برنامه «هفت» در حالی به سومین سال حضورش در جمع برنامه‌های سیما قدم گذاشت که نیامدن مهمان‌های اصلی تهیه‌کنندگان برنامه را به دردسر انداخت.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از آغاز برنامه «هفت» تکرار تبلیغ‌ها و زیرنویس نشدن زمان پخش برنامه باعث شد تا این شائبه به وجود بیاید که برای این برنامه مشکلی به وجود آمده است.

با آغاز برنامه و صحبت‌های جیرانی این شائبه پر رنگ‌تر شد. جیرانی پس از خواندن متنی در مورد ورود برنامه «هفت» به سومین سال حیاتش گفت که امشب برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده بودیم که برای ما مشکلاتی به وجود آمد.

او پس از پخش نظرات مردمی در مورد برنامه «هفت» باز هم به سراغ این مشکلات رفت و گفت: «قرار بود حامد بهداد به بهانه اکران فیلم «نارنجی پوش» مهمان ما باشد که نیامد.»

به گفته جیرانی، علیرضا سجادپور مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی سازمانی سینمایی، دومین مهمان برنامه بوده که یک ساعت مانده به آغاز این برنامه عذرخواهی کرده و گفته که نمی‌تواند در این برنامه حضور پیدا کند.

پس از این توضیحات جیرانی گفت که این مسائل مشکلاتی را برای ما به وجود آورد و ما هم آن را پنهان نکردیم و گفتیم تا منتقدان فکر نکنند که اتفاق پشت پرده‌ای رخ داده است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    68 4
    یک نقد به آقای جیرانی؛ انقدر به مسائل ساده فکر نکنید سینما امری پیچیده است، سیاست ها، فرهنگها، سنت ها، با سینما دگرگون می شود لطف کنید بی طرفانه در برنامه یتان قضاوت کنید. می دانم سخت است ولی دادن تفکر به مخاطب بهتر است.
  • سینا IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    35 23
    خوبی این برنامه بی آلایش حضور دو منتقد جوان و آگاه بود که به نظرم به وزن برنامه افزوده بود.خیلی خوب است جای آقای فراستی منقدان جوان و به روز در این برنامه حضور یابند.
    • علیرضا گران IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
      12 13
      اتفاقا" جای بزرگان نقد نویسی در برنامه خالی است افرادی چون آقایان گلمکانی و یا طالبی نژاد می تواند به غنای برنامه کمک نماید چیزی که دیده شد تظاهرات روشنفکرانه و بکار بردن کلماتی چون آبسورد و nearExperience و چیزهای عجیبی در مورد مهرجویی بود و دیگر هیچ.......................
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    21 11
    كاش آقايان جيراني و فراستي دور را به جوانها بدهند . ما جوانها كه از برنامه اي كه ايشان درباره سينما اجرا مي كنند استفاده چنداني نمي كنيم.
  • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    33 4
    اقای جیرانی بهتر بود شفافتر موضوع را به بینندگان توضیح میداد.اینجاست که تفاوت برنامه هفت با نود مشخص میشه.
  • علی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    23 4
    بهتر بود اقای جیرانی موضوع راشفافتر توضیح میدادند .من که متوجه نشدم چی شد؟اینجاست که تفاوت برنامه هفت با نود معلوم میشه.
  • محسن فاضلی. نویسنده ومنتقد. IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    8 1
    اقای جیرانی ضرب الامثلی است که می گوید.دوست خوب کسی است که عیبهایت را به تو بگوید وحسنهایت را به دیگران.اما شما با این مثل گویا میانه خوبی ندارید.چرایش را خودتان بهتر میدانید.از اینکه میهمانان گرامی شما سنگ روی یخ کردند.حسابی به شما برخورده است. می توانید این را به فال نیک نگیرید.جلب اعتماد اهلی سینما و نویسندگان را در یک نظر سنجی در یک گزارش تصویری مورد ارزیابی قرار بدهید.اما به صرف اینکه از مهرجویی در برنامه تقدیر کرده باشی وحذف فراستی هیچ مشکی حل نمیشود.فراستی موضع اش را عوض نمیکند.اما توجیه شما هم خیلی کودکانه بود.شما میان حمایت ازسینما ایران ومدیران بلاتکلیف عمل میکنید.اسیب شناسی مولفه های سینما ایران با جلب اعتماد سازی کارشنان از سوی شما نیاز به صداقت دارد.ایادارید... .
  • بدون نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    19 9
    آقای جیرانی بهتر است شما در جایگاه مجری بنشینی و دو نفر از دو طیف را برای بحث در مقابل هم قرار دهی نه اینکه مثلا اقای ده نمکی را بیاوری و نتوانی با او بحث کنی چون در جایگاه مجری هستی و ایشان هم هر چه دل تنگش می خواهد بگوید و به عنوان چالش سینما حملات سیاسی به آدم ها و گروههایی بنماید بدون اینکه امکان دفاعی برای آنان فذاهم باشد.
  • مژگان DE ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    12 12
    همون بهتر که حامد بهداد نیومد.
  • سارا IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    11 6
    آقای جیرانی سعی کنید همیشه در این برنامه مجری و گاهی منتقد باقی بمانید و میدان را به جوانها ندهید چون مطمئنا با رفتن شما از این برنامه وسپردن این برنامه به جوانترها دیر یا زود به فرو بپاشی ومنحل شدن این برنامه می انجامد چون جوانترها بدون در نظر گرفتن بعضی از مسائل تمام موضوعات رو مطرح میکنند وهمین موجب اعتراضات تمام صنوف وانجمن های سینمایی میشود
    • * IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
      4 11
      میانه داری آقای جیرانی رو تحسین میکنم....و اینکه بعضی از مسائل که صلاح نیست رو بشه رو نمیگذاره مطرح شه....تا به جنجال کشیده نشه