محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در تذکری از نرخ یکسان بیمه شخص ثالث برای خودروهای مختلف انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاين، اين نماينده حامي دولت که مي​گفت ماشين پژو آر-دي دارد، افزود: ماشين من مدل سال 85 است که با بنز 120 ميليون توماني تعرفه بيمه​اش يکي است! اين چه قانوني است ديگر؟ مردم حق دارند از گراني معترض مي​شوند با چنين قوانيني!

محمدقسيم عثماني نماينده بوکان هم در تذکر ديگري با بيان اينکه عده اي اوباش امنيت روحي و رواني مردم بوکان را به هم ريخته اند، اظهار داشت: مگر مملکت قانون ندارد و دستگاه قضايي نداريم؟ چرا کسي با آنها برخورد نمي​کند؟ چطور کسي که کوچکترين مشکل سياسي دارد با او فورا برخورد مي​شود اما با اين افراد که آبروي مردم را نشانه رفته و اخاذي مي کنند و با قمه کشي و چاقو کشي مانع از ارائه راي مردم به کانديداري مورد نظرشان مي شدند، هيچ برخوردي نشده است؟ آنها اخيرا يک دختر دبيرستاني را به شيوه مشکوکي ربوده​اند و پس از 9 روز جسد وي در کنار رودخانه پيدا شده است!
وي با ابراز تاسف از اين رخدادها و تسليت به مردم حوزه انتخابيه​اش، ادامه داد: چنين موضوعاتي دور از شان مردم حوزه انتخابيه من است و درخواست بازرس ويژه براي بررسي پرونده اين افراد دارم که متاسفانه تا کنون هيچ کس جرات برخورد با آنها را نداشته است.
محمد سقايي نماينده استهبان هم در تذکري با طرح اين سوال که «مسئول اقتصادي کشور کيست؟»، گفت: چه دست​هایی پشت پرده است که در مدت 4 روز نرخ ارز 1530 به 1800 تومان می رسد؟ چرا هر روز با ارز و سکه يک بحران در کشور ايجاد مي​کنند؟ اگر این افراد قادر به حل مشکلات نیستند کار و سمت خود را رها کنند.
وی با بيان اينکه از سوي ديگر يارانه بخش صنعت ارائه نشده و بیشتر کارگاه های صنعتی رو به تعطیلی رفته​اند؛ به کنايه گفت: اين​طوري مي​خواهند مشکل اشتغال را رفع کنند؟
/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saman IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    34 8
    آقاي عزيز من هم همان آردي شما را ندارم. اما اگر داشتم و تو مجلس كه هيچ رئيس قوه قضاييه هم بودم بيمه ماشين را دو برابر مي كردم . بابا بنز اگه راننده هم توش نباشه و با سرعت 200 كيلومتر بر ساعت هم حركت كند ، اگر گنجشك هم سر راهش سبز شود خود به خود ترمز مي كند و از يك كوچه ديگر مي رود . پول بيمه را آن شركت سازنده ( بنز ) 100برابر داخل خودرو هزينه كرده من و شما كه توش نيستيم كه ببينيم كه. راستي من كارمند آردي ام.
    • علی ازاصفهان IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
      7 0
      درودبرنمایندگان شجاع ومتخصص. بحث ارازل واوباش خیلی جدی هست.ماهم همسوبادکترعثمانی خواهان جمع آوری این افرادمیباشیم
  • پدرام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    45 3
    من 3 تا پاسخ براي 3 نماينده عزيز دارم. 1- نميدانم نمايندگان حامي دولت چرا ندارند؟ نماينده مجلس و آردي مدل 85 كمي بعيد است! 2- آقاي عثماني بنده هم با ابراز همدردي با مردم خوب و خونگرم بوكان عرض ميكنم لابد دستگاه قضايي نداريم ديگه؟! 3- در پاسخ به نماينده استهبان هم كه سوال فرمودند: «مسئول اقتصادي کشور کيست؟» بايد بگويم: كه از شرايط خوبمان ناگفته پيداست كه ((آقاي دكتر محمود احمدي نژاد))
  • بدون نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    35 2
    برادر عزیز نماینده: بیمه شخص ثالث بیمه ای است که شما در قبال حادثه ای که برای طرف مقابل ایجاد میکنید آن را از شرکت بیمه خریداری میکنید. بنابر این فرقی نمیکند که شما چه با ماشین آردی خوتان مخ طرف مقابل را به دیوار بکوبید یا بنده با ماشین 500 میلیون تومانی خودم! (هرچند که شرکت های بیمه در این مورد هم یکسان عمل نمیکنند. برخی برای ماشین مختلف قیمت های مختلف از افراد می گیرند!) آن بیمه ای که باید بر مبنای مدل ماشین و نوع ماشین محاسبه شود بیمه بدنه است که یک ماشین ممکن است 10 میلیون تومان بیارزد و مثلا هنگام سرقت یا آتش سوزی از بیمه 9 میلیون تومان می گیرد و ماشین 200 میلیونی هم به تناسبش!
  • امین IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    32 4
    حالا مثلا همه چی ارزونه که به این یه قلم کلید کردي؟
  • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    28 0
    در نظر بگيرين اين بابا 8 سال تو مجلس بوده و 4 سال ديگه ام هست و برامون قانون ميذارن
  • سينا IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    20 0
    در مورد قضيه بوكان اراذل و اوباش واقعا زندگي مردم اين شهر را به ستو اورده اند. اين ارازل و اوباش متاسفانه با وجود 100 ها مورد پرونده بزرگ و كوچك و تعرض به جان و مال و ناموس مردم همچنان ازادانه مي چرخند .. نميدانم واقعا چرا قانون اعمال نميشود .. ساعت 12 شب بخواي در خيابان هاي بوكان قدم بزني نيروي انتظامي گير ميده ولي اين دزدان و جانيها ازادانه مي چرخند
  • ali RU ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    19 0
    واقعا جای تاسفه،اینها که داخل مجلس هستند از بدیهی ترین مسائل مملکتی بی خبرند،نماینده ای که با خط و خط بازی بشه نماینده بیشتر از این ازش توقع نیمتوان داشت که نداند از کی قیمت بیمه گران شد یا مسئول اقتصادی مملکت کیست؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    13 1
    اظهارات نماينده اولي درباره بيمه شخص ثالث واقعا جاي تاسف است . مردم عادي هم اين مساله را مي دانند!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    18 0
    باور كنيد سطح مجلس ما از متوسط جامعه پايين تر است !!
    • بدون نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
      5 1
      گل گفتی.
  • محمد IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    8 3
    اقاي نماينده ي شايد داراي آردي چه فرقي ميكند با بنز بزني يه نفرو خداي ناكرده بكشي يا با ژيان بيمه پول ديه طرف مقابل را ميدهد كه مرده اگر منظور بيمه بدنه باشه خب نرخ فرق داره اما شخص ثالث همونه كه توضيح دادم
    • بدون نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
      0 0
      اینا مهم نیست. ایشون فقط میخواست بگه که آر دی داره
  • بدون نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    6 0
    نماینده محترم بوکان کدام انتخابات را میفرمایند؟
  • بدون نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    12 1
    ای وای که نماینده ی مملکت معنی بیمه شخص ثالث رو نمدونه!!! چه فرقی می کنه با بنز یه نفر رو زیر کنی یا با آر دی؟ دیه همون قدر هست!!! بیمه بدنه باید فرق بکنه که می کنه
  • بدون نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    13 0
    کجاست اون مدرسی که از مقام و جان و مال خودش به راحتی می گذشت برای مجلس و مردم! همین نمایندگانی که سنگ اقتصاد به سینه میزنند وقتی پای استیضاح وزیر می رسه و دولت شروع به لابی کردن میکنه همه به گوشه ای میرن و امضا ها و حرفاشون رو پس می گیرند.
  • قادر IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    8 0
    جناب آقای ابطحی من با نظر شما بنا به دلایل زیر مخالم رسم معمول در دنیا اینست که ماشینهای نو و ایمن معمولا از نرخ بیمه شخص ثالث کمتری برخوردارند چرا که دارای قابلیت اطمینان بیشتری هستند0ماشین جنابعالی نه ترمز ضد قفل دارد نه ایمنی مناسبی بنابراین احتمال حادثه برای ماشین شما بیشتر است . بنابراین ماشینهای بی کیفیت داخلی باید از نرخ بیمه بیشتری برخوردار باشند تا ماشینهای خارجی
  • سعیده IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    2 2
    خبر آنلاین تنها رسانه ی که به کردستان اهمیت نمیده . تنها رسانی که با ترس و لرز اخبار را منتشر میکند.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
    0 1
    فكر كنم اين اقاي نماينده هم آردي دارند و هم بنز كه مي دانند بيمه آنها يكي است. وگرنه ما كه فقط يك ماشين داريم و تو عمرون سوار بنز نشديم از كجا بدانيم بيمه بنز چقدر است؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
    1 0
    کردستان مظلوم! کردهای مظلوم! چی بگم آخه از دست این روزگار! چه کسی می داند در کردستان چه می گذره! ؟ فعلا دعواهای مرکز مهم تر است.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
    0 0
    حالا دوستان لازم نيست انقدر از شركت بيمه حمايت كنن ! مهم اينه كه خيلي حق بيمه شخص ثالث گرون هست تو ايران با توجه به درآمد كارمند و كارگر ! جوريكه وقتي كسي تصادف ميكنه حاضره از جيبش بده ولي كوپنش كنده نشه كه بعدا كلي جريمه بده ! آخه به اين ميگن حمايت بيمه ؟