۰ نفر
۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶

ایسنا نوشت:

محمد رویانیان درباره‌ي شكست سنگين اين تيم مقابل تراكتورسازي در هفته‌ي سي و دوم ليگ برتر و ادامه‌ي روند نزولي اين تيم در ليگ، اظهار كرد: مهم‌ترين مشكل ما كماكان دروازه‌بان و ضعف شديد در خط دفاعي است. اين مشكل به آغاز فصل بازمي‌گردد كه همه ديگر به خوبي آن را مي‌دانند.
وي ادامه داد: ما نتوانستيم براي اين مشكل كاري انجام دهيم و نگذاشتند كه در ليگ دروازه‌بان خود را عوض كنيم. قصد داشتيم دروازه‌بان خوبي به تيم بياوريم اما همه قرارداد داشتند و مدافعان هم همين‌طور. بنابراين ما فقط در آسيا توانستيم بازيكنان خوبي به تيم اضافه كنيم كه ثمره‌ي آن را هم ديديم.
رويانيان با اشاره به اين‌كه در حال بررسي دلايل افت تيم در ليگ هستم، گفت: فعلا بجز تأثر شديد نمي‌توانم درباره‌ي اين بازي صحبت كنم. هر حرف و تصميم عجولانه در حال حاضر دردي از پرسپوليس دوا نمي‌كند. بايد به خوبي شرايط به وجود آمده را بررسي كنيم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه براي حل مشكل دفاعي و دروازه‌باني پرسپوليس در فصل بعد چه تدابيري انديشيده‌ايد؟ گفت: مسلما برنامه‌ريزي‌هايي انجام داده‌ايم. اين بازي‌ها فرصت‌هايي است كه ما به بازيكنان حال حاضر تيم مي‌دهيم. اميدواريم خيلي خراب نكنند؛ چرا كه به هر حال پاي اعتبار خودشان در ميان است.
وي درباره‌ي اين موضوع كه با اين شكست احتمال سقوط پرسپوليس به دسته‌ي پايين‌تر بيشتر شد، اظهار كرد: ان‌شاءالله سقوط نمي‌كنيم. بايد بازي‌هاي فردا را هم ببينيم. تا آن زمان اتفاقات زيادي خواهد افتاد.
رويانيان هم‌چنين درباره‌ي احتمال جريمه براي پرسپوليسي‌ها پس از دو شكست متوالي سنگين گفت: اين بار جريمه‌ي من با ساير دفعات فرق مي‌كند و بازيكنان و هواداران خواهند ديد كه براي اين شكست‌ها چه جريمه‌اي در نظر خواهم گرفت.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =