۰ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲

سازمان حج و اوقاف نتایج قرعه‌کشی برای اعزام زائران به عتبات عالیات را اعلام کرد؛

به گزارش خبرآنلاین، افرادی که از تاریخ 22فروردین ماه لغایت 6 اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به سایت www.atabat.haj.ir مراجعه و نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام را مشاهده کنند.
در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات آمده است: با پایان یافتن زمان پیش ثبت نام عتبات عالیات و با عنایت به اینکه تعداد متقاضیانی که پیش ثبت نام کرده اند از ظرفیت اعزام در این دوره بیشتر بوده است، سازمان حج و زیارت در حد ظرفیتهای اعزام استانها اقدام به قرعه کشی کرده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به همین سایت پیش ثبت نام و وارد کردن کد رهگیری (که در هنگام پیش ثبت نام دریافت کرده اند) و کدملی خود از روز دو شنبه مورخ 11/02/91 از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند.
همچنین قرعه کشی بصورت گروهی انجام شده و برای گروه هائی که در قرعه کشی انتخاب شده اند اولویت تشرف (1 تا 4) تعیین شده است لذا درصورت پذیرفته شدن در قرعه کشی از روز سه شنبه مورخ 12/02/90 به ترتیب زیر با مراجعه به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) و یا با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام در کاروانها اقدام کنید: اولویتهای( 1 و 2 ) از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 12/02/91 و اولویتهای (3 و 4) از ساعت 13 عصر روز سه شنبه مورخ 12/02/91 می توانند به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام مراجعه کنند.
گروه قیمتی تعیین شده برای هرکاروان براساس کیفیت و امکانات هتل محل اقامت با سایر هتلها بوده و ارتباطی با نزدیکی و دوری به حرم ندارد (اکثر هتلهای الف و ب موجود در نجف و کربلا در فواصل متوسط تا دور از حرم هستند). داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اعزام ضروری است ضمنا فرزندان بالای 17 سال نیاز به گذرنامه مستقل دارند. فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای الویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی به غیر، میسر نیست.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    3 2
    قابل توجه نويسنده مطلب سازمان حج و اوقاف حداقل 15 سال است كه جدا شده‌ و به سازمانهاي حج و زيارت و اوقاف و امور خيريه تغيير نام داده است...