24 آنلاین نوشت:

در لحظاتی قبل از سال تحویل و در برنامه زنده شبکه دوی سیما که با اجرای احسان علیخانی روی آنتن می​رفت؛ حجت الاسلام شهاب مرادی حاضر شده بود. علیخانی درباره افتخار کسب اسکار از او سوال پرسید که او گفت: من درباره سینما زیاد حرف دارم ولی کلا هر جایزه​ای که آمریکایی​ها به ما بدهند خوشحالم نمی کند چون آنها دشمن ما هستند.

 

 

مرادی ادامه داد: اصولا آمریکایی​هایی که ما را تحریم می​کنند و تحت فشار قرار می​دهند، چرا باید به ما جایزه بدهند و من از دریافت این جایزه خوشحال شوم؟ علیخانی که گویا از این پاسخ شوکه شده بود گفت: شما «جدایی نادر از سیمین» را دیده​اید؟

 

شهاب مرادی گفت: من نه! چون اکران نشده! در جشنواره هم نتوانستم آن را ببینم. ولی درباره​اش شنیدم که گویا درباره «دروغ» ساخته شده است. اما با فیلم هم کاری ندارم حرف من این است که نباید افرادی که به اسکار می​روند نماینده انقلاب و نظام دانست. به نظر شما آن دختری که بدون حجاب به مراسم اسکار می​رود، نماینده انقلاب اسلامی و نظام است؟ من کلا با این جوایز مشکل دارم و برای من اسکار ارزشی ندارد که حالا به برنده اش تبریک بگویم.

 

 

به گزارش «24»، علیخانی که گویا از این پاسخ اصلا خوشش نیامده بود گفت: «به هر حال شما برای اینکه یک ایرانی پرچم ایران را در یک کشور دیگر مثلا در آمریکا برافراشته، خوشحال نمی​شین؟ من به عنوان یک جوان خیلی خوشحال می​شوم و باعث غرورم خواهد بود.» شهاب مرادی تلویحا این خوشحالی را قبول کرد اما حرفی درباره​اش نزد و موضوع بحث عوض شد.
5760

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 114
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کمال IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    ای کاش مخالفین فیلم "جدایی نادر از سیمین" حداقل زحمت دیدن فیلم را به خودشون بدهند!!!!
    • بدون نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
      من دیدم و به غیرت ایرانی ام برخورد که تا این حد یک ایرانی رو تحقیر میکنه ... کاش شما بدون تعصب و جوگیری ها یک بار دیگه نگاه کنید !!!
    • حسین IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
      89 44
      اگر دقت کرده باشی ایشون مخالف فیلم نبودن. بحث صرفا سر جایزه بود.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    علیخانی باید عاقل باشه که هر سوالی رو از هر کسی نپرسه ........در هر حال هر کس آزاده که نظری داشته باشه یکی افتخار می کنه یکی نه .... حالا افتخار نکردن ایشون برای ما هم فرقی نمیکنه .....مهم موفقیت یک ایرانیه که حتی آمریکایی ها هم سر تعظیم در برابرش فرود آوردن و نتونستن نادیده بگیرنش .....
  • جواد US ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    جالبه اولش میگه که لباس شما منو یاد مراسم اسکار انداخت...این یعنی که طرف مراسم اسکار رو دیده.... در ادامه میگه من به مراسم اسکار اعتنا نمیکنم!!!
    • بدون نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
      59 24
      مرسي از اين دقتي كه داشتي
    • پرویز GB ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      30 28
      الان مثلا مچ گرفتی؟ منم مراسم اسکار رو ندیدم ؛ اما همین که لباس علیخانی رو دیدم، همین نظر رو داشتم فقط کافیه بری توی سایت های خبری و یه نگاهی بندازی ، اکثر سایت ها خبر اسکار رو با کلی عکس گذاشتن
  • زهرا IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    زنده باد شهاب مرادي بالاخره يه نفر تو اين تلويزيون حرف حق زد
  • بدون نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    کدام دختر بی حجاب در اسکار حاضر شده بود؟ ایا دروغگویی دارد در همه ارکان و افراد نهادینه میشود؟ اگر امریکا دشمن است چرا از دشمن گندم میخرند؟ چرا بعضی از اقایان گرین کارد دارند یا سیتیزن هستند؟
    • محمود IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
      26 21
      سلام دوست عزیز بنده همه چیز رو قاطی نکنید
    • مهدی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
      15 41
      خود این آقا با زنان دست میده اشکال نداره؟
  • بدون نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    96 53
    فکر می کنم دروغ تا جایی خوب نیست که ما بخواهیم بگیم ولی اگه آقای شهاب مرادی بگه خیلی هم پسندیده است.
  • آرمین 23 IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    شانس آوردیم که ایشان فیلم را ندیدند!!!!!!! وگرنه تحلیل هایشان در حد اسکورسیزی و وودی آلن!!! محشر بود..
  • بدون نام CA ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    اصغر فرهادی نماینده ایران بود . به همین دلیل تمام " ایرانیها " از این موفقیت خوشحال شدند .
    • با نام IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
      39 24
      من یه ایرانیم از این جایزه هم اصلا خوشحال نشدم(تازه از دیدن عکس خانم هایی که به ایشون جایزه دادن خیلی هم بهم برخورد و ناراحت شدم) ... = صحبت جنابعالی نقض شد(مثال نقض که میدونی چیه؟ یا فقط اسکار میدونی چیه؟) نتیجه منطقی = هیچوقت جمع نبند...باشه؟
    • سحر IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
      27 19
      من فرهادي رو به عنوان نماينده ام قبول ندارم لطفا جمع نبند. مرادي هم در مورد فرهادي نظر نداد گفت اسكار برام مهم نيست . عليخاني هم وقتي نظرشو شنيد هيچي نگفت و اين يعني نمي دونسته تا حالا واسه چي داشته تبريك مي گفته يا حداقل از اين زاويه به اسكار نگاه نكرده بود ه.مثل من كه وقتي تارخچه و .. اسكار رو خوندم اهميتش برام كمتر شد تو هم بخون
  • بدون نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    91 59
    شهاب مرادی هم نا امیدمون کرد.....
    • پرویز GB ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      33 13
      من که با رک بودنش کلی حال کردم
  • بدون نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    56 94
    مجادله ای نبود... اتفاقا به نظر می اومد آقای علیخانی دلائل آقای مرادی رو تا حد زیادی پذیرفته...
  • مهدی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    فیلم اکران نشد؟؟؟؟؟؟؟ مثل اینکه ایشون کلا پیگیر اخبار سیتما نیستن چون خبر ندارن این فیلم پازسال عید اکران شده
  • مهدی US ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    بهتر نیست هر کسی در حوره تخصصیِ خودش حرف بزنه؟
  • علی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    99 38
    آخه تو که میگی فیلم رو ندیدی راجب فیلم هم نظر نمیدی حالا چجور راجب جایزش نظر میدی !!
  • اصغر GB ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    69 19
    یه سوال داشتم چه جوری ایشون میگن این فیلم اکران نشده؟؟؟خوب به جای این کار بگن دوست ندارم فیلم رو ببینم
  • امین GB ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    55 10
    ایا در مورد ورزشکارا هم همین نظر صائب هست یا خیر؟
  • بدون نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    81 24
    پس مهندس سوار بوئینگ آمریکایی هم نشو. سوار توپولف شو. شما همه دنیا رو سیاسی می بینید...
  • بوشهریا IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    44 12
    من دررابطه با "جدائی نادر از سیمین"این نظریه را دارم؛ 1ـ آخرین فیلم آقای فرهادی که اتفاقن خوش ساخت تر از همه ی آنها نیز هست اصلن سیاه نمائی نکرده ؛ چون سیمین فقط نماینده و نماد یک قشر در اقلیت محض زنان ایران است و ـ ضمنن ـ آنچه در دادگاه های بزه می گذرد اظهر من الشمس بوده ایشان تلاش مذبوحانه ای برای بزرگ نمائی آن نکرده است. 2ـ متاسفانه سمت و سو و اغراضی که ما در پس زدن ایشان انجام دادیم اهتمام غرب را در بردن آقای فرهادی به سمت جبهه و جناح باصطلاح خودش! بیشتر کرد و دادن اسکار هم در راستای همین یارگیری صورت گرفته است. 3ـ آقای فرهادی با هر تفکری که فیلم ساخته باید اذعان داشت که در این نظام زندگی می کند که همه آثارش را با مجوز وزارت ارشاد اسلامی دولت جمهوری اسلامی ایران کلید زده است.
  • بدون نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    90 26
    ببین تورو خدا علیخانی اومده درباره ی اسکار از کی سوال پرسیده!!!اطلاعات عمومیش درباره ی سینما همینطوری که خودش گفته از جمله ی جدایی نادر از سیمین "اکران نشده!"هم معلومه خیلی بالا ست!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    62 31
    هرجا كه باشه فرق نميكنه مهم اينه موفقيت مال ايران و ايراني باشه واسه بعضي ها متاسفم.............
  • منتقد IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    با نظر اقای مرادی کاملا موافقم . چون حرف دل خودم بود . هر وقت هرچی به نفع امریکا و به ضرر ایران واسلام باشه تو امریکا جایزه میگیره.
    • ع.ه IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      15 18
      حقا که فهمیده ای ومنطقی
  • بدون نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    70 31
    همون بهتر که ایشون تبریک نگفتند!!!!
  • علی سنجری IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    80 28
    سلام اصولا سر تحویل سال زمان "نقد فیلم" است؟؟؟ فکر میکنم چون از شب قبل سال تحویل همه افرادی که به برنامه علیخانی و فرزادحسنی رفتند از اصغرفرهادی و جدایی... تعریف کردند ،جناب مرادی عزیز مامور بودند بتازند بر جدایی... و اصغر فرهادی نازنین خبر آنلاین سال نو مبارک
  • جواد IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    55 26
    ما مبالغ زیادی خرج مکنیم که دنیا مارا بشناسد و این بهرین روش بود که اقای فرهادی انجام داد
  • بدون نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    55 13
    اکران نشده؟؟؟؟ حاجی چرا راستشو نمیگی؟؟
  • بماند IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    41 90
    نزدیک سال تحویل واقعا حال کردیم با حاج آقا مرادی واقعا رک وراست حرف زد واقعا مرحبا داره..................
  • بدون نام IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    58 9
    اینکه گفت ندیدم چون اکران نشده و علیخانی هم چیزی نگفت خیلی جالب بود.
    • بدون نام US ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
      61 19
      احسان ترسید حاجی رو به چالش بکشه از tv حذفش کنن
  • بدون نام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    64 22
    من که داشتم از این حرف شهاب مرادی اتیش میگرفتم! اخه دولت امریکا با ما مشکل داره چرا همه ی رو بهم ربط میدید اگه تو امریکا مدال طلا کشتی بگیرید یا مدال المپیاد علمی بازم این حرفو میزنید؟
    • بدون نام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      15 10
      سلام.دوست خوبم کی تو میدانهای ورزشی وعلمی آمریکایی ها از ما تعریف کردن وبه ما جایزه دادن؟؟؟کی رئیس جهمور آمریکا از افتخارات علمی ایران تعریف کرده ؟؟ولی از یه فیلم چرا باید تعریف کنه؟؟
  • میهن پرست IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    67 22
    اگر اجازه بدهید میخواهم ازایشان بپرسم شما تا حالا چه افتخاری را برای این کشور اوردهايد و پرچم مقدس ایران را در کجای دنیا برافراشته اید؟
  • بدون نام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    46 17
    آقای مرادی 2 ساعت وقت بگذارید واین فیلم را ببینید بعد درباره اش قضاوت کنید. ضمنا ای کاش داستان تلخ یا زنده باد یا مرده باد را تکرار نمی کردید.
