۰ نفر
۱۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰

از نگاه رسانه ها مهمترین دغدعه های باراک اوباما در این روزها باید اصلاحات بیمه درمانی ، ایجاد اشتغال و مبارزه انتخاباتی سال آینده باشند .

اما خود رییس جمهور آمریکا گویا چنین نظری ندارد و با ثبت نام در یک سایت اجتماعی جدید و پست دستور غذایی ویژه خانوادگی ، جنجال تازه ای را براه انداخته است . اوباما درصفحه اختصاصی اش در سایت پینترست ، دستور عمل پخت چیلی را به عنوان اولین پست دراین سایت پرطرفدار انتخاب کرده و آن را تحت عنوان "دستور العمل چیلی خانواده اوباما" بارگذاری کرده و در انتهای پیام هم بر خوشمزده بودن آن تاکید کرده است!
ولی دستور العمل غذایی ویژه رییس جمهورآمریکا تفاوت چندانی با دستور عادی پختن این غذای مشهور ندارد و تنها سرکه قرمز باید به آن اضافه شود و کمی هم برنج در کنار این غذا می تواند سرو شود.
این دستور پخت نه چندان متفاوت  بازخورد زیادی در این سایت داشته وبرخی آشپزها و کدبانوهای حرفه ای چندان روی خوشی به این ترکیب نشان نداده اند .
دینا فرایولی در کامنتی اشاره کرده میزان فلفل پیشنهادی رییس جمهور برای این غذا کم است و تندی کافی نخواهد داشت و به این ترتیب نام چیلی( به معنای خیلی تند) برای این غذا مفهومی ندارد .
 مری جوان دیگر کاربر این سایت هم اشاره کرده اضافه شدن برنج به این غذا تنها به این خاطر است که اوباما در هاوایی بزرگ شده ودر آن ایالت مردم عادت دارند تقریبا در کنار هر غذایی برنج بخورند.
دیلی میل/30 مارس
45281
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =