+ A - شنبه 12 فروردین 1391 - 14:55:00 چاپ
امتیاز به مطلب 4 نفر

این خانم عروسک‌گردان «ببعی» است / عکس

فرهنگ > تلویزیون - بنفشه صمدی عروسک‌گردان شخصیت «ببعی» در مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» است.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه «کلاه قرمزی 91» به نویسندگی ایرج طهماسب و حمید جبلی به کارگردانی طهماسب در ایام نوروز از شبکه دو پخش می‌شود.

شخصیت ببعی و فامیل دور از نوروز 1390 به این مجموعه اضافه شد و محمد بحرانی به جای این شخصیت صحبت می‌کند.

عکس زیر در پشت صحنه «کلاه قرمزی 90» گرفته شده که شخصیت «ببعی» برای عروسی «فامیل دور» آماده می‌شود.

57241

کلید واژه ها: تلویزیون - سریال ایرانی -
نظرات 57
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 16:05:20
    453 6 پاسخ به این نظر
    بهترین برنامه تلویزیون تو ایام عید.
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 16:38:42
    302 4 پاسخ به این نظر
    من خیلی دوسش دارم
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 17:01:17
    226 4 پاسخ به این نظر
    آقای مجری...کاهو...کلم
    • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 23:06:54
      99 6
      سیر داغ!!!
  • میلاد شنبه 12 فروردین 1391 - 18:04:04
    223 6 پاسخ به این نظر
    من عاشق این ببعی و اقای همساده هستم
    • رضا . ب دوشنبه 14 فروردین 1391 - 21:35:24
      13 4
      و البته فاميل دور !
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 18:04:55
    240 3 پاسخ به این نظر
    به معنای واقعی هنرمند هستند و باید از آنها قدردانی کنیم. تنها برنامه ی تلویزیون که همه ی اعضای خانواده کنار هم نشستندو اون رو تماشا کردند و از اون لذت بردند.
  • وحید شنبه 12 فروردین 1391 - 18:09:35
    251 2 پاسخ به این نظر
    از ایرج طهماسب باید به عنوان یک چهره ماندگار عروسک گردانی تقدیر کرد این برنامه هیچ وقت کهنه نمیشود. همتون رو دوست دارم موفق باشید
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 18:13:07
    46 137 پاسخ به این نظر
    پارسال خيلي قشنگ تربود
    • جواد یکشنبه 13 فروردین 1391 - 00:41:06
      58 1
      شاید به خاطر این بوده که عجله ای ساختنش.چون درگیر ساختن فیلم بودن.ولی همینم تو بیابون صداوسیما نعمتی هست برای خودش
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 18:26:03
    179 1 پاسخ به این نظر
    بهترین برنامه تلوزیون بود خداییش
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 18:52:19
    143 2 پاسخ به این نظر
    منم عاشق ببعی و فامیل دور هستم.و یکی هم اون قرمزه.
  • شری شنبه 12 فروردین 1391 - 18:52:21
    155 1 پاسخ به این نظر
    واقعا تنها برنامه خوب و صمیمی تلویزیون بود ایرج طهماسب واقعا جاودانه است
  • نوید شنبه 12 فروردین 1391 - 19:53:50
    216 3 پاسخ به این نظر
    زحمات آآقای جبلی هم نباید نادیده گرفت . ایشون هم استاد مسلم در این زمینه هستند
    • بدون نام یکشنبه 13 فروردین 1391 - 01:39:50
      3 69
      داستانهاشون سال به سال بیمزه تر میشه .ولی من همه کارهای آفای جبلی و طهماسب را دوست دارم. اولین سالی که پسر عمه زا آمد هیلی جالب بودول امسال اصلا" دیالوگهاشون جالب نبود. هنوز پارسال بهتربود. اگر اینجوری پیش بره طرفداراشون رو به مرور زمان از دست میدن. ولی کلاه قرمزی همیشه محبوب است.
  • حسام شنبه 12 فروردین 1391 - 20:15:52
    6 0 پاسخ به این نظر
    حمید جبلی و ایرج طهماسب هنرمندانی هستند که تو دل یک نسل جا دارند و هم سن و سال های من باهاشون بزرگ شدن و هنوزم که هنوزه واسمون جذاب و دیدنی هستن.... این هنر بزرگی است که می توننن بچه هاب سه دهه مختلف رو هم زمان جذب کنن..... بهشت برین نصیبشان باد.....
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 20:17:01
    10 1 پاسخ به این نظر
    آقا ما دیروز رفته بودیم مهمانی خانه برادرمان، زمان شروع این برنامه همه جمع شدند و حرف‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، رفاهی را کنار گذاشتند و نشستند به تماشای این یک مشت عروسک! فکرش را بکن! آدم‌های گنده، موسفید، صاحب‌نظران عزیز در همه زمینه‌ها!!!، مردمانی جدی!، با تحصیلات عالیه و متعالیه! که البته چند تا بچه کوچولو هم تویشان بود. و البته وسط نمایش بین این موسفید‌های میان‌سال و پیرمرد و آن بچه‌های کوچولوی با سن‌ها یک رقمی سر تفسیر حرف‌های این عروسک‌ها بحث هم در می‌گرفت که بیا و ببین! بحثهایی با همان شدت و جدیت سنای آمریکا سر تحریم ایران. این خانم با آن عروسکش مسئول برخی از بحث‌هاست. خانم شما با آن عروسکتان که بعضی وقت‌ها انگلیسی هم می‌پراند، یکی از محورهای بحث‌های خانوادگی هستید! دمتان گرم!
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 20:21:11
    4 2 پاسخ به این نظر
    اونی که بجاش حرف میزنه عالیه
  • بیژن شنبه 12 فروردین 1391 - 20:43:28
    3 2 پاسخ به این نظر
    یاد زمان کودکیم افتادم .یادش بخیر.
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 21:35:53
    56 1 پاسخ به این نظر
    تنها برنامه ای بود که ما نوروز از تلوزیون نگاه کردیم و لذت بردیم همگی باهم سپاسگذاریم
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 21:47:21
    59 2 پاسخ به این نظر
    تنها برنامه ای که در کل تلویزیون ارزش دیدن داره
  • ابوالفضل شنبه 12 فروردین 1391 - 21:54:44
    93 1 پاسخ به این نظر
    استاد جبلی و استاد طهماسب سازندگان خاطرات خوش بچه های دهه شصت صمیمانه از شما ممنونم و خلاقیتتان در ساخت شخصیتهای عروسکی بی نظیر است .
  • افشین ازمسجدسلیمان شنبه 12 فروردین 1391 - 23:05:44
    5 2 پاسخ به این نظر
    بهترین برنامه غید مخصوس باید از دوبلورها و عروسک گردانهای هنرمند ومتبحر انها تشکر کرد من تشکر ویژه از خانم دنیا فنی زاده دارم که مانند پدرشان زنده یاد پرویز فنی زاده سالها در در این رشته هنرنمائی می کنند. من وقتی نام او و خواهرشان هستی فنی زاده را می بینم بیاد پدرشان می افتم که هنرپیشه ای توانا بود که زود همه از هنرشان محروم شدند یادش بخیر
  • reza شنبه 12 فروردین 1391 - 23:31:19
    64 1 پاسخ به این نظر
    کاهو
  • بدون نام شنبه 12 فروردین 1391 - 23:34:44
    55 1 پاسخ به این نظر
    دنیا و آقای همساده میلاد از شیراز
  • ایرانی شنبه 12 فروردین 1391 - 23:39:05
    78 2 پاسخ به این نظر
    وای نمی دونین دیدن ببعی و دوستاش در این لنگه دنیا چه لذتی داره...
    • بی نام شنبه 19 فروردین 1391 - 03:39:46
      2 1
      منظور ینگه است دیگه ؟
  • امیر یکشنبه 13 فروردین 1391 - 00:37:59
    5 2 پاسخ به این نظر
    فقط فامیل دور رو عشق است !
