سایت باشگاه استقلال نوشت:

فریدون زندی، هافبک چپ پای استقلال در دیدار با الجزیره امارات از فاصله‌ای 30 متری دروازه این تیم را گشود و نمایش خوبی را در زمین پیاده کرد.
زندی در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از همان دقایق ابتدایی، بازی هجومی را در دستور کار داشتیم. در این دیدار ما مستحق برد بودیم، اما فوتبال بدشانسی خود را به ما نشان داد و روز بدی را پشت‌سر گذاشتیم.
زندی ادامه داد: در این بازی، ما هرچه توپ روی دروازه الجزیره فرستادیم به در بسته خوردیم و توپ‌هایمان با بدشانسی به گل تبدیل نشد، در عوض این الجزیره بود که از ضدحملاتش به خوبی استفاده کرد و به گل برتری دست یافت. دوست داشتم در این بازی، گل پیروزی را می‌زدم، مطمئن باشید این تیم را در امارات شکست می‌دهیم.
زندی درخصوص اظهارنظر گزارشگر در مورد وضعیت ظاهری‌اش گفت: در هیچ‌جای دنیا، گزارشگران به ظاهر و مسائل شخصی بازیکنان وارد نمی‌شوند، اما این قضیه در ایران باب شده و به کوچک‌ترین مسائل یک بازیکن رسیدگی می‌کنند، در حالی که یک گزارشگر باید نکات فنی و جریان‌ بازی را بازگو کند.
من از این گزارشگر ناراحتم و به مسئولان باشگاه این مسئله را عنوان می‌‌کنم اگر من کاری خلاف قانون انجام داده باشم مسئولان فدراسیون تذکر لازم را به من می‌دادند.
زندی درباره دیدار استقلال و مس سرچشمه گفت: بازی با الجزیره تمام شد و باید به بازی با مس سرچشمه فکر کنیم، قهرمانی در لیگ‌برتر برای ما مهم است و مطمئن باشید با دست پر از کرمان به تهران بازمی‌گردیم.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =