شفقنا نوشت:

محمد العريفی، شيخ وهابی سعودی، سرانجام در بيانيه‌ای با اعتراف به اين‌كه در اظهارات خود به پيامبر اسلام(ص) توهين كرده است، به‌خاطر اين اشتباه عذرخواهی كرد.

محمد العريفی، شيخ وهابی سعودی سرانجام با اذعان به اشتباه خود، تاكيد كرد: «پس از تامل دريافتم كه در اظهارات خود دچار اشتباه شدم و به درگاه خداوند به‌خاطر اين اظهارات توبه می‌كنم و تاكيد دارم كه سنی‌ها به مقام پيامبر(ص) احترام می‌گذارند و قدر ايشان را می‌دانند».

بر اساس گزارش خبرگزاری ها، پيش از اين آيت‌الله سيدمحمدباقر المهری، نماينده مراجع شيعه در كويت، با محكوم‌‌كردن اظهارات توهين‌آميز مفتی سعودی عليه پيامبر اسلام(ص) توبه و عذرخواهی او از همه مسلمانان را خواستار شده بود.

در همین راستا، دکتر جمیل اللویحق، استاد شریعت در دانشگاه طائف گفت: سخن راندن بدون اطمینان یافتن از درستی آن نادرست است و درصورتی که به دین و عقیده ضربه بزند گناه آن بسیار عظیم است.

"محمد آل زلفه"، عضو سابق مجلس شورای سعودی نیز با هشدار درخصوص خطرناک بودن اظهارات در برابر عوام گفت: علما راه درست را می دانند و عوام قربانی خواهند بود. اظهارات گذشته که در رسانه ها منتشر شده برای اسلام و جامعه خطرناک است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    9 0
    وهابیت نابود است
  • كيان IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    8 0
    مفتي از مفت هم مفت تره با اظهار نظر هاي بي خوديشون آبروي خودشون وما شيعه ها رو بردند
  • نیما CA ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    5 0
    به این که رسید خواستار توبه و معذرت خواهی شدند و ایشون هم معذرت خواهی فرمودند . حالا اگر کسی دیگه بود تا حالا شش دفعه حکم سر بریدنشو داده بودن.