین فکره
    • امیر EU ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      18 6
      چرا
  • عارف IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    36 9
    مانباید خودمونو باکشورهای ÷یشرفته که کنکورو حذف کردند مقایسه کنیم برای ماو کشورماکنکورخیلی بهتره
  • رامین IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    32 5
    بهترین نحوه ی گزینش افراد کنکور هستش چون اگه کار به مدرسه نمره امتحانی بکشه دیگه ....!!!!
  • ارزو IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    7 41
    گناه ما که از صبح تا شب درس میخوندیم تا در مدرسه بهترین نمره رو بیاریم چیه؟گناه ما چیه که تمام زحمت هامون رو کشیدیم تاقبول شیم ولی بخاطره 2نمره ای که کم اوردیم چیه؟بعدش هیچ کس باور نمیکرد که قبول نشدیم.تورو خدا کنکور دانشگاه سراسری رو حذف کنین.حق ما بچه زرنگا داره ضایع میشه.
    • بدون نام IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
      26 1
      باشه اگه اینجوری فک میکنی انشالا حذف شه ببینم چه کار میکنی منم درس خونم منم از صبح تا شب میخونم ولی بابا چرا متوجه نیستید کشکی نیس که فقط براساس معدل باشه مثلا تو مدلتوشدی20هزاران نفر دیگه ام تو کل کشور شدن20حالا اگه همه اونا بخوان دانشگاه بهشتی یا هر دانشگاه خوب دیگه قبول شن که نمیشه دانشگاه واسه اینکه بعضی از اونا رو انتخاب کنه باید دوباره امتحان ورودی بده تو هرچقدم باهوش باشی مطمئن باش چنتاسوال هس که بلد نباشی چون منبع سوالا مشخص ن خ وا هد بووووووووووود
    • زهرا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
      13 0
      عزیزم من خودم دانش آموزنمونه دولتیم معدلم بالای 18بوده ولی این انصاف نیست که بخوان کنکورو بردارن چون درصد پارتی بازی بالا میره پس این حرفت عاقلانه نیست
  • هانیه IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    34 5
    ما بچه ها بالاخره ندونستیم این کنکور حذف میشه یا نه .تازه حالا نمیدونیم مفهومی بخونیم یا فقط واسه نمره درس بخونیم تورو خدا تو حق ما بچه ها ظلم نکنین بذارین روال عادی کنکور برگزار شه.
  • سردرگم IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    14 9
    من امسال رشته زیست روزانه قبول شدم امامیخوام بمونم 93کنکوربدم واسه دندان معدل کتبی ام 18.23است نمیدونم فکرخوبیه یادیوانگیه...
  • امید IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    15 5
    یکی به من بگه در نهایت کنکوز حذف میشه؟
  • بازی نکنید-کنکور براکشور ما حذف نمیشه IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    36 1
    فقط یک جمله میگم حذف کنکور یعنی بی عدالتی بابااروپاییا حداقل...سالی ازما جلو ترن مانمی تونیم بگیم ماهم مثل شماییم اگراونهایی که میگن کنکور حذف بشهمظورم صدرات است من فقط باچند دلیل ساده میتونم دهان اونهاروببندم
  • بنده خدا IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    1 12
    سلام فکنم به این زودیا حذف بشه خودم امسال کنکور میدم دانشگاه ازاد .................................. حرفش نزنیم بچه ها من رشته برق میخونم چه جوری برنامه ریزی کنم تا از کنکور قبول شم.کلاس های تقویت تاثیری داره
  • مریم IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    34 3
    حذف نکنید.کنکورو حذف نکنید.من سوم تجربیم و دارم از حذف کنکور دق میکنم.
  • نیما IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    31 2
    ازتون خواهش میکنم حذف نکنین سوم تجربی هستم اخر نمیدونم چیکار کنم تست بیشتر کار کنم یا تشریحی .دیییییییییییونه شدم ازدستتون
  • بدون نام IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    25 3
    دیگه شورشو دراوردین خوب مایی که سال 93 کنکور داریم باید چه کارکنیم شدیم موش ازمایشگاهی شما ها تکلیف ما رو روشن کنین اگه نکورنباشه چه جوری دانشجو انتخاب میکنید لابد با قرعه گشی یا هر دانشگاه به دلخواه خودش امتحان بکیره و ما ندونیم این سوالا ازچه کتابی طرح میشه چه جوری هست اصلا
  • ملیحه IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    25 2
    سلام از نظر من کنکو حذف نشه بهتره من الآن دوم دبیرستانم نمیدونم چیکار کنم خودمو واسه کنکور آماده کنم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی تا اونجا که من شنیدم 97 حذف میشه اگه پیش دانشگاهی برداشته بشه و کنکور حذف بشه مطئنم درسا از قبل سنگین تر میشن من توی شهری هستم که نمره کیلویی همینجور میدن بستگی به وضع مالی دانش آموز داره اگه پولدار باشه کلا نمرش 20 واگه کم باشه چی ؟؟؟؟ بابا تورو خدا تکلیف مارو مشخص کنید ........................ ای خدا چی میشه یه بار این روسای مجلس به حرف ما دانش آموزان گوش بدن و هیچوقت کنکورو حذف نکنن خدایا همه ی امیدم به توئه کمکم کن .......
  • بدون نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    24 3
    اهای باشما هستم سال دومی ها سال سومی ها شما هایی که دوست دارین کنکور حذف بشه به جان خودم اگر به سال چهارم برسید ارزو میکنید که کنکور اصلا برداشته نشه پس این قدر دل به حذف کنکور نبندید همین
  • میعاد IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    15 1
    اگه برداشته شه برای ما که دو سال کنکور بدیم بده
  • حسن IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    20 1
    اگر کنکور بر حسب معدل بشه فرق اونی که تو مدرسه ی معمولی معدل 15 میگیره با اونی که تومدرسه ی تیزهوشان معدل 15 میگیره چیه ما فعلا همه مشکلاتمون مثل ادمه همین یه کنکور مونده که هنوز ادم نشدیم
  • بازیچه کنکور IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    27 1
    تو رو جان عزیزتون با افکار جوونا اینقدر ور نرید بذارید آدم بونه داره چه....میکنه امروز میگید هست فردا میگید نیست برداشتن کنکور واسه شیشمیها شاید خوب باشه اما در الان در حق ماظلم میشه اصلا همین تاثیر معدل خودش نامردی تمام انقدر استرس ندید ما رو درک کنید باآرزوهامون بازی نکنید
  • کنکور IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    27 2
    درود بر کنکور
  • روانی IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    21 1
    با با مارو روانی کردید آخه چرا میخواید کنکور رو بردارید
  • من IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    27 1
    خوااااهش میکنم 93 کنکورو حذف نکنید نکنید نکنید.خواااهشش میکنم. ما پشت کنکوری ها بدبخت میشیم اگه 93 حذف کنید. دیوونه میشیم.روانی میشیم افسردگی میگیریم. خیلی بی انصافیه اگه حذف کنید
    • سحر.... IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
      5 0
      من کنکور 91 دادم و مهندسی کامپیوتر قبول شدم...اما انصراف دادم تا برم عکاسی بخونم....عکاسی جزو رشته های پر طرفدار و فقط 3 تا شهر هست تو ایران که عکاسی دارن...حالا من که دیپلم ریاضی دارم و معدلم نسبتا معمولی بوده و مدرک ریاضی هم ربطی به هنر نداره....اگه کنکور حذف بشه و فقط سوابق تحصیلی باشه من هیچوقت نمیتونم عکاسی رشته مورد علاقم رو بخونم....چون قطعا اونایی که تو مدرک از هنرستان دارن با معدل 19 و 20 میره تو این 3 تا شهر و عملا من که معدلم 15 یا 16 ریاضیه نمیتونم برم خیلی ناراحتم خدا کنه کنکور حذف نشه
  • VIGOROUS IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    15 2
    با سلام به همه ای کنکوری های عزیز امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن ما که چند سالی از کنکور دور شدیم ولی به نظر من کنکور حذف نشه بهتره اونایی که فک میکنن نمرات مدرسه نشون دهنده ای سطح هوش آنهاست خیلی هم درست نیست و زیاد نمیتونن تو دانشگاه موفق باشن مخصوصا رشته های فنی مهندسی . با کنکور دادن علاوه بر کنکور و موفقیت در رشته مورد علاقه استقانت در زندگی برای هدف مورد علاقه تلاش کردن را هم یاد میگیرن و اصلا امتحان های مدرسه در حد کنکور نیستن تست زدن روشهای کنکوری به دست آوردن تمرکز برای کنترل زمان سر جلسه توی سه چهار ساعت با چند تا درس مختلف کلنجار رفتن اینها همه از دست کسایی برمیاد که توی چند سال تلاش و مبارزه با عوامل مختلف به دست اومده و حالا این آدما میتونن معدل خوبی هم در دوران تحصیل داشته باشن
  • mohammad IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    17 9
    حذف بشه یا نشه کسایی که پارتی دارن قبول میشن
  • م.س.م IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    4 1
    من سوم تجربیم...از بس بهم گفتن خانم دکتر کلا از انگیزه واسه درس خوندن افتادم... با اینکه معدلم بالای 19 ولی اصلا اعتماد به نفس ندارم...برام دعا کنید...
  • بدون نام IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    3 30
    چی چی کنکورو حذف نکنین شما هم !!! میدونین چقد به نفعمون میشه اگه این کنکور لعنتی حذف شه؟؟؟
  • مهدیه IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    23 0
    کنکور سراسری تقریبا تنها جایی است که عدالت برقرار میشود ولی میخواهند ان را حذف کنند فکر میکنید اگر سوابق تحصیلی تاثیر گذار باشد پارتی بازی در حوزه های امتحانی دبیرستان و درو کردن نمره ها به حد اعلای خود میرسد وخیلی از افراد که لیاقت رشته برتر را ندارند ان را با پارتی و حق خوری بدست می اورند
  • یه دانش آموز IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    7 1
    حالا چه حرفه چه چیز دیگه بلاخره خودتون می دونید میخواهید چه کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نانوایی سرکوچمون US ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    13 0
    آخ جون میریم مدرسه سر کوچه لیسانس نانوایی میگیریم خیلی خوبه کاش زودتر مدرسه سرکوچمون بشه دانشگاه
  • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    14 0
    سلام به تمامي كسايي كه نظر دادن راستش اول نخواستم چيزي بنويسم ولي بعد كه نظرات شما رو ديدم عقيده ي من عوض شد.تنها نظري كه مي تونم بيان كنم اينه:امتحانات در كشور ما سطح كيفي متفاوتي دارند، و در حوزه هاي امتحاني ممكنه مواردي از قبيل پارتي و تقلب صورت بگيره؛از طرفي كنكور بهترين راه سنجش دانش آموزه،واز همه ي اين ها مهم ومهم تر عدالتي است كه در كنكوره.پس باين دلايل متعدد بودن كنكور تا سال1397 وبعد از آن هست.
  • زارعی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    18 0
    من سال تحصیلی پیش 90-91دانش آموز سال سوم بودم اما نتونستم قبول بشم وسوابق تحصیلی خوبی هم ندارم ونمیتونم برای سال 92کنکور بدم و باید سال 93 کنکور بدم .اگه شرایط کنکور 93این جوری باشه پس تکلیف افرادی مثل من چی میشه ؟چون دیگه راه جبرانی برای من نیست تاتو درسم موفق بشم .خواهش میکنم یکی جواب منو بده.
  • مهدی پورعلی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    15 2
    بابا همین چندماه پیش بود می گفتن کنکور برای رشته های پررقابت حذف نمی شه .یعنی ای کسی که می خوای پزشکی دندان پزشکی داروسازی مکانیک برق صنایع و ... بخونی خیالت تخت.