    • مریم IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
      15 7
      ن نکنه ببینید وقتتون رو تلف نکنید
  • بدون نام IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    27 48
    چرا خبرو تحریف می کنید ؟ کی شهاب مرادی گفت چون اکران نشده ندیده ام ؟ گفت نه نتونسته ام ببینم
    • علی سنجری IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
      25 10
      شما چرا تحریف میکنین؟؟؟؟؟ مرادی گفت اکران نشده
  • بدون نام IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    51 5
    شهاب مرادی: البته برای سفرهای هوایی٬ بوئینگ را به توپولوف های روسی ترجیح میدهم
  • بدون نام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    69 24
    اگر ده نمکی یا سلحشور چنین جایزه ای ببرند نظر امثال آقای مرادی درباره جایزه ای که غربیها بدهند عوض می شود.
  • بدون نام IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    43 14
    مرسی احسان
  • azizclass AE ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    66 30
    فقط همین مونده بود که شهاب مرادی درباره اصغر فرهادی و اسکار و سینما نظربده!!
  • بدون نام IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    34 84
    احسنت به آقای شهابی.دمت گرم.
    • مچ گیر IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
      12 18
      آقای شهابی کیه دیگه؟
  • arad IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    43 19
    همیشه همین طور است ...گز نکرده می نرند ...ندیده رد می کنند ...اما فرهادی حداقل نماینده ایران که بود!!
  • بدون نام US ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    29 7
    حالا چی کار کنیم!!!!!
  • arad IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    44 11
    ماهواره ها هم از سریال جوزانی تقدیر می کنند...پس جوزانی هم ضد انقلاب است؟؟
  • بدون نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
    57 12
    حاج آقا اگه ده نمکی یا سلحشور کارگردان جدایی نادر از سیمین می بود همینجوری در موردش قضاوت میکردید؟؟؟؟
  • برادر شهید علی ابادی IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    46 17
    اقای مرادی جوانان مابرای اینکه پرچم ایران اسلامی را دردنیا زنده نگهدارند شهید شدند ان وقت شما به این پیروزی افتخار نمیکنید پس چرا کمی تفکر کنید لطفا
  • بدون نام IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    52 14
    نمی دونم واقعا واسه بعضیا اعتراف به موفق بودن یک فرد دیگر چرا اینقدر سنگینه؟؟؟ حداقل نصف مردم ایران خوشحال شدند (مطمنم از نصفم بیشتره) به نظر اونا احترام میذاشتی بابا....
  • بدون نام IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    45 14
    خوب که چی؟ مگه انتظار بیشتری داشتین؟ طبیعی بود. ادم های هم فکر ایشون مثل سلحشور و ... همه همین جبهه رو گرفتن. خیلی ارزش فکر کردن نداره
  • بدون نام IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    50 15
    مهم اینه که مردم فهیم ایران خوشحال شدند
  • ایران IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    55 17
    کسی که هنوز فیلم رو ندیده و نمیدونه که اسکار مال کدوم کشوره و نمیدونه اصلا اسکار ربطی به سیاست نداره و کسی که همه چیز (سیاست و هنر و ... ) رو به هم ربط میده نباید اصلا در این مورد نظر بده.آخه خود آقای شمقدری در این مورد به آقای فرهادی تبریک گفت و این خودش نشانه ی اینه که آقای فرهادی نماینده مردم ایران هست .درود بر احسان که یک ایرانی واقعی هست .
