+ A - چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 16:17:00 چاپ
امتیاز به مطلب 1 نفر

آنالیز بازی بارسلونا - چلسی / توقف فوتبال مقابل ضد فوتبال + نمودار و جدول

ورزش > فوتبال جهان - بررسی و تحلیل بازی بارسلونا و چلسی را می‌بینید؛ اطلاعاتی که توسط نرم افزار آنالیز رایانه‌ای بازیهای فوتبال تهیه شده است.
تهیه و تنظیم: مهدی ارژنگی‌نیا

به گزارش خبرآنلاین؛ بارسلونا دیشب مقابل چلسی به تساوی دو بر دو رسید تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا نرسد.

43 43

نظرات 18
  • بدون نام چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 19:27:38
    182 107 پاسخ به این نظر
    واقعاً باید متاسف بود که در عرصه بازی های باشگاهی اوروپا چنین ضد فوتبالی ارائه میشه ..... گواردیولا و بازیکنانش بعد از سالها بازی شناور و حرفه ای رو به نمایش گذاشتند که نظیری نداشت و با جام هایی که در این سالها بردند نتیجه زحمات و بازی زیبا شون رو گرفتند و با حذف شدن اونها در مقابل چنین تیمی هیچی از ارزش بازی اونها کاسته میشه.
    • بهاره پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 01:10:40
      63 19
      مشکل امسال بارسا، پس از مصدومیت داوید ویلا، نداشتن یک مهاجم تمام عیار بود و سال آینده با آمدن وان پرسی، دوباره بارسای واقعی‌ را خواهیم دید. در بازی دیشب نیز مثل بازی با ریال، بد شانسی‌ گریبان بارسا گرفت. اگر آن پنالتی گل میشد و ۳ توپ دیگر به تیرک نمی‌‌خورد و گل سالم بارسا باطل نمی‌‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌‌خورد.
    • بدون نام شنبه 9 اردیبهشت 1391 - 13:58:44
      6 0
      آقاي ارژنگي نيا الان اين شد تحليل؟ خبرآنلاين حداقل اگر مي خواهين همچين چيزهايي بذارين با چهارنفر تحليلگر يا حداقل دانشجوي آمار صحبت كنين! همون جدول رو برداشته نمودار كرده. اگه از اول همون جدول كه تلويزيون اسپانيا منتشر كرده رو مي ذاشتين كه بهتر معلوم بود.
    • بدون نام شنبه 9 اردیبهشت 1391 - 14:00:59
      7 9
      استراتژي چلسي در مقابل بارسا بسيار درست بود و فقط به نتيجه فكر كرد و گرفت. اما آيا مي تواند در مقابل تيم هاي ديگه هم به داخل محوطه جريمه برود و دفاع كند و انتظار قهرماني داشته باشد؟
  • بدون نام چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 19:31:13
    115 158 پاسخ به این نظر
    اینا شد دلیل اخه اقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بارسا باختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
    • بدون نام چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 20:08:56
      110 53
      خوش به حالت عاشق ضدفوتبال!
    • نیما پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 01:43:08
      58 22
      در اصل فوتبال رو بارسلونا برد چون واقعا فوتبال بازی کرد من فوتبال چلسی رو دیدم یاد فوتبال آمریکایی افتادم که همه عقب زمین میاستند تو یه نقطه جمع میشند واقعا این تیم ها در سطح اروپا نیستند یه نوع ضد فوتباله
  • بدون نام چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 19:41:42
    101 140 پاسخ به این نظر
    مهم نتیجه است نه تیکی تاکای اعصابخوردکن بارسایی ها
    • فوتبال ‌دوست چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 20:06:01
      101 53
      عزيزم، تيكي تاكا واسه شماهايي كه فوتبالو نمي فهمين اعصاب‌خوردكنه نه واسه فوتبالي‌ها! تيكي تاكا يعني فوتبال زيبا، شناور و فوتبالي كه تمام فوتبال دوستان ميخوان نه شما ضدفوتبال‌دوستان!
    • احسان چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 20:08:18
      117 57
      زنده باد فوتبال= زنده باد بارسا
    • بدون نام دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 21:58:45
      1 1
      حسابي آتيش بگير از ديدن تيكي تاكا
  • نواب چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 20:02:31
    91 40 پاسخ به این نظر
    آره خب برای تیم های رقیب و طرفداراشون تیکی تاکای بارسا اعصاب خورد کنه! بعد از 3 سال موفقیت های پی در پی امسال نشد. ولی فوتبال بارسا روح فوتبال رو نشون می ده. بدون غرض و مرض کسی پیدا نمی شه که از این فوتبال لذت نبره.
  • بدون نام چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 20:21:14
    88 124 پاسخ به این نظر
    كسي كه به بازي منطقي چلسي ميگه ضد فوتبال درك درستي از فوتبال نداره.
    • مهدی پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 03:30:46
      49 15
      پس اگه اینطوریه فوتبال بحرین و امثال بحرین هم خیلی منطقیه!
    • امیر پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 03:45:39
      49 19
      منطقی ... 10 نفره تو 18 خودش داشت زیر توپ می زد و دنبال فرصت برای گل مرده خوری زدن بودن...چه بازی منطقی زشت و تهوع آوریه واقعا"...حیف وقت برای دیدن فوتبال این تیمها ...
  • حمیدرضا چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 19:32:59
    85 81 پاسخ به این نظر
    آقا سایت شما از نتیجه ناراحته قرار نیست یه جوری رفتار کنین که همه بفهمن احترام به مخاطب و سلیقه های مختلف هم با نیست
  • ابی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 20:13:40
    70 101 پاسخ به این نظر
    به هر حال تلافی اون ناداوریها درامد و معلوم شد تو بازی دو سال پیش هم حق چلسی بود که بره بالا.
  • بدون نام جمعه 8 اردیبهشت 1391 - 04:49:52
    7 8 پاسخ به این نظر
    جالبه به تیم 10 نفره ای گل نزدن که دفاع وسطش اخراج شده!تازه یک دفاع دیگرش هم دقیقه 6 مصدوم شده.آقا چرا بی خود شلوغش می کنید؟بقیه را هم متهم می کنید که از فوتبال سر در نمی آورند!!!بابا فوتبالی.چلسی بی نظیر بود.اینو اعتراف کن و خلاص.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.