  • مهدیه IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    15 2
    توی کنکور وقت نمیشه تا تقلب کنی اما توی امتحان نهایی 120 دقیقه واسه 20 سوال ریاضی میدن. یعنی حداقل یک ساعت وقت واسه تقلب ایجاد میشه.پس کنکور بهترین راهه. تازه من یه سمپادی ام. سوالای ما مخصوصا تو درسهای اختصاصی ماورای تصوره.یعنی به نظرتون کسی که تو سمپاد معدل 18 میاره با اونی که توی یه مدرسه ی معمولی با سوالای کپی کتاب همین معدل رو میاره یکیه؟
  • امین IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    14 0
    حذف کنکور بیشترین ظلم در حق اونایی که معدلشون به دلایل مختلف کمه{ این خیلی غیر منطقی که هر چی معدل کم هست بی سوادن } انشاالله حذف نشه چون بدبخت میشم معدلم 14 علا قه شدیدی دارم تو کنکور تجربی موفق شم ولی حذف کنکور یعنی ختم ارزوهای بچگی(منظورم دکتر شدنه )
  • بدون نام US ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    20 0
    حذف كنكور = بدبختى جوانان
  • ............... IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    21 0
    واقعا قبول دارم حذف كنكور واقعا اشتباهه پس ما چي؟من معدلم كمه ولي ميخوام پزشك بشم و اين ته نامرديه اگر چنين اتفاقي بيفته.............من نميدونم واقعا واسه چي بايد حذف بشه كنكور؟خيلي نهايي با كنكور هم سطح هست؟ايا واقعا هيچكدام از اين بزرگان كشور پشت كنكور نبودن؟ايا واقعا تمام پزشكان و دندانپزشكان و....همان سال اول قبول شدن؟ايا واقعا هيچكس با معدل كم رشتهاي خوب ودانشگاهاي خوب قبول نشدن؟ايا واقعا ظلم نيست كه يه دانش اموز رو بخاطر معدل كم از تحصيل در رشته مورد علاقش محروم كنين وهيچ راه برگشتي هم نذارين؟خدا با اون همه عظمت هر گناهكاري رو ميبخشه اونوقت شما.....وواقعا مسخره هست اين تصميمات.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    10 0
    شاید کسی تازگی به رشته ای علاقمند شده باشه اگه کنکور حذف شه راه تحصیل علم بسته میشه و این خیلی بده خدا کنه که فعلا فعلنا کنکور حذف نشه ما که قدیمی تریم چیکار کنیم که خبر از علاقمون نداشتیم و تا حالا اشتباه رفتیم یه جایی برای برگشت باید باشه...........
  • زهرا IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    7 0
    شاید کسی تازه علاقمند به رشته ای غیر مرتبط با اون چیزی که تا حالا خونده ،شده باشه اگه کنکور حذف شه راه کسب علم هم بسته میشه خدا کنه کنکور فعلا فعلنا حذف نشه.... در هر صورت موفق باشید .
  • پویا IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    7 0
    من دانش اموز سال سوم هستم توی مدرسه دولتی درس میخونم جای که درس درست حسابی نمی دن چون وقت کم یا معلم می خواهد خصوصی تدریس کن امتاحانات داخلی خیلی سخت می گیرن که بگن سوالات ما در حد مدرسه های غیر انتفاعی بعد من باید فکر آیندم باشم یا کنکور یا امتحانات یا ...... یایایایایایا لطفا کمکم کنید واقعا دارم دیونه می شم
  • ياسمن IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    17 3
    اگه حذف بشه من خدمو ميكشم!
  • عادل EU ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    11 0
    سلام بچه ها به نظر من که مسئله ی حذف کنکور بیشتر مربوط به دانشگاه های آزاد وغیر انتفاعی و پیام نور هست نه دانشگاه های روزانه. شما خودتون از خودتون سوال کنید مگه میشه یه کسی که این همه زحمت کشیده و این همه خونه دل خورده برای کنکور حالا یه هویی بیان بگن کنکور حذف بشه. حالا خونه پرش هم بگیم کنکور حذف میشه به نظر شما یکی که مثلا میخواد بره دانشگاه امیر کبیر همینجوری اون آدمو به قول خودشون با سوابق تحصیلی میفرستن داخل نه عزیزان اگر هم حذف بشه دانشگاه های خوب برای خودشون آزمون ورودی میزارن.
  • بنفشه IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    3 0
    دمت گرم..............
  • عاشق کنکور IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    5 3
    ای بابا خب می خواین کنکور را حذف کنین که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا تا سال93 بذارین بمونه بعدش دیگه هر کاری می خواین بکنین...
    • حمزه IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
      7 0
      آدم خوبه فقط به فکر خودش نباشه پس ما چی که سال 94 کنکور داریم
  • morteza IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    13 3
    یک کلام... کنکور باید 6سال دیگه حذف بشه!!!!!!!! همین بس...
  • یه بشر IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    4 2
    هرکی کنکورا برداره...
  • غزال IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    12 0
    سلام دوستان به نظر من شرط معدل هم يك اشتباه بسيار بزرگ است. چند تا از دوستان من تدریس میکنند و تعریف میکنن که مخصوصا در مدارس غیرانتفاعی معلمها واقعا الکی نمره میدهند و این درخواست مدیر مدرسه هم هست تا درواقع مشتریانشان را که اولیا هستند از دست ندهند. و ضمنا آیا عادلانه است کسی که در یک مدرسه ضعیف دیپلم گرفته با کسی که در مدرسه خوب دیپلم گرفته مقایسه بشوند و باز هم تبعیض قایل شد و فرصت تلاش را از اولی گرفت.
    • مریم IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
      3 0
      ایول
  • غزال IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    16 0
    سلام اگه قراره شرط معدل اعمال بشه پس تکلیف اونایی که سالها پیش دیپلم گرفتن و اون زمان شرط معدل نبود و ما هم تلاش كمتري براي نمره كرديم چی میشه؟ مگه میشه مثلا کسی در رشته پزشکی که مستقیما با جان مردم سروکار داره وارد شه صرف معدل تحصیلش که به سلیقه معلمش بهش داده شده و استاندارد بالایی نداره
  • چه فرقی میکنه حالا.. IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    12 0
    سلام من دانش اموز پیش تجربی هستم تورو خدا دعا کنید حذف نشه
  • سمانه IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
    8 1
    سلام من دانشجوء حسابداری هستم. تصمیم گرفتم خودمو واسه کنکور93 آماده کنم تا بتونم تو رشته ای که سالها آرزوشو دارم ادامه تحصیل بدم. از اینکه این اخبار که کنکور حذف میشه رو می شنوم واقعا ناراحتم. آخه شما بگین که من چکار کنم. معدلم یادم نیست اما میدونم بالا نبود (فکر کنم حدودا 14 یا 15 ) بخونم واسه کنکور یا به همین رشته که چندان علاقه ندارم ادامه بدم و آرزوی رشته پزشکی رو...؟؟؟؟؟؟؟
  • ? Ben IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
    20 1
    همه باهم تکرار کنید: " نباید کنکور حذف بشه "
  • لیلا IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
    10 1
    برداشته شدن کنکور به صورت کامل و تاثیر دادن سوابق تحصیلی یه فاجعه است که ممکنه باعث بشه دیگه افراد فارغ التحصیل حال حاضر دیگه تمایلی به ورود به دانشگاه رو نداشته باشند چون خیلی از دوستان خودم بنابر شرایط زندگی ای که داشتن و همچنان دارن دبرستانشون رو نتونستن اونطور که باید پشت سر بذارن اما الان تصمیم دارن ادامه تحصیل بدن !به نظر من باید کنکور برداشته بشه اما نه کامل و نه در حال حاضر یعنی دانشگاه ها تا چند سال آینده هرکدوم جداگانه آزمون ورودی یا همون کنکور رشته هایی رو که پذیرشش رو دارن بگیرن و هرکس تمایل داره آزمون اون دانشگاه رو بده و تو رشته ی مورد علاقش ادامه تحصیل بده هرچند که این مسئله در صورتی خوبه که هیچ تقلبی توش صورت نگیره و حق هیچ کس ضایع نشه .
  • بدون نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
    9 1
    سلام.منم مثل خیلی ها دلم میخواد کنکور حذف نشه چون معدل سال سومم خوب نبود و الانم که باید کنکور سال 92 رو بدم کاملا حاضر نیستنم.اگه حذف بشه تکلیف ما چی میشه؟
  • رضا IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    7 2
    حذف کنکور یک اشتباه مطلق است. کنکور هست که باعث بالا رفتن سواد عمومی میشود. و معیاری بسیار عالی است.
  • صادق IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    5 2
    با سلام خدمت تمام دانش آموزان و پشت کنکوری های عزیز!اینجانب دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه اصفهان هستم.نظراتتون رو خوندم و چیزی که برداشت کردم این است که هیچ کدام از عزیزان آگاهی درستی از کنکور و سوابق تحصیلی ندارند.لذا بر خود میدانم که شما عزیزان را از شبهات کنکور آگاه سازم.1-دوستان گرامی باید بدانید که کنکور سراسری تا سال 97 به هیچ عنوان حذف نخواهد شد(صحت آن را در کنکور 93 و94 خواهید دید)2-سوابق تحصیلی بدین گونه برای شما در نظر گرفته خواهد شد:1-در نظر گرفتن کل نمره ی آزمون در مرحله اول(تست هایی که میزنید)2-در نظر گرفتن معدل سال سوم(معدل کتبی)مرحله ی دوم!که اگر معدل شما خوب نباشد اصلا محاسبه نمیشود و نمره ی کل آزمون برای شما محاسبه خواهد شد.پس نگران معدل نباشید3-تاثیر معدل تا سال 93همان25%است..
  • مرتضی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    4 1
    صادق جان از کجا انقد در مورد عدم حذف کنکور توی سال93 مطمئنی؟
    • صادق IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
      3 2
      با سلام.مرتضی جان حذف کنکور فقط در حده یک پیشنهاد است.درسته مجلس آن را تصویب کرده اما وزارت علوم و آموزش و پرورش چنین طرحی را هنوز قبول نکرده اند.در ضمن آیا شما میدونید که در سال91 در کشور حدود10000نفر در رشته ی تجربی معدل20وجود داشت.حالا اگه کنکور نباشه این10000عزیز پزشکی دانشگاه تهران و بهشتی رو انتخاب میکنن که اصلا با عقل آدمی جور در نمیاد.وزارت بهداشت هم موظفه این عزیزان رو پذیرش کنه که این اصلا کاره غیر ممکنیه!در حالیکه ظرفیت این دانشگاه ها به100نفر هم نمیرسه.مرتضی جان درستو با اطمینان بخون و به این حرفا اعتنا نکن.اطمینان داشته باش که کنکور تاسال97به قوه ی خودش پا بر جاست.
  • یوسف IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    8 2
    توراخدا کنکور رانذارین حذف بشد
    • صادق IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
      5 3
      سلام.یوسف جان کنکور تا سال97 برای کد رشته های رقابتی(رشته های پزشکی و فنی مهندسی مانند برق و فیزیک هسته ای و...)حذف نخواهد شد.حتی اطلاعاتی در مورد وارد قرنطینه شدن عزیزان طراح کنکور93 به اینجانب رسیده است.موفق باشید
  • امیر محمد IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    5 2
    لعنت به این بخت بد.
  • ح IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    7 2
    اینا میخوان با حذف کنکور ما رو از رشته مورد علاقه مون دور کنن و با این کار مارو از نون خوردن بندازن. کنکور نباید حذف شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • shiva US ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    11 2
    آقا صادق امیدوارم که حرفتون درست باشه.چون اصلا نمیخام 93 کنکور حذف شه
  • مازيار IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    7 2
    من طرفدار كنكور هستم چون كنكور عادلانه ترين رابراي رسيدن به دانشگاه هست 0مثلا پارسال هم كلاسي من باباش تو حوزه مراقب بود فقط يك امتحان باباش نيومد سر ورقش اون امتحانم يكي رو رونه كرد سرورقشبيشتر از پدرش بهش كمك كرد يا بچه ها علامتي كه معلم مي گفت تو ورقه ميزدند معلم هواشونو داشت
  • على IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    2 0
    معنىش چى مبحثمان حذفش کنن شما مىدونى چقدر دانش آموز با استعداد دارىم که حالا به هر دلىلى معدلشان خوب نىس آقاىان مسول
  • nima IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    2 0
    با سلام. بچه ها کنکور تا سال98 حذف نخواهد شد.برا سال93 هم تاثیر معدل25%مطلق است.آزمون فقط75% تاثیر داره.آزمون سال 93 دو مرحله ای خواهد بود.یک آزمون عمومی نرم و ساده و یک آزمون اختصاصی بسیار سخت.موفق باشید
  • باران IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    12 0
    این دولت شب میخوابه یه خوابی میبینه صبح پامیشه یه تصمیم میگیرن لابد بجه ی خودش کنکوریه میخواد کنکور رو حذف کنه..........توکل بخدا ما هم باید عروسک دولت باشیم
  • نسترن US ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    9 0
    من متولد سال 60 هستم اون موقع مریض بودم نمی تونستم برم مدرسه بدون معلم درس خوندم معدل دیپلمم 16 شد سال 93 سلامتیمو بدست میارم بعدش میخوام تحصیلات دانشگاهی رو شروع کنم ولی با حذف کنکور باید با بچه هایی که تو مدارس فوق العاده درس خوندن و معلم خصوصی داشتن و معدل 19 آوردن مقایسه بشم این منصفانه نیست هر سال مسن ترین شرکت کننده کنکور 70 ساله بوده حالا چرا من توی سن 31 سالگی حق رقابت ندارم بعدشم معدل اونهایی رو که تو روستاها کتابم به زور گیرشون میاد با اونایی که شمال تهرانن و هفتادجور منبع آموزشی دارن با هم مقایسه میکنن این طوری که تکلیف اون صد هزار صندلی معتبر از حالا روشنه این نهایت بی انصافیه
  • مهديه A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    3 0
    سلام تو رو خدا يكي كه يه منبع معتبر ميشناسه بپرسه ببينه اين كنكور 93 چي ميشه بالاخره من ميخوام امسال پشت كنكور بمونم نميدونم چه غلطي بكنم اگه 93 كنكور حذف شه من بدبخت ميشم تكليف پشت كنكوريا چي ميشه؟ اصلا ما كه تا حالا درس نخونديمو حالا آدم شديم ميخوايم تلاش كنيم با اين معدلاي درب و داغون آبياري گياهان دريايي ام قبول نميشيم چيكار كنيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهديه A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    3 0
    سلام تو رو خدا يكي كه يه منبع معتبر ميشناسه بپرسه ببينه اين كنكور 93 چي ميشه بالاخره من ميخوام امسال پشت كنكور بمونم نميدونم چه غلطي بكنم اگه 93 كنكور حذف شه من بدبخت ميشم تكليف پشت كنكوريا چي ميشه؟ اصلا ما كه تا حالا درس نخونديمو حالا آدم شديم ميخوايم تلاش كنيم با اين معدلاي درب و داغون آبياري گياهان دريايي ام قبول نميشيم چيكار كنيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • صادق IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
      0 2
      سلام.آینده داوطلبان کنکور در سالهای 93 و 98 و روشهای پذیرش دانشجو (20 فروردین 92) رئیس کمیته آموزش عالی مجلس با اشاره به تازه ترین تصمیم گیریها در خصوص تکلیف پذیرش دانشجو در سال 93، از برگزاری کنکور و اعمال سابقه تحصیلی خبر داد. رضا صابری در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: در جلسه امروز کمیسیون آموزش که با حضور ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش برگزار شد، اتفاق نظر در خصوص تکلیف پذیرش دانشجو در سال 93 به بعد این شد که شیوه پذیرش بر اساس دو روش سابقه تحصیلی و آزمون تعریف شود، این دو روش مورد اجماع قرار گرفت و از سال 93 مبنای اجرایی خواهد داشت. وی گفت: همچنین 5 سال بعد یعنی در سال 98 باید حداقل 85 درصد پذیرش دانشجویان دانشگاههای کل کشور طبق سابقه تحصیلی و تنها 15 درصد ظرفیت دانشگاهها توسط آزمون باشد.
  • صادق IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    8 2
    سلام.بچه ها اینقدر نگران معدل هاتون نباشید.من خودم کنکور 91 با معدل کل15/44 و کتبی نهایی12/63 پزشکی دانشگاه اصفهان قبول شدم.البته در دوره پیش دانشگاهی واسه خودم برنامه ریزی کردم و با هدف درس خوندم و به آرزوم رسیدم.پس فراموش نکنید که:اول توکل بر خدا بعدم اراده و پشتکار
  • مریم ارمانی A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    4 2
    منم از حذف کنکور ناراضیم مخصوصا زمانی که دقیق اگاهمون نمیکنن که کی کنکور حذف میشه ما واقعا سردرگم شدیم وعصبانی کی به فکر ماست مثل اینکه اصلا مهم نیستیم که اگاهمون نمیکنن که چیکار کنیم نگرانی ما اهمیت نداره؟ما نباید به ایندمون تا اقایون به فکر ما بیافتن برنامه ریزی کنیم؟خواهش میکنم تکلیف ما رو روشن کنید
  • بی نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    2 6
    من با حذف کنکور کاملا موافقم سر جلسه ی کنکور همه در حال مرگن و همین باعث میشه که عده ای نتونن استعداد واقعیشونو نشون بدن وجلوی پیشرفت این افراد گرفته میشه الان در بسیاری از کشورهاازمونی به اسم کنکور وجود نداره وباتوجه به معدل به رشته های مختلفی راه پیدا میکنن وباید تلاش کنن که توی اون رشته موفق باشن وبدیهی که کشورهای دیگه مثل...بسیار موفقند
  • مرتضی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    4 2
    این قضیه حذف کنکور بیشتر به ما استرس میده تا خود کنکور کنکور عادلانه ترین روش گزینش هست کسی مثل من که معدل خیلی پایین داره و چند سال هم پشت کنکور مونده و مریضیم برترف شده جالا با کلی امید دارم درس میخوانم ولی این کارای مسولین ..... هیچ وقت نمیبخشمشون اگر بی عدالتی بکنن من باید بتونم نمرات پایینم رو جبران کنم و فقط کنکور این امکان رو میده تازه نباید تاثییر معدل مستقیم بشه باید مثل این چند سال تاثییر مثبت داشته باشه ما چشم امیدمون به نماینده های مجلسه به این طرح رای ندید خواهشا این طرح فقط برای یک عده خاص خوبه ولی برای هزاران نفر مرگ هست
  • بی نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    15 0
    اقا خواهش می کنم تکلیف مارو روشن کنید برای کنکور 93 بخونیم یا نه
    • گل پرپر IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      4 0
      راست میگه به خدا
  • نازی A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    4 0
    حذف نمیشه
  • متین IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    3 0
    سلام.کنکور حذف نمیشه.فقط 75%قبولی شما وابسته به کنکور خواهد بود.25%آن شامل سوابق تحصیلی شماست.موفق باشید
  • مهلا جعفري IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    4 1
    خواهش ميكنم كنكور رو حذف نكنين اينو همه مي خوان نه تنها من بعدم لطفاً شرط معدل رو كم تر كنين انصاف نيست به خدااااا
  • هانیه EU ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    2 3
    یا همین امسال کنکورو حذف کنید یادیگه هیچوقت.شرایط قبولی در دانشگاه های دولتی باید برای همه یکسان باشه.
  • بنیامین IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    3 0
    اگه میخواین کنکورو بردارین خیلی خوبه فقط نظارت تونو روی امتحانات نهایی بیشتر کنید که یه سری ها کشکی نمره نگیرن یه سری ها هم مثل من چون معلم مثلا فیزیک ازم بدش میومد 3 و نیم نمره از امتحان نوبت آخرم کم کنه و فقط به خاطر این یدونه معدل کل کلی بیاد پایین.به نظر من این دوره زمونه تو ایران دوره ی پول سالاری و معلم سالاریه به جای علم سالاری (بر خلاف کشور های دیگه)
  • زهرا A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    5 0
    سلام دوستان گلم منم با اینکه کنکور حذف بشه شدیدا مخالفم .من تازه دوم تجربی میرم به نظرتوون باید از این تابستون شروع کنم؟ خواهش می کنم راهنماییم کنید.
    • صادق IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      4 0
      سلام-اگه شما از مهرماه 92 وارد مقطع دوم میشید کنکورتون سال95 خواهد بود و همون جوری که مستحضرید روش پذیرش دانشجو کم کم داره به سمت اعمال مستقیم سوابق تحصیلی میره و نقش کنکور داره کم رنگ میشه.در ضمن کنکور تا سال1400 پابرجاست اما واسه یه سری از رشته های خاص.و چیزی که انتظار میره اینه که واسه سال95 حداقل سوابق تحصیلی50-60% تاثیر خواهد داشت.پس واسه شما کسب معدل بالا خیلی خیلی مهمه.از همین تابستون شروع کنید و با پشتکار درس بخونید چون رشته ی تجربی رشته ی سنگینیه و باید پایه ی بسیار قوی داشته باشید.با آرزوی موفقیت روز افزون شما.
  • سارا A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    4 0
    وای وای بدبخت شدیم وای من اولین سال خروجی ششم ابتدایی هستم اصلا دلم نمی خواهد کنکور برداشته بشه چون از الان یه عالمه براش خونده بودم همیشه باید این جوری بدبختی بکشیم آیا؟ آیا همیشه باید مورد تحقیر باشیم
    • آیلار IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
      6 3
      سارا خانم شما بهتره برید از رو تصمیم کبری 3 بار بنویسید- اگه ششم ابتدایی هستی نمیخواد واسه کنکور بخونی و واسه بقیه تعیین تکلیف کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این سایت واسه اظهار نظر بچه های کنکوریه نه ابتدایی!!
  • الیسا IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    4 0
    بالاخره چی شد تو رو خدا یکی به من بگه کنکور برداشته میشه یا نه مردیم از دلواپسی
    • صادق IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      4 0
      سلام.کنکور برداشته نشد و تا 5 سال آینده پا برجاست واسه سال 93 هم سوابق تحصیلی 25% مطلق تاثیر داره.موفق باشید
  • تنهاتن A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    4 0
    سلااااااااااامم يه خبر خوب كنكور حذف نشد
  • سید صادق IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    2 0
    سلام.کسب رتبه ی سوم کنکور 92 گروه علوم ریاضی رو به هم شهری و دوست عزیزم سید محمد جواد موسوی- نابغه ی شهرستان مبارکه(اصفهان) تبریک میگم.ان شااله شریف شرفیابی محمد جواد جان
  • alireza IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    3 0
    با سلام در واقع سلامی که فک نکنم شایسته ی کسایی باشه که باعث و بانی تاثیر 25 درصدی مستقیم سوابق تحصیلی تو کنکور 93 شدن! امتحانات نهایی ملاک خوبی نیس!بخدا تقلب تو حوزه های نهایی به چشم میخورد!بی عدالتیه بخدا! لغوش کنین! امیدمو ازم نگیرین!تموم تلاشمو تو این تابستون گذاشتم واسه کنکور! به گوش بالاییا برسونین!من ازتون نمیگذرم!مطمـ؛ن باشین بقیه هم حلالتون نمیکنن حالا برین این شب عزیزو قرآن به سر بگیرین وقتی حق ما بدبخت بیچاره ها به گردنتونه . .
  • رویا IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
    18 2
    اخی خیالم راحت شد چه خوب شد ک کنکور حذف نشده. ایول
  • الهام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    12 0
    سلام بچه های ایران.منم مثل شما مخالف سرسخت برداشته شدن کنکورم.من بزرگسالان درس میخونم.سوم ریاضی.اصلا خوب درس نمیدن. امیدوار بودم کنکور 94 به هدفم برسم. خدا کنه حذف نشه...
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    2 11
    كنكور بايد خذف بشه .من درسم خيلي خوبه ولي كنكور خيلي سخته.تو را به خدا كنكور را حذف كنيد تا ما در رشته ي دلخواه خود درس بخوانيم.اخه شما چيتون از كشور هاي خارجي كمتره كه هنوز كنكور داريد.
    • سمیرا IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
      1 3
      اگه درست خوب باشه کنکورتو خوب میدی
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    4 9
    منم موافقم كنكور بايد حذف بشه... اگر حذف نشه من نمي تونم تو رشته ي مورد علاقه ام بمونم.توروخدا حذفش كنين.
  • ساناز A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    6 0
    آخه مرده وحرفش.براچی هرروز یه چیزی تصویب میکنید یه دفه بگید حذف میشه یانه دیگه؟براچی ماروعلاف کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهلا73 EU ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    3 2
    اجيا داداشا سسسسسسسسسسسسسسسسسسلام. خوبي تو؟اينقد حرص نخورين خب فايده نداره اينا به حرف ما كه گوش نميدن تونستن حذف ميكنن دلشون نخواست حذف نميكنن به حرف منو شماها كه نيسن به خدا يكيشونم اين پيشنهاداي مارو نميخونن هركاري خودشون كنن همون ميشه.ولي بخدا اگه حذف شد در سنجش رو خودم تخته ميكنم. سازمان سنجشو خراب ميكنم.يني چي هركي فكر خودشه مرد حسابي فكر هم نوع و هم وطنتم باش تاالان كنكور بوده از phdسوال مياوردن توكنكور حالا حذف بشه يني چي اخه تكليف پشت كنكوريا چي؟حرفا ميزنينا تكليف اونايي كه معدل كتبيشون پايينه چي اخه؟اخه فكركن وحرف بزن اونايي كه ميخوان واسه كنكور بخونن چي عجبا.
  • بی نام EU ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    1 0
    اگر حذف کنکور بشه و اونای که معدلشون پایین باشه به تونند برند دانشگاه دولتی چراکنه عالیه
  • صادق IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    8 0
    سلام-کنکور تا 100سال دیگه هم واسه رشته ها و دانشگاههای خوب حذف نمیشه-حدود600هزار نفر هر ساله در گروه تجربی کنکور میدن و هر ساله حدود10 هزار نفر معدل 20 در این رشته وجود داره و همه هم میخوان برن پزشکی دانشگاه تهران و بهشتی اما این دو دانشگاه به زور ظرفیتش به200 نفر میرسه- پس عاقلانه نیست که فکر کنیم کنکور حذف شد و دیگه تموم...............
    • نگین US ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
      5 0
      سلام من هم با نظرت موافقم داداش
  • اميررضا IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    16 4
    با سلام من دانش آموز سال سوم دبيرستان هستم رشتم هم تجربيه واصلا دلم نمي خواد كنكور برداشته بشه اونايي كه موافقا كنكور حذف بشه راي منفي بدن به اين نظر من واونايي هم كه موافق نيستن كنكور حذف بشه راي مثيت بدن ممنون مي شم
  • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    3 4
    متاسفم واستون چه قدر آدم میتونه کوته فکر باشه یه ذره فک کنید آخه چیه این کنکور که غول شده اه اه اه
  • sara IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    2 1
    اخرش چی شد؟ حذف میشه یا نه؟ من نمی خوام حذف شه:(( برای فنی وحرفه ای (معماری)حذفه؟
    • sina IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      0 3
      سلام-سارا خانم طرح حذف کنکور اصلا مربوط به رشته های فنی و کارودانش نمیشه.شما خودتونو واسه کنکور آماده کنید.موفق باشید
  • الی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    2 0
    من که موافق نیستم با حذف کنکور یعنی چی اخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه حالا تکلیف مارو هم مشخص کنید بالاخره برداشته میشه یا نه؟اگه برداشته میشه برای همه رشته ها برداشته میشه؟برای رشته های پرطرفداری مثل پزشکی هم برداشته میشه یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • حمید IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
      3 0
      سلام.خیر برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی کنکور حذف نمیشود-حداقل تا 10 سال آینده.
  • مريم A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    7 2
    جان من كنكور رو حذفــــــــــــــــــ نكنيـــــــــــــــــــــــــد.
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    3 0
    من نفهمیدم بالاخره کنکور حذف شد یا نه!!!!!!!!!!1!!
    • آرزووووو A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      2 0
      درست حسابی حرف نمیرنن که...
  • آرزوووووو IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    4 0
    من با آقا یا خانوم ستوده موافقم. واقعا بعضی ها کیلویی نمره خریدن.
  • smrv IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    4 0
    این حرف بی معنی ایه که یه آزمون ناعادلانه رو بر نداریم فقط بخاطر اینکه ملت پولدار شانسشون بیشتره. آموزش و پرورش ما بیماره . چرا یکی که بسیجیه باید سهمیه داشته باشه ؟ چرا یکی که پدرش جز هیئت علمی دانشگاست باید راحت بره تو اون دانشگاه ؟ این بی عدالتی نیست؟ اگه میخواین بین اونی که خانواده شهیده و اونی که پولداره عدالت بذارین ٫ بیاین و امکانات و مدارس بیشتری براشون بذارین.....
  • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    2 3
    شماکه قول داده بودید کنکور درسل92حذف میشود ولی به قولتون عمل نکردید امیدوارم امسال به قولتون عمل کنید و کنکور حذف کنید این نه تنها خواسته منه بلکه خواسته جوان هایی امثال من هست.باتشکر
  • یه تحصیل کرده بدبخت A1 ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 1
    من فوق لیسانس معماریم.از ظلم نگید که دلم خیلی پر.شماهایی که اول راهید چشماتونو باز کنید.خیلی جالبه برام 10 سال دارم تو این رشته فعالیت میکنم حالا بم حق امضا نمیدن.چون یه بنده خدایی شب خوابیده صبح پاشده اسم رشته مهندسی معماریو عوض کرده گذاشته مهندسی تکنولوژی معماری باز یکی دیگه صبح که پاشده گفته کسایی که تکنولوژی خوندن معمار نیستن مرتبط با معماری هستن. بشون پروانه اشتغال ندید.و جالبیش اینه که هیچ فرقی نداره با هم.بعد 10 سال اجازه کار ندارم.حیف اون همه هزینه ای که کردم حیف عمرم که تو دانشگاه گذشت.حالا هم که تصمیم گرفتم یه رشته دیگه بخونم که بتونم باش کار کنم شرط معدل شده.
  • انوشه A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    4 0
    بعضی از دوستان که می گویند که کنکور وسیله خوبی برای سنجش دانش آموزان است ولی اگه کنکور حذف بشه قطعا آزمون ورودی دانشگاه ها بسیار سخت خواهد شد .در هر دو حالت در به دریم.(بدبخت)
  • علی A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    1 0
    ای بابا 20 ساله میخوان کنکورو حذف کنند!!!!!!
  • يه كنكوري IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    1 0
    عاغااااااا مگه نميشناسين اينارووووووو؟؟؟؟؟اينا امروز يه حرفي بگن ١٠سال ديگه تصميم ميگرن ٥سال ديگه هم تازه مشورت ميكنن كه عمل كنن يا نه!!!!!!!!!!كنكور ادامه دارد.....
  • آرتان A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
    0 0
    کنکور حذف بشه ما با معلم ها دوستیم و نوکرشونیم
  • x A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
    0 0
    آیا مثلا کسی که امسال آخرین سال بودن کنکور هست اگه قبول نشد سال بعدکه کنکور حذف شد میتونه بدون کنکور هم بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهر شید EU ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام بچه ها من سال 93 کاردانی معماریم رو میگیرم و میخواستم برای کنکور کارشناسی ناپیوسته سال 94 خودمو آماده کنم .حالا یعنی کنکور کاردانی به کارشناسی هم حذف می شه؟ خواهش میکنم اگه کسی اطلاعی داره بگه
  • حمید A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    1 3
    خدا کند که حذف بشه؛چون یکی کل دبیرستانشو درس نمیخونه اونوقت چند تا کلاس تست میره و یه رتبه خوب میاره آخه این انصافه؟؟!!
  • پریناز A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    2 0
    آخه واسه چی هروز یه حرفو میگین ؟؟؟قصدتون چیه هآن؟کنکور نباید حذف بشه ،هر ماه میگین فلان شد بهمان شد بسه دیگه مارو علاف کردید :(
  • سحر A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    2 0
    من كه اصلاً راضي نيستم كنكور حذف بشه...من سال اخر رشته شيمي هستم من برا سال ٩٤ ميخوام كنكور پزشكي بدم اگه كنكور حذف شه حق خيليا ضايع ميشه... البته برا رشته هاي خوب كه رقابت توش زياده كنكور حذف نميشه...
  • سحر A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    1 0
    من خودم درسم خيلي خوب بوده منتها ٤ سال پيش ديپلم رياضي گرفتم...الانم سال اخرم ولي بازم ميخوام كنكورپزشكي بدم پس نبايد كنكور حذف بشه
  • وووو IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
    1 2
    کنکوروبردارین
  • یاس IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    1 1
    یکی نیست بگه با برداشتن کنکور حسه رقابت از بین میره ، از هر لحاظ لحاظ نگاه کنیم برداشتن کنکور درست نیست . حد اقل کنکور مثله فیلتر میمونه ، حالا هم که بدون آزمون دانشجو میگیرن قابل توجه بچه تنبل ها
  • الهه IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 3
    کنکور در همه رشته ها حذف بشه
    • کاظم A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
      0 0
      کنکور نبایدبرداشته بشه ،اینجوری رقابت ازبین خواهدرفت پس مسولان باید به فکرراه حل های دیگه باشن
  • ل A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    1 0
    کنکور ورداشته نشه بابا نامردیه
  • پدرام A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    4 0
    ممکنه یکی سوابق تحصیلیش خراب باشه اما واقعا واسه کنکور خونده باشه
    • بی نام ES ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      1 1
      اره چرانشه اتفاقا اونایی ک سوابق تحصیلی ندارن بیشتربفکرخوندن اندالبته اندک افرادی.
  • arkia A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    2 0
    کنکور همچنان پا برجاست نگران نباشید اینه حرفاشون همه کشکه وبه قول یک نفری که نظر دادهبود ٢٠ ساله میخوان کنککور رو بردارن خیالتون راحت شما درساتونو خوب بخونین;,
  • موژان IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    2 0
    اون وخ اونایی که تو سمپاد درس می خونن دقیقا باید چی کار کنن؟ سمپاد به کار آموزش پرورش کاری نداره. نمره رو یه جوری می دن که میل می کنه با صفر
  • سعيدد IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    3 0
    جان پدرتان کنکور وحذف نکنين
  • مریم کنکوری IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    1 0
    سلام من از بس واس کنکور خوندم موهام ریخنه برام دعا کنید دوس دارم برم دارو سازی دعادعادعادعادعا