داریوش مهرجویی با اشاره به ماجرای گم شدن یکی از فیلم‌هایش گفت که اگر کسی این فیلم را پیدا کند به او جایزه می‌دهم.

به گزارش خبرآنلاین،در برنامه هفت جمعه شب 8 اردیبهشت فریدون جیرانی گفت و گویش با این کارگردان 73 را ساله پخش کرد.

این گفت و گو به بهانه اکران فیلم نارنجی پوش انجام شده بود. مهرجویی که ساخت فیلم‌هایی چون «گاو»، «آقای هالو»، «دایره مینا» ،«اجاره نشین‌ها» و «هامون» را در کارنامه کاری خود دارد، در بخشی از صحبت‌هایش به ماجرای ساخت فیلم «الموت» اشاره کرد و گفت که متاسفانه این فیلم در تلویزیون و در دفتر آقای گیویان گم شد.

مهرجویی که فیلم  «الموت» را سال 1355 ساخته است، با اشاره به بازی عزت‌الله انتظامی در این فیلم گفت: «حدود دو سال برای ساخت فیلم«الموت» زحمت کشیدیم اما این فیلم ناپدید شد و ما هرچه پیگیری کردیم چیزی نیافتیم.»

کارگردان فیلم «سنتوری» ادامه داد: «همین جا می‌گویم اگر کسی این فیلم را پیدا کند به او یک جایزه خیلی خوب می‌دهم.»

5757 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    5 25
    آقای مهرجویی شما خودت رو زیاد ناراحت نکن الموت سر جاش هست دوباره بسازید
  • امین IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    19 4
    دهنمکی میگه چون فیلمش فروش کرده پس فیلمش خوب بوده. آقای محترم مگه میشه با این استدلال شما نتیجه گرفت فیلمتون قوی بوده؟ فیلم های فارسی 1 هم خیلی بیننده داشت.. اما این فیلم ها واقعا از لحاظ محتوا غنی بودند؟ یک مثال دبگه شبکه 4 غنی ترین شبکه تلویزیونی ملی ایران هست اما مخاطب کم داره. صنعت رسانه بر عکس تمام صنایع محصولاتشو نباید دقیقا بر طبق خئاسته مردم ارایه بده.. چون رسانه خودش باید ضایقه مخاطبینشو شکل بده و اون رو ارتقا بده.دهه 70 مکررا فیلمهای هندی پخش شد نتیجشم این شد که دهه 80 فیلمای دختر پسری(به قول دهنمکی) گیشه هارو تسخیر کرد. این وظیفه رسانه ملی هست که ضایقه مخاطبین رو با محتوای غنی و البته جذاب ارتقا بده.محتوای رسانه ما مثل فست فود میمونه که باعث شده میل مردم به محتوای غنی کم رنگ ش
  • بدون نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    6 0
    در سراسر دنیا اتفاق میافتد که (در قدیم) بخشی از نگاتیوها گم شود یا (امروزه) بخشی از صحنه های گرفته شده به کلی به اشتباه حذف شود. فیلمنامه ممکن است قبل از ساخت گم یا دزدیده شود. اما اینکه فیلمبرداری و تدوین و صداگذاری تمام شود و پس از دو سال کار فیلم به کلی گم شود و پس از 36 سال هنوز هم پیدا نشود، بسیار نادر است. شاید هم به زودی با عنوان "قلعه الموت" یا "نزدیک قزوین" یا "آبیک و اونطرفها" پخش شد.
  • احمد IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    34 1
    فكرش رو بكنيد: فيلم داريوش مهرجويي با بازي عزت الله انتظامي، سي و پنج سال پيش گم شده و حالا خبرش رو مي‌شنويم! نمي‌دونم بخندم يا گريه كنم! من اگه پيدا مي‌كردم همين كه مي‌تونستم فيلم رو به عنوان اولين نفر ببينم، خودش بهترين جايزه بود.
  • غلامی IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    28 7
    شما که انشاءالله مژدگانی 200تومان نمیدی اونم چک