فارس نوشت:

افرادی که قصد حمله به یکی از قوی‌ترین مردان تهران را داشتند وقتی از یافتن او ناامید شدند با هجوم به مغازه برادرش، او را به شدت مجروح کردند.
علیرضا استادحاجی (ظرف‌چی) قهرمان 105 کیلوگرم و نایب قهرمان قوی‌ترین مردان تهران درباره حادثه‌ای که روز ششم فروردین ماه اتفاق افتاده و قرار بوده طی آن به او حمله شود اما سرانجام برادرش مورد سوءقصد قرار گرفت اظهار داشت: آن روز من به همراه تعدادی از قوی‌ترین‌ مردان برای ناهار به رستوران رفتیم و بعد از آن بر سر مزار پدرم که تازه فوت کرده بود رفتم. آنجا بودم که با من تماس گرفتند و گفتند که افرادی با 7 خودرو و یک موتورسیکلت به محل زندگی ما آمده‌اند و با عربده‌کشی مقابل خانه ما به خیال اینکه من در خانه هستم، می‌خواستند که از خانه خارج شوم.

استادحاجی با بیان اینکه تمام پیامک‌هایی که این افراد به من داده‌اند را در اختیار دارم گفت: دوربین‌های مداربسته موجود در محل، تمام حرکات و رفتار آنها را ضبط کرده است. آنها بعد از حضور مأموران پلیس اقدام به فرار کردند و به مغازه برادرم رفته و آنجا هم به او حمله کردند. در آنجا هم دوربین مداربسته بانکی که کنار مغازه برادرم بود تمام حرکات آنها را ضبط کرده‌ است. آنها بعد از ورود به مغازه به برادرم که تنها و در حال رسیدگی به حساب و کتاب‌هایش بوده حمله کرده و با ضربات قمه که به دستش وارد کردند، عصب‌های دست او را قطع کرده‌اند.

استادحاجی درباره وضعیت جسمی و روحی برادرش گفت: دستش از کار افتاده و هنوز هم در شوک این حادثه است؛ همچنان هذیان می‌گوید و تاکنون نتوانسته ماجرا را برای پلیس تشریح کند.

وی با بیان اینکه این موضوع در پلیس امنیت در حال رسیدگی است و تاکنون کسی در این رابطه دستگیر نشده و اگر هم شده باشد به ما نگفته‌اند، خاطرنشان کرد:  آقای افضلی معاون فدراسیون پرورش‌اندام پیگیر این موضوع هستند تا به نتیجه برسند.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    55 1
    علت هجوم چه بود؟
  • بدون نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    69 10
    ببين ديگه كار كجا رسيده كه چند تا ارازل اوباش جرات ميكنند بيان جلوي خونه ي مردم اين كارا رو انجام بدن ... هر چند تا يه مامور ميبينند زود گورشون رو گم ميكنند ولي بايد حال اين جماعت بي خاصيت ارازل و اوباش رو گرفت .. و راه خحلش فقط اعدام هستش .... هيچ راهي وجود نداره ديگه ..
    • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
      35 2
      موافقم ..
    • بدون نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
      23 21
      یه کمی به اعصابتون مسلط باشین ... ببینین علت چی بوده یه هو که نمیشه اعدامشون کرد بنده خدا هارو ...
  • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    39 4
    هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    28 1
    بابا حالا دیگه هر کی هیکل گنده داشت نمیشه قویترین اینها هم انسان هستند و هر خطا یا اتفاقی ممکن است برایشا بیفتد
  • بدون نام US ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    26 11
    تا زمانی که این هیکا گنده کردن رو تبلیغ می کنین همینه!!!!
    • بدون نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      3 1
      دوست عزیز در هر کشوری این تدابیر است و ایران هم یکی از اینها. این اصطلاح جنابعالی توهین امیز است. سایر ورزشها و امور نیز چنین مناسبتها و برنامه هایی دارند.
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    33 4
    روح الله کشته شدو همه چیز ماست مالی شد.حالا فکر میکنی برا یه دست چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
      5 5
      همه چي ماسمالي شد؟ مگه اون پسر 17 ساله رو اعدام نكردن؟؟
  • کلهر DE ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    12 9
    نمیدانم چرا مدتی است این اتفاقات برای قویترین مردان پیش می آید به نظرم این مسابقه اگر هنوز اجرا میشه باید تمام بشه چون عده ای به این وسیله دارند اینها را شناسایی و بهشان ضربه میزنند
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    48 3
    مسئله خیلی جالب است! این آقایان قوی ترین مردان که به نظر برخی پاک و معصوم و مظلومند دایما مورد حمله قرار می گیرند یا به دیگران تعرض و حمله می کنن؟ قضیه کاملا روشن است....بافت فرهنگی و فکری این ورزشکاران ایجاب می کند که با کسانی دمخور باشند که اهل شر و شورند و اصولا خودشان هم به واسطه داشتن هیکل درشت، مردم را به چیزی نمی گیرند. به نظر می رسد قوی ترین مرد هنوز هم پوریای ولی و جهان پهلوان تختی و امثال آن ها هستند که بیشتر زور و توانشان را در مهار کردن هوا و هوس و نفس سرکش خود خرج می کردند نه در بالا بردن وزنه های آنچنانی. آقایان ورزش و رسانه آیا هنوز وقت کار اخلاقی و فرهنگی روی این عزیزان نرسیده؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    17 0
    دا وكيل موضوع رو پيگيري و به اطلاع عموم برسونين ببينيم مشكل دعوا و مشكلات و اختلافات شخصيه يا واقعا با ورزشكارها مشكل دارن
  • بدون نام US ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    56 11
    این بساط قوی ترین مردان ایران باید جمع شود اینها کسانی هستند که بجای پرورش فکر به پرورش عضلات پرداختند وقتی هم فکر نباشد نسخ گیری وعربده کشی وزورگیری و... بمیان میاید جالب اینکه رسانه ملی این افراد را بعنوان الگوی جوانان کشور معرفی میکند . جوانهای تحصیلکرده میتوانند بلدوزر یا لودری بسازند که میتواند دهها برابر وزنه هائی که این افراد جابجا میکنند جا بجا کند . البته در این وسط فدراسیون مربوط نیز بی تقصیر نیست چرا اینگونه عربده کشی ها فقط برای اعضای این فدراسیون انجام میشود وکشتی گیر ها و وزنه برداران وسایر رشته های ورزشی با این معضل روبرو نیستند
    • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      4 1
      برادر عزیز رسیدگی به بدن و سالم نگاه داشتن نیز موهبتی است که خداوند به انسان داده و تاکید بر سلامت ان شده. ممکن است برخوردهای شخصی باشد. مثلا عدم پرداخت چک و یا ساختمان و خودرو و امثال ان که روزانه خودتان نیز با ان مواجه اید. مسلما در صورتی که نقش دشمن مطرح باشد مراجعی وجود دارد که رسما بازجویی کنند.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    4 5
    مگه مرض داشتن بی خود و بی جهت برن دم خونه ی مردم
  • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    8 0
    احساس ناامنی بدتراز ناامنی نیست کسی هم به فکرچاره نیست
  • بدون نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    12 2
    نمیدانم این امور تصویه حساب شخصی است یا از طریق دشمنان کنترل میشود. باید افراد عربده کش را یک به یک بررسی کنید ایا با دشمنان ارتباط دارند یا خیر.