۰ نفر
۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹

از دوشنبه عصر کاهش دما ،رگبار پراکنده و رعد و برق در 20 استان کشورپیش بینی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، یک سامانه بارشی از عصر دو شنبه 7 فروردین از شمال غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا در شمال غرب، در روز سه شنبه 8 فروردین در نیمه غربی و سپس در روز چهارشنبه 9 فروردین در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، شمال شرق، مرکز و شرق کشور فعال می‌شود.

در حالیکه این سامانه در روز پنجشنبه 10 فروردین از شرق کشور خارج می‌شود، شرایط برای ناپایداری، مجدداً در نوار غربی کشور فراهم می‌شود.

سه‌شنبه 8 فروردین در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و با شدت کمتر در استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، اصفهان، قم و مرکزی آسمان ابری همراه با رگبار باران گاهی با وزش باد، رعدو برق و سپس کاهش دما خواهد بود.

چهارشنبه 9 فروردین در استان‌های لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد و با شدت کمتر در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی زنجان ،کردستان، کرمانشاه، اردبیل، البرز، تهران، قم، مرکزی،قزوین، همدان، سمنان، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، گیلان، اصفهان، یزد، بوشهر خوزستان، و شمال فارس آسمان ابری با رگبار باران گاهی با وزش باد، رعدو برق و کاهش دما خواهد بود.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =