+ A - دوشنبه 14 فروردین 1391 - 14:17:00 چاپ
امتیاز به مطلب 0 نفر

موعد برداشت اولین یارانه نقدی سال 91 اعلام شد

اقتصاد > اقتصاد کلان - فارس نوشت:

یارانه 45500 تومانی فروردین ماه فردا سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و پنج‌شنبه قابل برداشت است.

 

 

 یارانه نقدی فروردین ماه 90 فردا سه شنبه به ازای هر ایرانی 45500 تومان به حساب بیش از 17 میلیون سرپرست خانوار واریز می شود و این مبلغ از صبح روز پنج شنبه 17 فروردین قابل برداشت خواهد بود.

این در حالی است که از 28 اسفند ماه سال گذشته مبلغ 28 هزار تومان بابت یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها به حساب مردم واریز شده بود که البته تا زمان آغاز اجرای فاز دوم این مبلغ قابل برداشت نخواهد بود.

بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها در این باره گفته بود که هنوز مشخص نیست این 28 هزار تومان مربوط به یک ماه یا دو ماه است.

به گزارش فارس، از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها که از 28 آذر سال 89 کلید خورد، تا کنون یارانه 15 ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است که مجموع یارانه واریزی به حساب مردم تاکنون از مرز 51 هزار میلیارد تومان گذشته است.

با واریز یارانه فروردین ماه، مجموع یارانه واریزی از مرز 54 هزار میلیارد تومان خواهد گذشت.

/3131

نظرات 19
  • بدون نام دوشنبه 14 فروردین 1391 - 15:08:42
    244 13 پاسخ به این نظر
    یارنه اسفند نه فروردین
  • سامان دوشنبه 14 فروردین 1391 - 15:14:09
    181 11 پاسخ به این نظر
    چرا انقدر دیر به حساب می ریزند حداقل 15و16 بتونیم از حساب برداریم
  • احمد دوشنبه 14 فروردین 1391 - 15:44:27
    194 9 پاسخ به این نظر
    بنزین نوروزی چی شد؟
    • بدون نام دوشنبه 14 فروردین 1391 - 16:11:03
      103 4
      بنزين نوروزي رفت كنار سبد كالاي نوروزي!
  • بدون نام دوشنبه 14 فروردین 1391 - 15:49:38
    160 11 پاسخ به این نظر
    90 نه 1391
  • بی بی دوشنبه 14 فروردین 1391 - 16:03:51
    112 3 پاسخ به این نظر
    چرا مبلغ یارانه بر اساس تورم افزایش نیافته؟ همه چیز چند برابر شده ولی.....!!!! ای کاش مسولین فکر باشن!
  • بدون نام دوشنبه 14 فروردین 1391 - 16:07:59
    95 4 پاسخ به این نظر
    اینا 15/16 روز بابت یارانه به مردم بدهکارن تکلیف اون چی میشه !
  • عباس دوشنبه 14 فروردین 1391 - 16:57:24
    78 6 پاسخ به این نظر
    پس یارانه اسفند 90 چه شد # مثل اینکه همانند سال 89 حذفش کردند
  • بدون نام دوشنبه 14 فروردین 1391 - 17:10:35
    62 6 پاسخ به این نظر
    در سایت رفاهی گزینه عدم انصراف را زدم. ولی یارانه ام پرداخت نشد.
  • بدون نام دوشنبه 14 فروردین 1391 - 17:38:23
    56 5 پاسخ به این نظر
    هنوز مشخص نیست این 28 هزار تومان مربوط به یک ماه یا دو ماه است ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام سه شنبه 15 فروردین 1391 - 00:59:25
      15 5
      توجه کنید این حرف توسط رییس سازمان هدفمندی زده شده....
  • محمد دوشنبه 14 فروردین 1391 - 18:11:12
    89 4 پاسخ به این نظر
    یارانه اونایی که نمیخوان انصراف بدن چرا واریز نمیشه؟
  • کارمند دوشنبه 14 فروردین 1391 - 18:26:40
    90 7 پاسخ به این نظر
    28000 تومان به ازای هر نفر به حساب همه خانوارها واريز نشده موضوعش چيه ؟
  • عبدالله دوشنبه 14 فروردین 1391 - 18:36:16
    62 5 پاسخ به این نظر
    برخلاف گفته رئیس سازمان هدفمندی سازی یارانه ها مابه التفاوت 28هزارتومانی به حساب بنده و خیلی از سرپرستان خانواده ها واریز نشده است و احتمالاً مشمول انصراف دولت اجباری شده است
  • محسن سه شنبه 15 فروردین 1391 - 12:21:52
    25 4 پاسخ به این نظر
    این یارانه مربوط به اسفند 1390 می باشد
  • محمد چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 14:23:53
    12 0 پاسخ به این نظر
    بدون هیچ اعلامی و پیغامی مبلغ 28000برای من مستاجر 4سرعائله واریز نشده است.
  • الهام یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 - 20:12:25
    2 0 پاسخ به این نظر
    یارانه ها واقعا به ما در این گرانی کمک میکنند
  • سلمان چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 - 14:35:34
    1 0 پاسخ به این نظر
    چرا اینقدر یارانه ها دیر به حساب واریز می کنن با این بیکاری و گرانی ومستاجری باید چه کار کنیم مسولین محترم یه فکری به حال این گرانی و بد بختی ما کنن
  • مینو سه شنبه 18 مهر 1391 - 02:01:02
    0 0 پاسخ به این نظر
    با سلام یارانه های آبان سال 91 کی واریز میشن به حساب؟
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.