  • علی یکشنبه 13 فروردین 1391 - 00:40:53
    3 3 پاسخ به این نظر
    فقط جیگر
  • کلاه صورتي یکشنبه 13 فروردین 1391 - 00:48:26
    32 0 پاسخ به این نظر
    تشکر از آقايان جبلي وطهماسب وتمام دست اندر کاران -ممنون از شما
  • امیر یکشنبه 13 فروردین 1391 - 00:48:54
    41 2 پاسخ به این نظر
    داغونم کرد.... اصن خرد و خمیر شدم.
  • بدون نام یکشنبه 13 فروردین 1391 - 01:00:08
    30 0 پاسخ به این نظر
    چجوري عروسك گردان با گوينده هماهنگ ميشه؟
  • ياسين قاسمي یکشنبه 13 فروردین 1391 - 01:29:17
    43 0 پاسخ به این نظر
    بهترين برنامه اي كه در نوروز ديدم! من و مادرم يك ساعت فقط به فاميل دور و ببعي ميخنديم
  • سید محمد یکشنبه 13 فروردین 1391 - 01:55:25
    33 0 پاسخ به این نظر
    یه مصاحبه ای با صداپیشگان و عروسک گردانان این برنامه صورت بدید. من خیلی دوست دارم بدون صدا پیشه ی ببعی کیه.
  • بدون نام یکشنبه 13 فروردین 1391 - 01:59:57
    40 0 پاسخ به این نظر
    واقعا بهترین برنامه تلوزیون همین کلاه قرمزیه حتی نمیشه گفت کدوم شخصیت از اون یکی بهتره
    • امیر یکشنبه 13 فروردین 1391 - 18:58:50
      5 0
      عالی بود
  • حامد یکشنبه 13 فروردین 1391 - 02:21:02
    30 0 پاسخ به این نظر
    آقاي همساده رو هم بياريد ببينيم كيه اين هنرمند!
  • فرشاد یکشنبه 13 فروردین 1391 - 02:53:04
    46 0 پاسخ به این نظر
    شاید دوستان و عزیزان ندونن که این برنامه چقدر حرفه ای تهیه شده است و فقط چند عروسک و یک مجری نیست ، روی تک تک حرکات عروسک ها ، دیالوگها و لحجه ها دقت بیشتری کنیم تا بیشتر از برنامه لذت ببریم . جا دارد که از استاد طهماسب و استاد جبلی این دو جاودانه هنر رسانه ایران تقدیر و تشکر کنم .
  • بدون نام یکشنبه 13 فروردین 1391 - 05:42:14
    51 0 پاسخ به این نظر
    از الان منتظرم دانشگاه باز شه بریم با بچه ها کلاه قرمزی امسال رو تفسیر کنیم! البته با محوریت فامیل دور و همساده!
  • بدون نام یکشنبه 13 فروردین 1391 - 05:51:39
    3 0 پاسخ به این نظر
    بهترين برنامه تلويزيون در طي سالهاي اخير بود .
  • بدون نام یکشنبه 13 فروردین 1391 - 12:46:48
    3 1 پاسخ به این نظر
    پسر خاله کجا بود؟ دلم واسش تنگ شده
  • بدون نام یکشنبه 13 فروردین 1391 - 20:43:53
    5 0 پاسخ به این نظر
    استاد جبلی و استاد طهماسب سازندگان خاطرات خوش .روانشناسانی قدر و هنرمندانی بی بدیل هستند ما مرتب دعایشان می گنیم تنها برنامه ای است که آموزش غیر مستقیم میدهد و برای کودکان و ... بد آموزی ندارد ما صمیمانه از ایشان ممنونیم .
  • داوود یکشنبه 13 فروردین 1391 - 21:18:22
    2 1 پاسخ به این نظر
    همیشه افراد مبتکر و مولف موفق میشن نه افرادی که تقلید کور کورانه میکنن! تبریک به این هنرمند و گروه سازنده این اثر لطیف که دل ایرانی هارو شاد میکنه.
  • ياسين قاسمي دوشنبه 14 فروردین 1391 - 00:28:27
    6 0 پاسخ به این نظر
    حدود سه چهار ديقه پيش كلاه قرمزي 91 هم تموم شد ! چه شاد بودن ولي ما چه ناراحت ! دوست داشتم گريه كنم ...... كلاه قرمزي - فاميل دور - ببعي - پسر عمه زا - پسر خاله - جيگر - همساده - بيگيلي آقاي مجري ! آقاي جبلي ... همتون رو دوست داريم .........همين!
  • حمید دوشنبه 14 فروردین 1391 - 01:09:00
    5 0 پاسخ به این نظر
    دست مریزاد.این اقای همساده واقعااعجوبه است .احسنت اقای طهماسب.
  • حسنعلی دوشنبه 14 فروردین 1391 - 02:02:01
    4 0 پاسخ به این نظر
    با سلام میخواستم بگم اگه سالها هم از بنامه کلاه قرمزی و آقای مجری بگذره باز هم برای من شیرین وجذابه... به امید دیدارشون تا سال 92 تا اون موقع خیلی دلم تنگ میشه..........
  • بدون نام دوشنبه 14 فروردین 1391 - 04:11:01
    9 2 پاسخ به این نظر
    توی این شلوغی عید نتونستم کامل ببینم ولی هر وقت cd هاش بیاید حتما تهیه میکنم
  • معین دوشنبه 14 فروردین 1391 - 05:30:43
    20 1 پاسخ به این نظر
    این ببعی و دوستاش ناز ترین کاراکتر هایی هست که تاحالا دیدیم و دلم می خواد فقط بوسشون کنم
  • رضا شیرازی دوشنبه 14 فروردین 1391 - 15:32:48
    28 1 پاسخ به این نظر
    بنازم به آقوی همساده که نمونه بارز یی شیرازی خلص هست.دلش جوون.ایقدر بلا سرش اومده که هر کی دیگه بود گریه میکردوای کارو فقط شیرازیا بلدن.داغونما له له.
  • بدون نام سه شنبه 15 فروردین 1391 - 16:40:32
    5 1 پاسخ به این نظر
    جيگرررررررررررررررررررررررررررم. واقعا چجوري به ذهنتون رسيد اين شخصيت رو بسازين. عالي بود واقعا عالي ممنون از تمام سازندگان اين برنامه
  • بدون نام سه شنبه 15 فروردین 1391 - 17:57:53
    6 2 پاسخ به این نظر
    سلام ،58 سالمه ، بعد از يكي دوبار ديدن اتفاقي اين مجموعه مشتري هر شبش شدم ، ضمنا يك سريال ديگر بود كه يكي دوبار ديدم اما بجز داد و فرياد و عصبيت چيزي بيشتر عايدم نشد .
  • احمد سه شنبه 15 فروردین 1391 - 20:47:54
    9 1 پاسخ به این نظر
    كاكو همساده عالي بود. نمونه يه شيرازي شيرين و شاد.
  • بدون نام چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 00:48:03
    9 1 پاسخ به این نظر
    آقا تو رو خدا بگین بیشتر برنامه بسازن!!!!!! مگه حتما باید عید بشه تا ما سرگرم بشیم! یعنی تا سال دیگه باید صبر کنیم تا کلاه قرمزی بیاد!:((((((((((
  • یگانه شنبه 27 خرداد 1391 - 01:39:44
    2 2 پاسخ به این نظر
    من واقعا عاشق ببعی و جیگرم خیلی بامزه اند . مخصوصا ببعی (سیرداغ)و (گفتم یا نگفتم ؟)
  • مهدی دوشنبه 19 فروردین 1392 - 04:04:15
    2 0 پاسخ به این نظر
    ببعی یک کاراکتر فوق العاده بود بسار لذت بخش بود واقعا من عاشقشم فامیل دور اقای همساده و جیگر هم عالی بودن اقای مجری که مثل همیشه خوب
  • حامد چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 13:39:11
    0 0 پاسخ به این نظر
    بنظر من فامیل دور خیلی بانمک و جالب بود.بعدببعی و گابی وجیگر.دختر همسایه هم با اون تن صدای زیرش خیلی دوست داشتنی بود
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.