۰ نفر
۱۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲

همشهری آنلاین نوشت:

مصطفی محمدنجار وزیر کشور و حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دو عضو کابینه دهم هستند که نوروز امسال را در مدینه منوره و مکه مکرمه گذراندند.
آیت‌الله‌ سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی و آیت‌الله محمد مومن عضو شورای نگهبان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از علمایی هستند که سال نو را در سرزمین وحی آغاز کردند.
خانواده شهدای هسته​اي از جمله همسر و دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد و پسر و برادر شهید دکتر مجید شهریاری نیز زائر بیت‌الله‌الحرام در نورزوز امسال هستند.
همچنین غلامعلی افروز استاد ممتاز دانشگاه تهران، مرتضی تمدن استاندار تهران، حجت‌الاسلام قریشی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس و ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر از چهره‌های سرشناس عمره مفرده در نخستین روزهای سال جدید هستند. 43 نفر از روسای دانشگاه‌های کشور تعطیلات نوروزی را در سرزمین وحی گذراندند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
    42 0
    ابوالحسن فقیه : جالب بود خدمت نرفته حج هم میره به خدا واگذار می کنم تمام کسانی را که قانون یک بام و دو هوا را خوب خیلی خوب پیاده می کنند.
    • بدون نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
      8 1
      اهای آقایانی که تعطیلاتتان را به زیارت خانه خدا رفتید.آیا واجب بود اینهمه هزینه کنید در حالیکه خیلی از خانواده ها شب عید شرمنده خانواده هایشان بودند.مردم که شماها سنگشون را به سینه میزنید از پس تامین مخارج شب عید بر نیامدند چه برسه به اینکه بتونن یک مسافرت داخلی برن. ! بخدا قسم قیمت هرکالایی 2 برابر شده. انتظار دارین مردم شمارا ازخودشان بدانند. شما خودتون قضاوت کنید حج شما قبول است.؟ جرا در یک اقدام خدا پرستانه هزینه سفرتان را صرف آزاد نمودن چند زندانی یا کمک به بیمارستانهای حمایت از کودکان سرطانی نکردین؟
  • بدون نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
    12 1
    جای تاسف است در حالی که مردم عادی باید سالها برای زیارت خانه خدا در نوبت انتظار باشند مسعولین به این راحتی به سفر حج میروند