۱ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱

فارس نوشت:

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: متهمی ملقب به فلفلی با وجود چماق‌کشی اعضای خانواده‌اش نتوانست از دست قانون فرار کند تا طعم دست‌بند را بر دستانش احساس کند.
سرهنگ علیرضا محرابی از دستگیری یکی از اراذل و اوباش مشهور منطقه لویزان با وجود دخالت اعضای خانواده خود و استفاده آنها از سلاح سرد در برابر ماموران خبر داد. وی گفت: بر اساس دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ و در راستای اجرای طرح امنیت محله محور طی شکایت تعدادی از ساکنان محدوده خیابان لویزان از یکی از اشرار این منطقه ماموران وارد کار شدند. از آنجایی که این فرد مزاحمت‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده بود تیم دایره عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شد.

این فرمانده انتظامی خاطر نشان کرد: این متهم که ملقب به فلفلی است در هنگام حضور ماموران برای بازداشت وی با همکاری خانواده خود قصد فرار داشت. خانواده این متهم به محض مشاهده مأموران اقدام به ایجاد جوسازی و درگیری با ماموران کردند. انواع سلاح سرد از جمله شیشه، چوب و چاقو در اختیار خانواده این متهم قرار داشت تا شاید از این طریق بتوانند فلفلی را نجات دهند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ اذعان داشت: بر اساس قانون استفاده از سلاح 3 مأمور حاضر در صحنه این افراد را مجاب به پذیرش قانون کردند تا اینکه متهم مورد نظر با اقتدار و انجام عملیات ضربتی در اختیار پلیس قرار گیرد. طی این عملیات 8 تن از اعضای خانواده فلفلی به نام‌های علی، محمد، حمید، رضا، مجید، محمد، زینب و زهرا دستگیر شدند.

محرابی خاطر نشان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از محل سکونت این افراد 4 عدد گرز، یک عدد افشانه اشک آور، 2 قبضه چاقو، یک پنجه بکس و تعدادی مشروبات الکی و سلاح‌های سرد نا متعارف کشف شد. هم اکنون همه این متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته‌اند.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی صفوت US ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    42 1
    خیلی جالبه همه خلافک کار های توی فیلم ها اسم های ایرانی دارن ولی در عالم واقعیت اسمشون ایرانی نیست. یعنی تلویزیون تا الان به گونه ای عمل کرده که برای مردم تصور اینکه یه نفر اسمش مذهبی باشه و خلافکار کمی سخته
  • hnv IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
    2 1
    جالبه 2 بار محمد نوشتند...
  • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    6 0
    عجب خانواده آپاچي بودن دختراشونم بزن بهادر بودن :))))))))