علی فتح الله زاده می گوید هیچ چیز مهمتر از این نیست که استقلال سهمیه آسیایی اش را از همین حالا گرفته است.

فرهاد عشوندی: مدیرعامل استقلال در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ درباره شایعه جدایی مهدی رحمتی و حواشی مربوط به جدایی او سخن گفت . از شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ سخن گفت و از اینکه کسی نمی تواند در حیاط خلوت او ترقه بیاندازد ، تا چه برسد به اینکه بمب بترکاند!
*حاج آقا چه خبر از تعطیلات؟ کایت سواری خوش گذشت؟
بابا شما هم دروغ 13 بلد نیستید بنویسید. مصاحبه رحمتی را چرا الان چاپ کردید یا شایعه رفتنش را.
*دروغ 13 را روز 13 بدر می گویند دیگر. امروز هم تازه چهاردهم فروردین است!
حاجی جان این حرف های مهدی برای اول عید است. من هم که 3 روز وسط های عید رفتم مسافرت کیش. ببین چه جنجالی به پا شده. حالا ما 3 روز رفتیم بعد چند سال با خانواده کیش!
*به هر حال مشکل این است که مهدی رحمتی شاکی شده!
به مهدی آمار استباه داده بودند. عده ای می خواهند اعصاب او را به هم بریزند که نتواند دروازه بانی کنند. این ها هم دشمن استقلال هستند و هم دشمن مهدی.
*اما او خودش شاکی بود و مصاحبه کرد.
دیدید که فردایش رفت سر تمرین.
*فردایش که نرفت!
روز بعد از بازی ریکاوری بود. دیدید که اصلا مشکل او بحث پول هم نبود. یکسری حرف بی اساس به او گفته بودند که باعث ناراحتی اش شده بود. بعد از اینکه اصل قصه را فهمید ، دیدید که با انگیزه برگشت و برابر ملوان چنان با رشادت در چارچوب ایستاد که زمینه ساز پیروزی مهم تیم شد. مهدی یکی از بهترین های تیم ماست.
*پس یعنی هیچ جایی نمی رود؟
کجا برود؟ او همین جا می ماند.
*اما این بحث قلعه نویی...
کدام بحث؟ یعنی از بین 18 تیم لیگ برتری ، فقط استقلال است که قرار شده مربی اش را تغییر دهد؟ اصلا از این خبرها نیست. من نه با امیر حرف زدم نه چیزی. فعلا که 7 یا 8 نفر راه افتادند و برای استقلال تیم می بندند. شاید قرار است فصل بعد نیمی از تیم های لیگ با اسم استقلال در بازی ها شرکت کنند ولی شعبه اصلی همانی است که آخر فصل ، خودم می بندمش.
*اما مثلا خود شما برای تمدید قرارداد مظلومی قدم پیش نمی گذارید.
ما قراردادی دو ساله داشتیم که هنوز خیلی تا پایانش مانده. حتما بعد از اتمام قرارداد فعلی درباره آینده حرف می زنیم. ما بازی های حساسی پیش رو داریم. قهرمانی در لیگ و بازی های لیگ قهرمانان. تمرکز پرویزخان فعلا روی این بازی هاست و بعدش درباره آینده هم با آرامش بیشتر حرف می زنیم.
*اما مهدی آن روز این قدر شاکی بوده که به پسر شما هم گیر داده است!
به خاطر همان چیزهای نادرستی بوده که شنیده. بابا مگر ممکن است کسی مثل امیر قلعه نویی بگوید بهترین گلر ایران را نمی خواهد. اولا که اصلا کسی با قلعه نویی برای آمدن به استقلال حرفی نزده. بعد هم چه دلیلی دارد در شرایطی که تراکتور در کورس کسب سهمیه آسیا رقابت می کند ، او تمرکزش روی تیم دیگری باشد. اصلا فکر می کنم این شایعات را راه انداختند که هم استقلال را از کورس قهرمانی دور کنند و هم امیر قلعه نویی را. دشمنان زرنگ شدند و دارند با یک تیر دو نشان می زنند اما ما خیلی هوشمند تر از آنها هستیم و اسیر حاشیه ها نمی شویم.
*یعنی قهرمانی را می گیرید؟
چرا که نه. ما برای قهرمانی در بازی های آتی به 15 امتیاز نیاز داریم و باورم این است که توان بدست آوردنش را با این بچه ها داریم. تا به حال استقلالی به این یکدستی و باغیرتی و رفیق نداشتم. بچه ها با همه سختی هایی که داشتیم ، مشکلات مالی و دردسرهای دیگر ، یکدل و هم قسم دارند تلاش می کنند و در 3 میدان مختلف با فشار زیاد جنگیدند. من که باور دارم ما قهرمان می شویم. البته فعلا که ما سهمیه مان را گرفتیم و رفتیم آسیا ، آنهایی که کری می خوانند اول بروند سهمیه آسیا بگیرند بعد بیایند برای ما کری بخوانند.
*حالا آخرش نگفتید چرا موقع بازی استقلال رفته بودید کایت سواری.
حاجی جان باز گفتی ها. همین است که دلخور می شوم! اصلا امکان دارد استقلال بازی داشته باشد و من بازی را نبینم؟ بازی با ملوان را که همین جا در دفتر کارم بودم. عروسی نرفته بودم. بازی با ذوب آهن هم از کیش ، هر 3 دقیقه یکبار داشتم با امیری و نظری جویباری زنگ می زدم. تازه بازی را هم داشتم از تلویزیون می دیدم. همین است که می گویم دروغ 13 نوشته بودید.
*یعنی کایت سوار نشدید؟
چرا شدم اما نه وقت بازی استقلال. من استاد سواری با این بازی هایی هستم که سوار بر چتر می شوی و قایق می کشدت.
*پاراسیلینگ؟
بله. می رفتم سوار می شدم تازه می خواستم با چاقو ، طنابم را هم قطع کنم( می خندد) ولی وقت بازی استقلال که از این کارها نمی کنم!
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =