پخش فصل دوم «بازی تاج و تخت» با 6.3 میلیون نفر بیننده و شکستن رکورد بینندگان سریال کار خود را شروع کرد.

به گزارش خبرآنلاین، قسمت اول فصل دوم روز یکشنبه (1 آوریل) روی آنتن شبکه اچ‌بی‌او رفت و با احتساب دو بار پخش مجدد آن 6.3 میلیون نفر بیننده داشت که نسبت به پربیننده‌ترین قسمت فصل قبل 27 درصد رشد داشته است.
 
اپیزود اول فصل دوم بدون احتساب پخش مجدد 3.9 میلیون نفر بیننده داشت که این رقم نشان می‌دهد آمار بینندگان اپیزود اول فصل دوم به نسبت اپیزود اول فصل اول 74 درصد بیشتر بوده است. اولین قسمت این سریال آوریل سال 2011 روی آنتن رفت و 2.2 میلیون نفر بیننده داشت.
 
 
سریال «بازی تاج و تخت» را دیوید بنی‌یف و دی.بی. ویس طراحی کرده‌اند و اقتباسی است از مجموعه رمان‌های پرفروش «ترانه یخ و آتش» نوشته جرج آر. آر. مارتین.
 
فصل دوم این سریال «وزش بادهای سرد شدت می‌گیرد» نام دارد و با این خبر شروع می‌شود که تاج و تخت وارثی ندارد و «نبرد برای رسیدن به تاج و تخت آهنین» آغاز شده است. نام اپیزود اول فصل دوم «سرزمین شمالی به خاطر دارد» است.
 
 
نام مجموعه رمان مارتین «ترانه یخ و آتش» و سریال به متن این مجموعه رمان وفادار مانده است. محل وقوع ماجرای سریال منطقه «هفت آسمان وستروس» است که مدت‌هاست فصل زمستان بر آن سایه افکنده.
 
سریال ماجرای تلاش چند خانواده بزرگ این امپراتوری است که برای رسیدن به تاج و تخت تلاش می‌کنند. تمرکز اصلی داستان بر خانواده لرد ادارد نِد استارک است که سلاحش را زمین گذاشته اما سرنوشت او و تمامی اعضای خانواده‌اش را به مرکز درگیری‌ها می‌کشاند.
 
 
آخرین قسمت فصل اول «بازی تاج و تخت» سه میلیون نفر بیننده داشت. فصل دوم این سریال بدین ترتیب رکورد آخرین قسمت فصل دوم سریال «امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب» را که کمی بیش از سه میلیون نفر بود شکست.
 
فصل اول این سریال برنده دو جایزه اِمی (اسکار تلویزیونی) و یک جایزه گلدن گلوب شد.
 
فصل دوم «بازی تاج و تخت» در 10 قسمت یک ساعته تولید شده است.
 
هالیوود ریپورتر / 3 آوریل / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    22 3
    واقعا سریال بسیار قشنگی است.من که ازدیدنش بی نهایت لذت میبرم.امتیازشم که توسایت معتبر imdb . 9.4از10 است که امتیاز فوق العاده ای است.