میثاق معمارزاده می‌گوید در بازی با تراکتورسازی مصدوم بوده.

به گزارش خبرآنلاین؛ میثاق معمارزاده دروازه‌بان پرسپولیس که در بازی با تراکتورسازی عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت می‌گوید: «مشکل من فنی نیست. فوتبال همین است. متاسفانه وقتی اشتباه می‌کنی بعضی‌ها دست به تخریب آدم می‌زنند. در فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید. بزرگ‌تر از من هم در فوتبال افت کرده. همین پیتر چک یک سال نمی‌توانست در چلسی راه برود. من توانایی خودم را می‌شناسم. این‌طوری نیست که 4 تا گل بخورم. مجموعه‌ای از اتفاقات باعث شد این گل‌ها را بخورم. یک سری از اتفاقات در طول فصل رخ داده که امیدوارم شما آن را درک کنید.»
معمارزاده در این گفت‌وگو مدعی شد قبل از بازی با تراکتورسازی مصدوم شده بوده. او در پاسخ به این سوال که چرا همان موقع به کادر فنی نگفتی که مصدوم هستی، می‌گوید: «من قبل از بازی مصدوم بودم. حالا بماند که چرا به کادر فنی نگفتم.» رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس گفته بود که اگر من داخل دروازه بودم چهار گل نمی‌خوردم. میثاق در مورد این موضوع می‌گوید: «رویانیان بزرگ‌تر تیم است. حق دارد در مورد بازیکنان و همه انتقاد کند. مشکل خاصی نیست. همه به او احترام می‌گذاریم.»
دروازه‌بان پرسپولیس در مورد گلی که از فاصله 35 متری خورد هم می‌گوید: «البته گل از فاصله 35 متری نبود. فاصله نزدیک‌تر بود. زمین خیس بود. توپ خورد به زانوی علی عسگر و سرعت توپ زیاد شد و باعث شد من نتوانم مهارش کنم. اتفاقا این‌که می‌گویند کند شده‌ام را قبول ندارم. اصلا این‌طوری نیست.»
از او می‌پرسیم الان می‌توانستی دروازه‌بان تیم ملی باشی ولی الان شرایط بدی داری. میثاق می‌گوید: «حرف شما را قبول دارم. یک سری دلایل هست که این اتفاق نیفتاده ولی فعلا چیزی برای گفتن ندارم. من به فکر ضرر و سود خودم نیستم. خیلی‌ها به منافع خودشان فکر می‌کنند ولی من این‌طوری نیستم.»
سوال آخر از معمارزاده این است که به نظرش آیا هواداران او را دوست دارند؟ «نمی‌دانم هواداران من را دوست دارند یا نه. ولی من شخصا به پرسپولیس علاقه دارم و به موفقیت تیم فکر می‌کنم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =