یک طرح ساده و تک‌رنگ مشخصه پوستر فیلم سینمایی «جانگو آزاده شده» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو است.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم جدید کارگردان برنده اسکار اثری حماسی درباره انتقام یک برده است که داستان آن در سال‌های 1800 در جنوب آمریکا روی می‌دهد.
 

«جانگو آزاده شده» کوئنتین تارانتینو فیلمی پرستاره است، اما در اولین حرکت تبلیغاتی سازندگان این فیلم اشاره‌ای به ستاره‌ها نشده است. در عوض ما با زنجیری پاره‌شده و سایه‌ دو مرد روبرو هستیم که زیر زنجیر ایستاده‌اند. پایین پوستر هم متنی به اسپانیایی نوشته شده است.


 

می‌توان فرض کرد این دو سایه کریستوف والتس و جیمی فاکس هستند که در فیلم به ترتیب نقش دکتر کینگ شولتس، جایزه‌بگیر آلمانی و جانگو، برده آزاده شده را بازی می‌کنند. آن‌ها راهی یک کشتزار هستند تا برومهیلدا، همسر جانگو (با بازی کری واشنگتن) را که اسیر یک برده‌دار سادیستی و دیوانه (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو) است، آزاد کنند.
 

ساشا بارون کوهن، ساموئل ال. جکسن و کرت راسل دیگر بازیگران «جانگو آزاده شده» هستند. جوزف گوردون-لویت هفته پیش از این پروژه خارج شد. «جانگو آزاده شده» ماه دسامبر اکران می‌شود.
 

تارانتینو سال 1994 با فیلم «داستان عامه‌پسند» برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن شد و برای این فیلم اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی را هم دریافت کرد. «سگدانی»، دو فیلم «بیل را بکش» و «گرایندهاوس» از دیگر ساخته‌های اوست.
 

هالیوود ریپورتر / 12 آوریل / ترجمه: علی افتخاری

5858

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    1 15
    فقط "سگهای انباری" و "داستان های عامه پسند"...به نظرم "لعنتی های بی آبرو" یه دنده عقب بود برای تارنتینو و بیشتر بوی سفارشی بودن می داد(می فهمین که؟!:-) ) امیدوارم که فیلم جدیدش مثل اون دو تا شاهکار باشه. دست کم بستر داستانیش که احتمال سفارشی شدنش رو کم می کنه. در ضمن پوسترش خیلی قرمزه آخ جون!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    4 1
    عزيزم اون فيلم اسمش سگدوني هستش نه سگ ها انباري.ضمن اينكه اگه تارانتينو 200 تا فيلم خوب ديگه هم بسازه براي بيننده اي كه تارانتينو رو با پالپ فيكشن شناخته فيلم هاي ضعيف تري به نظر مياد.ورگرنه حرامزاده هاي لعنتي فيلم بدي نبود.اين قياس، قياس اشتباهيه.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 1
    reservoir dogs دقیقا "سگهای آب انبار" معنی میشه ولی به طور خلاصه گفتم سگهای انباری...ولی با نظر شما درباره داستانهای عامه پسند موافقم ولی قبول دارم هر کسی اوجی داره و اوج تارانتینو داستانهای عامه پسند بود
  • شاهپور IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 1
    پوستر فیلمش ادم رو یاد وسترنهای دهه هفتاد میندازه
  • بدون نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    0 0
    فعلاً فقط تارانتینو و پل تامس اندرسون هستند که تا حدودی آدم رو یاد مرحوم کوبریک می اندازند و فیلمهاشون نسبتاً قابل قبوله... :-( امیدوارم این دو امسال فیملهاشون ("Django Unchained" و "Master") تا جایی خوب باشه که فکر کنیم کوبریک دوباره زنده شده...