امروز سه دیدار دیگر از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛در ادامه هفته بیست و نهم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها سپاهان اصفهان در انزلی به مصاف ملوان رفت.صدرنشین رقابت های لیگ برتر امروز در شرایطی در خانه ملوانی ها به میدان رفت ک هدر 18 دقیقه اول با سه گل(جانواریو در دقیقه2،سید مهدی سید صالحی در دقیقه 10،برنو سزار در دقیقه18) از این تیم جلو افتاد.اتفاقی عجیب که هواداران انزلی چی هرگز انتظارش را نداشتند.
پس از زدن این سه گل بود که طلایی پوشان تلاش کردند تا کنترل بازی را در دست بگیرند اما گل محمد نزهتی در دقیقه 25 شوک اصلی را وارد کرد تا ملوان هم مثل سپاهان در دقایقی کوتاه بازی را با سه گل به تساوی برساند.گل دوم را خود نزهتی در دقیقه ( 39) به ثمر رساند و زننده گل سوم هم احمد آهی( در دقیقه 42) بود. بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به اتمام رسید و شوکی که نزهتی وارد کرده بود به راحتی جواب داد.با شروع نیمه دوم اما این سپاهانی ها بودند که توسط امید ابراهیمی به گل رسیدند.تنها دو دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که ابراهیمی توانست سپاهانی ها را یک بار دیگر پیش بیاندازد. شاگردان کرانچار که این بار از فاکتور تجربه استفده کردند به خوبی بازی را کنترل کردند تا نتیجه براشان تا آخرین دقایق بازی با همین 4 گل باقی بماند. فارغ از نتیجه ای که در این بازی رقم خورد همه کسانی که این مسابقه را به صورت زنده تماشا کردند اذعان دارند که دیدار سپاهان و ملوان یکی از بهترین بازی های لیگ برتر بوده است.
سپاهانی ها با نتیجه ای که در این بازی به دست آوردند در حال حاضر با 58 امتیاز صدرنشین هستند.ملوانی ها هم با 38 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفتند و اگر فردا داماشی ها بتوانند پرسپولیس را شکست دهند آنها یک پله دیگر هم سقوط می کنند.

در بوشهر شاهینی ها که این روزها بحران زیادی را پشت سر می گذارند موفق شدند با یک گل نفت تهران را شکست دهند.نفت یکی از تیم های بالانشین جدول است و شکست این تیم می تواند به نفع پرسپولیس که تا آخرین روزها برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد.گل شاهینی ها را مرتضی عزیز محمدی در دقیقه(51) به ثمر رساند.
نفت با قبول این شکست با 44 امتیاز در رده پنجم باقی ماند و شاهین هم 31 امتیازی شد اما نتوانست از جایگاه شانزدهم تکان بخورد.
در آخرین دیدار امروز هم صبایی ها در خانه در حالی که تا آخرین دقایق مقابل نفت آبادان با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند موفق شدند در دقیقه 93 همه چیز را به تساوی بکشانند. رضا عنایتی موفق شد برای شاگردان ویسی گلزنی کند تا هم تیمش شکست نخورد و هم خودش 18 گله شود و  به همراه فونیکه سی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.گلهای نفت در این بازی را رضا خالقی فر در دقیقه (9) و حامد سر لک در دقیقه‌( 52)به ثمر رساندند.و برای صبایی ها هم محسن بیات در دقیقه( 60) و رضا عنایتی در دقیقه( 93)به ثمر رساندند.صبا با این تساوی 46 امتیازی شد تا در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد.نفت آبادان هم بالاتر از سایپا و با38 امتیاز در رتبه نهم قرار گرفت.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =