سال قبل پیامکهایی به برخی ارسال شد و محتوای آن این بود که به علت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند.

زهرا تالانی:بعد از آن هم ماجرای 28 هزار تومان مابه التفاوت یارانه ها پیش آمد.در گزارش زیر مراحل نحوه انصراف یا عدم انصراف آن آورده شده است:
به گزارش خبرآنلاین،هفت خوان برای اعلام یا عدم انصراف یارانه وجود دارد.برای این کار سه راه وود دارد. راه اول مراجعه حضوری است که تنها جایی که برای مراجعه حضوری مردم در نظر گرفته شده دبیرستان البرز تهران واقع در چهارراه کالج است و یک اپراتور در سایت رفاهی گزینه عدم انصراف را برای مراجعان ثبت می کند.


مراحل انصراف یا عدم انصراف اینترنتی
اما اگر اینترنت دارید می توانید به سایت (www.refahi.ir) بروید و این کار را انجام دهید.در سایت سامانه اعلام حساب خانوار سه گزینه تعلام شماره حساب،تعلام اطلاعات یارانه پرداختی و انصراف وجود دارد.در ابتدا حتی اگر نمی خواهید انصراف دهدید باید این گزینه را انتخاب کنید.
مرحله دوم باید کد ملی و شماره سریال شناسنامه سرپرست خانوار را وارد کنید.
در مرحله سوم کار اصلی شروع می شود.در صفحه باز شده عبارت "اینجانب .... انصراف خود را از دریافت کل مبلغ یارانه اعلام می نمایم."در زیر متن هم شماره همراههای شما آورده شده که باید یکی را انتخاب کنید. اگر جزو انصرافی هستید بعد از انتخاب گزینه تایید صفحه دیگری برای شما باز می شود و در همان لحظه پیامکی حاوی کد انصراف برای شما انصراف ارسال می شود.شما با وارد کردن این کد گزینه تایید را می زنید و یارانه شما از این پس قطع می شود.
مرحله چهارم برای کسانی است که نمی خواهند از دریافت یارانه انصراف دهند.در مرحله بعد نوشته شده"اینحانب .... انصراف خود را از دریافت نیمی از مبلغ یارانه اعلام می کنم."در اینصورت گزینه تایید را می زنید و باقی مراحل را مانند مرحله سوم انجام می دهید.در غیر اینصورت گزینه عدم انصراف را بزنید و وارد مرحله پنجم شوید.
مرحله پنج برای اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت مابه التفاوت مرحله اول و مراحل بعدی است.در این صفحه نوشته شده است:"اینجانب .... انصراف خود را از دریافت مابه التفاوت مرحله اول و مراحل بعدی اعلام می نمایم."
اگر می خواهید از دریافت این مابه التفاوت انصراف دهید گزینه تایید را انتخاب و مراحل گفته شده در مرحله سوم را تکرار کنید.در صورت تمایل به عدم انصراف از این قسمت هم باید گزینه عدم تایید را انتخاب کنید و وارد مرحله بعدی شود.
مرحله شش مخصوص کسانی است که تمایلی به انصراف ندارند.در این قسمت نوشته شده "اینجانب ... مایل به انصراف از دریافت یارانه نیستم." پس از انتخاب تایید برای شما یک پیامک حاوی کد عدم انصراف فرستاده می شود و وارد مرحله بعدی می شوید.
در مرحله هفت که همان آخراست باید کد دریافتی را در جای مشخص وارد کنید سپس پیغامی برای شما ارسال می شود که درخواست عدم انصراف شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.بنابراین پس از این مراحل هم هنوز مشخص نیست که با عدم انصراف شما موافق خواهد شد.


تلفنی انصراف دهید
اگر قصد دارید که تلفنی انصراف دهید باید صبر ایوب داشته باشید چون تلفن این سازمان مدام بوق اشغال می زند.پیش از این هم مسئولان اعلام کرده بودند که مراکز ارتباطات با مشتریان بانک ملی به شماره 6414،بانک سپه 1557،بانک تجارت 1554،بانک کشاورزی 81301،رفاه 8525،ملت 1556،مسکن 1830،صادرات 9602 و پست بانک ایران به شماره 9604 پاسخگوی سوالات مردم در این زمینه هستند.

 

سوالات رایج کدامند؟
سامانه رفاهی سازمان هدفمندی یارانه‌ها (refahi.ir) بخشی دارد که به سوالات مردم پاسخ می دهد.در این بخش عمده سوال مردم در مورد حذف یارانه و یا چگونگی عدم انصراف است.در جدول زیر عمده سوالها و پاسخهایی که کارشناسان سازمان داده اند آمده است:
 

سوال

پاسخ

زنانی که با وجود اینکه طلاق گرفته‌اند و حکم رسمی دادگاه صادر شده است، همچنان در خانوار همسرشان ثبت شده‌اند و یارانه آنها به حساب زوج واریز شده است برای دریافت یارانه خود چه کار باید کنند ؟

 

استانداری‌ها از طریق IP که مرکز آمار در اختیار آنها قرار داده، می‌توانند وارد سامانه مرکز آمار شده و مشکل این خانوارها را رفع کند.همچنین زوجه از تاریخ 20 همان ماه می‌تواند ضمن مراجعه به سامانه refahi.ir نسبت به اعلام و ثبت شماره حساب خود اقدام کند.

زنانی که از همسر خود جدا شده‌اند و حضانت فرزندان به عهده مادر است، اما یارانه فرزندان به حساب پدر واریز شده است برای دریافت یارانه فرزندان خود چه کار کنند؟

در اینگونه موارد باید توجه داشت که یارانه فرزندان به حساب هریک از زوجین که کفالت(تأمین مخارج زندگی) فرزندان را بر عهده دارد واریز خواهد شد. لذا صِرف داشتن حکم حضانت فرزندان نمی‌تواند مبنای دریافت یارانه فرزندان توسط مادر باشد. حال اگر مادر حکم کفالت بچه‌ها را داشته باشد، می‌تواند با در دست داشتن مستندات به استانداری مراجعه و نسبت به تغییر سرپرستی بچه‌ها در سامانه مرکز آمار اقدام نماید. در این صورت یارانه مرحله‌ای که اشتباهاً به حساب پدر واریز شده، در مراحل بعد از حساب وی کسر و به حساب مادر واریز خواهد شد.

سرپرست فوت شده و هنوز در سامانه‌های مرکز آمار و وزارت رفاه لحاظ نشده است ؟

 

 

لازم است در اسرع وقت نسبت به اصلاح اطلاعات خانوار خود در سامانه مرکز آمار اقدام کنید.

سپس از تاریخ 20 همان ماه، مادر یا عضوی دیگر از خانوار باید به یکی از شعب بانکی که حساب یارانه سرپرست قبلی در آن بوده مراجعه و حساب جدیدی را به این منظور افتتاح و در سامانه refahi.ir ثبت کند.

 

خانوارهایی که سرپرست آنها به یکی از دلایل ذیل، صلاحیت یا امکان دریافت یارانه نقدی خانوار را ندارد، جهت تغییر سرپرست برای دریافت یارانه چه باید بکنند؟

با اعتیاد سرپرست خانوار به مواد مخدر، زندانی بودن سرپرست خانوار در داخل یا خارج از کشور، محجوریت و یا سفاهت سرپرست خانوار ومتواری بودن سرپرست خانوار ،همسر خانوار باید با در دست داشتن اسناد و مدارکی که در دستورالعمل ماده (9) آیین‌نامه ماده (7) قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به آن اشاره شده، جهت تکمیل فرم تغییر سرپرست به فرمانداری شهرستان خود مراجعه کند.

 سرپرست جدید خانوار از تاریخ 20 همان ماه باید ضمن مراجعه به سامانه refahi.ir نسبت به اعلام و ثبت شماره حساب خود جهت دریافت یارانه خانوار از مراحل بعدی اقدام کند.

آیا افرادی که در شُرُفِ طلاق هستند و جدا از هم زندگی می‌کنند، می‌توانند به‌صورت جداگانه یارانه خود را دریافت کنند؟

در صورتی که افراد مزبور در پایگاه اطلاعات اقتصادی خانوار به‌صورت یکجا و در قالب یک خانوار ثبت‌نام کرده باشند، همچنان به‌عنوان یک خانوار محسوب شده و یارانه کل اعضای خانوار به حساب سرپرست واریز خواهد شد. به عبارت دیگر مبنای تفکیک یارانه زوجه از حساب یارانه زوج، صرفاً ثبت رسمی طلاق خواهد بود.

 

 

45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 67
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    39 4
    اقا قطعش کنید خیال همه راحت بشه
    • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      13 3
      البته حیال همه راحت نمیشه... یک عده با همین شندرغاز چه کارهایی که نمیکنن!
  • سارا IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    26 2
    یعنی کسی که الان داره یارانه می گیره 28 هزار تومن هم به حسابش واریز شده قصد انصراف هم نداره باز هم باید این مراحلو طی کنه؟؟؟ و منتظر جواب بمونه؟
    • بدون نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      4 0
      بله
    • بدون نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      0 0
      با سلام میخواستم بدونم اگر کسی 1 بار عدم انصرافشو تا آخر رفته باشه بعدش 1 بار دیگه رفته باشه توی سایت اشتباهی تو یکی از 7 خان تایید زده باشه چی میشه/
  • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    12 3
    هفت خان
  • محمد IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    61 1
    مسلماً هیچکس حاضر به انصراف از یارانه نیست، حتی اونهایی که خیلی پولدارند. دولت هم اینو خیلی خوب میدونه. الان هم این بازی رو درآوردند تا یارانه یک عده بی خبر و بی سواد رو قطع کنند بعدش هم بگند اینها خودشون انصراف دادند من خودم کافی نت دارم و از نزدیک مردم بیچاره ای رو می بینم که یارانه شون قطع شده و چطوری دولت رو نفرین می کنند، مطمئناً به خاطر آه همین مردم مظلومه که مملکتمون پیشرفت نمی کنه.
    • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      4 26
      قطع نکردن که نفرین می کنن!!....نفرین دروغ برعکس میشه!...
    • بدون نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      20 1
      بدون نام عزیز اگه قصد قطع یارانه به این عده را ندارند پس پیامک انصراف برای چی آمده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودت هم خوب میدونی که اگه این هفت خوان مصیبت رو رد نکنی بعنوان موافقت شما با انصراف تلقی میشه! تازه با وجود رد کردن مراحل هفت خوان باز هم معلوم نیست درخواست مورد موافقت قرار بگیره یا نه! به خدا برادر من با داشتن زن و یک فرزند الان بیکاره و منبع درآمد مشخصی نداره و مستاجره با اینحال پیامک آمده: "نظر به تمکن مالی شما......"
  • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    10 3
    تو مصاحبه گفتن این ساین کار دانشمندان ایرانی ست !!!! عجب !
  • بدون نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    21 2
    از بس نظر گذاشتم منتشر نكردي ديگه اصلا نظر نزارم بهتره.چون خبر آنلاين سليقه اي رفتار ميكني.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    37 0
    به جاي اين همه مراحل پيچيده براي عدم انصراف ، مرد و مردونه يك آيكن مجزا براي عدم انصراف در صفحه اول سيستم رفاهي بگذاريد و مردم را راحت كنيد . مردم آزاري خوب نيست .
    • بدون نام IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      18 0
      دوست عزیز! این پیچیدگی کاملاً تعمدی است زیرا که گزینه عدم انصراف بر زیر سه لایه ترسناک انصراف قرار داده شده تا عده کثیری جانب احتیاط رو به خرج بدن و بترسن و کاری نکنن و در این صورت دولت به خواسته خودش میرسه و عدم واکنش اون فرد (سکوت) رو حمل بر رضایت میکنه و کاری که از قبل حمل بر زور و جبر میشد رو با یک حربه نسبتاً ساده انجام میده و نتیجه هم میگیره. هر چند عدم انصراف هم بعید میدونم راه به جایی ببره.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    24 1
    بابا هدفمند بابا یارانه ما مردیم از این همه حمایت
  • بدون نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    25 1
    اگر اصلا انصراف ندیم به زور میگن انصراف بدید؟
  • بدون نام US ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    26 1
    درست فهميدم؟ براي دريافت يارانه بايد سايت بريم و بگيم انصراف نميديم؟ چه كاريه!؟
  • بدون نام US ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    19 1
    آقاي مرادى هدفمندي يارانه،بخدا زشته.يعنى چي؟
  • مصطفی GB ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    35 0
    جالبیش اینه که آخرش مینویسه (( عدم انصراف شما مورد بررسی قرار گرفته و به شما خبر داده میشود )) عدم انصراف که دیگه بررسی نمیخواد
    • بدون نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      20 0
      اگر اصلا انصراف ندیم به زور میگن انصراف بدید؟
    • بدون نام IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      12 0
      99 درصد بررسی نمیشه و به شما پرداخت نخواهند کرد.
  • حمید IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    12 0
    اونایی براشون پیامک نیامده اگر عدم انصرا بدن چی میشه
    • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      0 1
      اونایی که براشون پیامک نیومده تگه عدم انصراف بدن چی میشه ؟اگرشماره موبایلمون عوض شده باشه باید چیکارکنیم؟
  • بدون نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    11 2
    اولا بعضا برای افرادی پیامک ارسال شده که تحت تکفلند و فاق هیچ گونه درآمدی هستند نمونه اش خود بنده هستم که با حقوق معلمی در آستانه بازنشتگی یک ‍‍آپارتمان فرسوده ی 70 تومانی دارم و فاقد ماشینم و خرجی خانواده ی پدرم را هم می دهم با این توصیف هم یارانه پدرم قطع شده هم یارانه خودم میخواهند از ما بگیرند به که بدهند؟ ثانیا به فرض اینکه مردم دارند مگر در منابع این کشور سهیم نیستند؟
  • بدون نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    42 0
    تمام مراحل عدم انصراف رو طی کردم ولی هنوز برام پیامک "کد دریافتی" نیامده -یکساعتی میشه
  • بی نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    23 0
    دولت محترم! منابع کافی برای پرداخت یارانه ها رو نداره واسه همین هم مدام از بانک مرکزی بیچاره استقراض میکنه !! حالا میخواد با این فیلم جدیدش ( هفت خان) یه جوری یارانه یه عده رو حذف کنه تا دخل و خرجش با هم بخونه
    • بدون نام IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      12 0
      کاملاً موافقم.
  • بدون نام IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    6 2
    متاسفانه همه ش خبر بد این سایت ادم ناراحت میشه
  • بدون نام IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    12 0
    من مردم و خدا رو شاهد میگیرم که راضی نیستم که ما به التفاوت دوره اول و دوم یارانه ها رو برای من قطع کردن. این عدل و انصاف نیست. من حق انتخاب دارم و در عمل هم بیش از این مبلغ رو خیرات میکنم اما باید خودم و به انتخاب خودم این کار رو بکنم و نه به زور و جبر و تشخیص اغیار. کی به خودش اجازه انجام این کار رو میده؟ یعنی ببینید یک کارمند دولت یا هر شهروند دیگه ای که سالها سیگار میکشه چقدر برای خودش و جامعه هزینه های مستقیم و غیر مستقیم ایجاد میکنه و بعد اینها راست راست راه میرن و پول من و سایر مردم و مملکت رو دود میکنن به هوا و درد و درمون و اشغال تخت و داروی سرطان ریه شون از جیب ماست ولی این 28 هزار برای یک طیف نشان شده برای دولت ثقیل افتاده... الله اکبر.
  • بدون نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    0 1
    سایت رفاهی که فیلتره
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    14 0
    انصراف بده آنگونه كه مي خواهي وگرنه انصرافت مي دهند آنگونه كه مي خواهند . !!!!!!!!
  • اکبر IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    6 0
    در عرض یک روز پنج بار و پنج کد مختلف عدم انصراف از یارانه برایم ارسال شده به پلیس صد وده تهرانسر چهار راه صدف مراجعه نموده ام می گویم آقا من يکبار هم وارد اين سايت نشده ام کيست که با اطلاعات من وارد شده و اين بازی را در می آورد در جواب می گويد می خواستيد اطلاعات خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد تا مشکل ايجاد نشود! سوال: ريس بزرگ آیا کد ملی و سريال شناسنامه اطلاعات محرمانه مردم است ؟؟؟؟ یعنی تو نمی دانی که هر اداره ای کپی شناسنامه و کارت ملی شما را هنگام استخدام- ضمانت وام- بانکها- خرید و فروش ملک و ماشین و موبایل و غيره و خلاصه هر ننه قمری درخواست می کند و مجبوری بدهی!!!؟ شما باید یک سایت با امنیت و رمز بالا ایجاد کنید که رمز اختصاصی داشته باشد در ثانی چرا یک گزینه برای سوال و جواب و رفع م
  • رضا.آ IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    2 0
    من ماهی 500 تومن حقوق بازنشستگی میگیرم با این همه هزینه آب، برق، گاز و بنزین چطور متحمل هزینه های دیگر زندگی شوم؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    0 4
    اونایی که براشون پیامک نیامده اگر عدم انصراف بدن چی میشه؟ لطفا جواب بدین.....
  • محمد ا IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    0 0
    هرچه قدر تلاش کردم ، به مرحله سوم وارد نمیشوم.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    0 0
    آخه کی از پول بدش میاد که بره انصراف بده
  • امیرحسین IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام من از هفت خان رد شدم ولی سیم کارت قبلی رو گم کردم پیام عدم انصراف رو ندارم حالا ایا کسی هست بگه من چه خاکی تو سرم بریزم
  • بدون نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    2 5
    اي كاش زودتر مرحله دوم يارانه ها اجرا مي شد تا لا اقل يارانه ها به 90 تومان برسه
  • بدون نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    3 1
    اونایی که براشون پیامک نیامده اگر عدم انصراف بدن چی میشه؟ لطفا جواب بدین.....
    • نعیم IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      0 0
      ایرادی نداره جوش نزن
  • محمد IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    8 2
    اونایی که براشون پیامک نیامده اگر عدم انصرا ف بدن چی میشه
  • مرتضی IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    1 0
    من تلفنم عوض شده حالا باید چکار کنم؟ اون کد رو از کجا بیارم؟
  • بهنام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    8 1
    اگر کسی اشتباهی انصراف بده، می تونه دوباره عدم انصراف بده؟ راه حلش چیه؟
  • سینا IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    4 0
    من از یه خانواده بخت برگشته را اشتباهی انصراف کلی دادم باید چیکار کنم کسی هست بدونه؟
    • مهدی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
      0 0
      عزیزم. منم همین کارو واسه یک نفر اشتباهی کردم اما زنگ زدم بانکی که یارانشو میگیرفت طرف گفت بهش بگو بیاد تا واسش درست کنیم. البته باید یکم تملقشو بگی. چون این کارو نمی کنن
  • ناصر باستان IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    6 0
    من که بازنشسته آموزش و پرورش هستم و با صرفه حویی و محروم کردن خانواده از بسیاری از مواهب الهی روزگار می گذرانم نیز پیامک دریافت کردم و به سایت مراجعه نمودم دو مرحله اول و دوم گزینه تایید و عدم تایید دارد ولی مرحله سوم فقط گزینه تایید یا انصراف اجباری از دریافت تفاوت مرحله اول و دوم را دارد .به این مسولین که هیچ راه دسترسی به آنها وجود ندارد بگویید ظلم نکنید واز خدا بترسید و با اعصاب مردم بازی ننماییدو لعن و نفرین مردم را با خود مکشید که یکی از بزرگترین گناهان ظلم است که الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم نام محفوظ
  • رسول LU ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    3 1
    محمد: اونایی که براشون پیامک نیامده اگر عدم انصرا ف بدن چی میشه پاسخ: دوست عزیز تو سایت رفاهی اصلان برا اونایی که اس ام اس نیومده مراحل عدم انصراف نیست که بدن مرتضی:من تلفنم عوض شده حالا باید چکار کنم؟ اون کد رو از کجا بیارم؟ پاسخ: دوست عزیز به شبعه ای که حسابتون که یارانه به ان واریز میشه مراجعه کنید و شماره جدید بگین براتون وارد کنن
  • ناصر IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
    2 1
    لطفا نام اینجانب را از روی اطهار نظر کنندگان به رسم امانت حذف نمایید زیرا با ذکر نام محفوظ ارسال شده ولی متاسفانه شما نام را کامل ذکر نموده اید و این بر خلاف اخلاق است
  • pasha GB ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
    0 1
    پولدار و فقیر نداره این یارانه ها حق همه مردم ایران از بیت المال (به صورت برابر) است. ولی خوب تورم و گرانی هم بیداد می کند. خدایا دردم را به تو می گویم بگذار تا دیگران نیز این درد دلم با تو را بشنوند جوانی سی ساله بیکار لیسانسه (به هر کاری هم دست زده ولی از لحاظ مالی کم آورده)
  • رضا US ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
    0 0
    اگه اینترنت در موقه ای که کد عدم انصراف وارد میکنی قط بشه باید چی کار کرد.
  • صادق IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    1 1
    چرا یارانه را درست و از پولداران قطع نمی کنید هر چی فقیر است یارانه اش را قطع کردید
  • ابادان IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    1 1
    چرا یارانه را از پولداران قطع نمیکنید
  • بهرام IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    3 0
    همه باید برای انصراف یا عدم انصراف به سایت مراجعه کنند یا فقط اونایی که پیامک دریافت کردند؟ اگر کسی پیامک دریافت نکرد و عدم انصراف داد تکلیفش چیه؟
    • علی IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
      0 0
      واسه ما قطع بشه هخره نامردیه چون خدایش مه نداریم خدایشششششششششششششششششش
  • سودابه IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    2 0
    فقط يك سوال داشتم اگه به جاي عدم انصراف ، انصراف رو بزنيم آيا راهي براي برگشت هست ؟
  • افشين IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    1 1
    اي ول به اين سايت من عدم انصراف دادم بهم كد انصراف اومد حالا من بايد چي كار كنم؟ كمكمكمكمكمك
  • مهدی خواجه گیری IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    0 0
    هرچه کردم عدم انصراف را در سایت پیداکنم نتونستم لطقا" راهنمایی کنید.
  • aras IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    1 0
    آآآآآآآآِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ی ی ی به کی باید بگم که گزینه رو اشتباه زدم و دیگه گزینه عدم تاییدی وجود نداره و بانک هم پاسخگو نیست.....
  • سعيد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    3 0
    با سلام پدر من بازنشسته هست و هيچ خانه و ماشيني هم ندارد و معاش زندگي به زور با حقوق بازنشسته ايشان گذرانده ميشود و 3 نفر مجرد هم به علت ناتوان بودن در مخارج فعلا در خانه بسر ميبريم و بيكار هستيم حالا اين كجاش شده متكن ؟ در مرحله سوم مابه التفاوت مرحله اول و مراحل بعدی هيچ گزينه اي به اسم عدم انصراف وجود ندارد ! و فقط زوركي بايد تاييد كني كه مثلا ميگي نميخواي ! خواهشن از مسئولين پيگيري كنيد. به اين عدالت نميگن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با تشكر
  • بدون نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    1 0
    یکی بگه افرادی که به اشتباه انصراف دادن باید چیکار کنن ؟
  • \ایرج IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    مگربا حقوق 450 هزار تومنی بازنشستگی میشه زندگی کرد اگه نظر مسئولینی که حقوقهای میلیونی میگیرند مثبته گور باباش قطعش کنن
  • حسين م IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    1 0
    آقا من وقتي به مرحله سوم مي رسم (انصراف از مابه التفاوت يارانه ها - همون 28 هزار تومان) فقط يه دكمه تاييد وجود داره، دكمه "عدم تاييد" نمياد، براي همكار هام دكمه عدم تاييد مياد ولي براي من نمياد بايد چيكار كنم؟ من جزء اون دسته آدم هاي ساده لوحي بودم كه حقوق و دستمزدم رو صادقانه نوشتم و قبل از عيد برام پيامك اومد كه به دليل تمكن مالي ......
  • نوشین IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    1 0
    اقا یه سوال داشتم این سوال آخره سایت یارانه ها یعنی چی؟کیج کنندس
  • بد بخت IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    1 0
    من يه غلط كردم اين كارو برا يه آدم بي درآمد بي پول انجام دادم ولي مرحله سوم كه مربوط مابه التفاوت ميشه به اجبار يه گزينه داشت (تاييد) اونو زدم چون گزينه ي ديگه اي نداشت الان تكليف چيه؟ تو رو خدا بهم بگين
  • علیرضا IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    0 0
    واسه منم همین مشکل پیش اومده که توی قسمت مابه تفاوت گزینه عدم تایید نداره.خوهشا یکی یه جواب به ما بده که چیکار باید بکنیم
  • محمود IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    1 0
    برای ما پیامک نیومده ولی یارانه ما قطططععع شده توسط دولت محترم چرا ؟ چرا با وضعیت زندگی مردم بازی میکنید خدا رو خوش نمیاد ما انصراف ننندددااادیییمممم
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
    0 0
    بنظرم دولت محترم بایستی درمورد زوجهای معلم تجدید نظر کنه درحالی که دوبله حقوق .مزایا .پاداش .عیدی . سهام..وووووومیگیرندجمعا هردو 2سوم سال را تعطیلند 2روز در هفته .وفاتها . مولودها 14روز نوروز 3ماه تابستان هوا سرده تعطیل .آلوده تعطیل .اکثرا 2شغله . حالا هم که 5شنبه هارا تعطیل کردند کلاس اضافه گذاشته و جیب والدین را خالی میکنند .نصف روز تعطیل درصورتیکه یه کسبه معمولی تا شب جون میکنه حتی بازنشتگی هم نداره .آیا اینا ایرانی نیستند انواع واقسام مالیات رو هم میدهند.چرا باید تبعیض قائل بود؟
  • محمدعلی باقری A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    افرادیکه اصلا درآمدی حتی یک ریال ندارند چرابایدیکی از گزینه ها را علامت بزنند اگرهیچکدام رانزنند چی میشه درضمن کسانیکه فرم تقاضای درسامانه را پرکردند وازطرف انها ثبت باموفقیت اعلام شده ولی پیامک شماره شناسه به همراه نامبرده نیامده تکلیف چیست آیا باید مجددثبت نام کنند؟