  • بدون نام IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    52 10
    نکنه دوست دارند این جشنواره در چین یا لبنان باشه مورد قبول بعضیها قرار بگیره
  • نگار IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    23 42
    بسیاری از افرادی که این فیلم رو دقیق دیدن معتقدن که فیلم ارزش اینکه در این سطح وسیع مورد توجه قرار بگیره نداشته و مسائل دیگه ای مطرحه، نظر من هم همینه، البته بحث غرور و افتخار ملی و ... جداست و هممون دوست داریم اسم ایران عزیزمون همیشه در اوج باشه
  • احسان US ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    37 13
    واقعا جالب بود چون آقای مرای ر زمینه های فرهنگی زیا اظهار نظر می کند و حتی اینجا هم گفت من در مورد سینما زیاد حرف دارم اما چطور قبل از این که اصلا قضایای اسکار پیش بیاید یک آدم فرهنگی و هنر دوست فیلمی که چن سیمرغ گرفته و مطرح بوده و پر فروش بوه را ندیده و اصلا نمی دان که اکران شده است؟ اصلا سینما برو هم نیستی ... روزنامه هم نمی خوانی تلویزیون چی نمی بینی؟ که خبر نداری اکران شده
  • کاوه IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    15 22
    مهم جمهور ملت ایران است که خوشحال شدند.همیشه و در بهترین حالات هم افراد مخالف اکثریت وجود دارند که باید نظرشان را محترم شمرد.
  • بدون نام IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    21 36
    جیلی تند تر حرف زد....غلط می کنه کسی که اسرائیلی ها و امریکایها که شب روز ایران رو به حمله تهدید می کنن و با تحریم نفتی بانکی و صنعت هوایی کمر مردم ایران رو شکستن خوشحال کنه
  • بدون نام IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    38 57
    مرحبا به حاج آقا مرادی
  • بدون نام IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    54 23
    گربهه دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف پیف (اه اه) بو می ده! در ضمن فیلم فرهادی مال ملت ایران است چون فیلمسازش مستفل بوده.
  • بدون نام IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    48 18
    مهم مردمند که خوشالند و براشون مهمه!
  • بدون نام DE ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    40 8
    تکبیر
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    59 16
    قابل توجه جماعت متوهم چندسال پیش جایزه اسکار تعلق گرفت به مایکل مور مستندساز مخالف سیاستهای جنگی بوش که هنگام دریافت جایزه هم علیه بوش مطالبی گفت. اونموقع چرا علیه اسکار کسی چیزی نمیگفت؟خجالت بکشید
  • بدون نام GB ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    70 34
    مغلطه گر خوبی است این اقای مرادی
  • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    69 38
    حرف آقای مرادی خیلی ناراحت کننده بود
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    43 76
    اسکار گرفتن را نمی خوام تخطئه کنم اما نباید تبدیل به بت شود سخنان حاج شهاب درست است
  • mehdi US ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    66 4
    تبلیغ جدید بانک ... پخش شد..... آهنگ جنیفر لوپز و دقیقا کلیپ آن که بجای j lo یک مرد کچل نقش بازی می کند.... بعد بگید صدا و سیما نو آوری داره.... حتی آهنگ پس زمینه همون بود !!!!
  • ali-m IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    81 28
    آقای مرادی یقین بدانید که من هم به عنوان یک انسان با شعور با افکارتان مشکل دارم و عقایدتان را بر نمی تابم. لطفا بجای سیاه نمایی در مورد اسکار کمی هم درباره گرانی و تورم ویران کننده جامعه مان نطق کنید.
    • مهدی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
      26 44
      چه ربطی به هم داره. اینکه در مسائل فرهنگی نباید به تشویق دشمنان خودمون توجه کنیم حرف بدیه!!!؟؟
    • فرهنگ IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
      15 13
      بله آقا مهدی حرف بدیه !در هرمسئله ای حق و درستی و راستی و انصاف است که باید رعایت شود و مبنای داوری باشد . با دوری از حب و بغض و کینه و تعصب است که میتوانیم درست بیندیشیم سیاست را وارد هر جرگه ای نکنیم و مسایل را مستقل از هم داوری کنیم خوب یا بد اسکار را امثال مرادی ها تعیین نمی کنند و خوب یا بد فیلم فرهادی را هم داوران منصف نظر میدهند . گرانی و تورم ویران کننده هم جای نطق دارد که البته دیوارش به کوتاهی فرهنگ نیست.!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    52 23
    درمورد چرا باید به ما جایزه بدهند مگه تو المپیاد که ایرانیها جایزه میگیرند اونم چرا به ما جایزه میدهند
    • مهدی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
      18 35
      مسائل فرهنگی فرق میکنه با ریاضی و فیزیک
  • مسعود IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    62 60
    من فیلم جدایی نادر از سیمین را دیدم و فیلم خوبی است اما به قول معروف جز راست نباید گفت و هر راست نشاید گفت چرا به جای اینکه تصویر زیبایی از ایران و تمدن کهن و دیرینه آن بسازیم و با افتخار به آن در جشنواره ها شرکت کرده و اسکار و جوایز دیگری بگیریم با ساخت واقعیات تلخ از جامعه خودمان و نمایش آن برای بیگانگان جایزه بگیریم و به آن افتخار کنیم این فیلم نمایش غم و غصه از جامعه ایران با آن پایان به شدت غم انگیزش بود باور کنیم بیگانه به ما به راحتی اسکار نمی دهد هر چیزی که ما را ضعیف و ناتوان و یا با چهره غمگین نشان دهد برای آن ور آب مهم است و برای آن سر و دست می شکنند اگر فیلم طلا و مس را دیده باشید آن هم سختی های یک خانواده ایرانی را اما همراه با پیام محبت و ایثار و زیبایی نشان داد.
    • یکی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
      25 20
      باشه. بهشون میگم سال دیگه جایزه اسکار رو بدن به فیلم طلا و مس
    • از مازندران مهمان نواز و همیشه سبز IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
      30 11
      من هم با نظر جناب آقای مسعود موافقم. فیلم جناب آقای فرهادی عزیز فیلم زیبا و قوی ، جالب و با بازیگری دلنشین هنرمندان خوبش بود که برای این کشور و این مردم خلاقیت ها و هنرمندی هایشان را به منصه ظهور می رسانند . اما ای کاش جناب آقای فرهادی این بار فیلمی که بهتر از این شایسته مردم خوبمان باشد و چهره ای زیبا از مردم عزیز کشورمان را نمایش دهد بسازد واقعیات زیبا از این کهن سرزمین زیبا با آن یلان و مردان اسطوره ای و ابدال بی مانندش وجود دارد که این کنام شیران را به کرکسان دریوزه گر هرگز نمی فروشند . ایران از واقعیات زیبا بیشتر سرشار است تا واقعیات تلخ. درود بر همه کسانی که ایران وایرانی را زیبا به دنیا نشان می دهند. ما یک ملت غیور با پیشینه ای بسیار ارزشمند و با جوانان نیکو سرشت و عاشق میهن هستیم
    • یکی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
      16 4
      موضوع این فیلم چیزی نبود که فقط منحصر جامعه ما باشه اون موضوعی بود که همه جوامعه دنیا درگیرن
    • sahar IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      6 5
      به بكي اره راست ميگي كه موضوع همه ي جوامع دنيا ست اما اين فيلم فقط نماينده ايران بود.همينجوري امريكايي ها ما رو بدبخت و محتاج نشون ميدن اينكه اين فيلم بشه نماينده ما و جايزه بگيره مي شه خود زني من اين فيلم رو دوست دارم اما دوست داشتم فيلمي كه مي شه نماينده و نمونه زندگي من موضوع ديگه اي داشته باشه.ادمي كه ميشه نماينده ايران حرفهاي بهتري بزنه
  • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    59 26
    یعنی از دیشبش تا همون صبح عید داشتم برنامه علیخانی رو می دیدم اما همین بحث و صحبتای آقای مرادی باعث شد سال رو با شبکه 3 تحویل کنیم...!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    46 9
    مگر کار هنر چیست؟ غیر ازینه که راست و دورغ را نشون میده؟
  • بدون نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    33 72
    من اصلا مذهبی نیستم اما واقعا با فیلم جدایی نادر از سیمین مشکل دارم اینکه با کوچک کردن اعتقادات مردمی که با آنها زندگی میکنیم بخواهیم کاسبی کنیم اصلا کار درستی نیست.وجدانی فکر کنید.
    • امید IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
      24 51
      موافقم
  • hoosein IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    10 10
    من نميدونم چرا همه ميخوان خودشونو گول بزنن كه اينجا هيچ مشكلي نيست و همه چي آرومه ..... مشكلا فقط مال آمريكا و اون وراست!! اين فيلم هم گوشه اي از واقعيات جامعه كنوني رو نشون داده ! حالا چه اصراريه همش تعريف و تمجيد باشه ! تو خبرهاي خودمون كه همش درباره بجران اروپا و آمريكا و شلوغي بازار عيد و ابراز خرسندي مردم ميذاره ! هنوز موقعش نشده كه مسائل پيرامونمون با ديد منطقي بنگريم ؟ هنوزم بايد اداي آدم خوبا رو در بياریم ؟ هنوزم با سيلي صورتا رو سرخ نگه داريم ؟ بسه ديگه آقايون !
  • arad IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
    8 4
    اقایان اولا فقط اسکار نبوده و نزدیک 60 جایزه از سرتاسر دنیا بوده اسیایی و اروپایی و امریکایی .همین اسکار را 6000 هنر مند معین می کنند .همه انها عامل امریکا و صهیونیستند ...فکر می کنید انجا هم ایران است که معاونت سینمایی داوران جناحی را در فجر بگذارد تا خودی ها جایزه بگیرند ...حقیقتا که در اخلاق اخر دنیاییم
  • مجید هلاکویی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
    14 3
    باید حقیقت را محور قرار داد نه چیز دیگری را . در غیر اینصورت بعید نیست که همه چیز را با هم قاطی کنیم.
  • saina irani IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
    16 12
    سلام به همه من اقای شهاب مرادی را دوست دارم چون علاوه بر روحانیت جامعه شناس و روانشناس و اگاه هست. اماااااااااااااااااااا اقای مرادی چرا ما عادت کردیم به همه چیز رنگ سیاسی بزنیم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جایزه اسکاری که همه کشورها ارزوشونه و نشانه رشد سینمای یک کشور ه نادیده بگیریم واقای اصغرفرهادی و گروهشون باعث این افتخار شدن وواقعا ممنونم ومن همزمان با اشک های فرهادی گریه میکردمو افتخار میکردم به ایرانی بودنم. قبل از اینکه ما مسلمان باشیم ایرانی هستیم تاریخ اینو میگه و ین فیلم تعارضی نداشت که شما جبهه گیری کردین لطفا اقای مرادی دلیل اصلی اون واکنشتونو نسبت به جایزه اسکار بگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
      10 8
      اینهمه فیلم های خوب چرا اونا جایزه نگرفتن خب این دکم سیاسی میزد دیگه
    • مریم IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      6 3
      سلام.برا فهمیدن نظر آقای مرادی یه سر به سایتش بزن .البته این توصیه من به همه دوستان است.!!!!
  • مجید قائمی IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
    19 7
    در مورد این خبر نظرات متفاوتی بیان شده است نظر من هم مثل نظر آقای مسعود می باشد سوال من از همه کسانی که به نظر این عزیز و یا به نظر آن بزرگواری که از مازندران همیشه سبز رای مخالف دادند این است که فیلم آقای فرهادی از نظر هنری فیلم قابل تحسینی است اما آیا شما دوست ندارید که ایران و ایرانی در چشم مردم دنیا با عظمت و با آبرو معرفی شود آیا دوست دارید که ما همیشه با چهره ای غمگین ، بدبخت و گرفتار به دنیا نشان داده شویم چه عیبی دارد که ما افرادی با نشاط ، پرتلاش ، باهوش و خانواده دوست و با فرهنگ زیبا به دیگران معرفی شویم . اینقدر نظر مخالف نسبت به هویت و فرهنگ خودمان نداشته باشیم. ایران را دوست داشته باشیم. به ایرانی بودن مان افتخار کنیم . عاشق میهن مان و مردم خوبش باشیم
  • at IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    31 15
    عزیزان اقای مرادی نظرشونو راجع به فیلم نگفتن راجع به اسکار گفتن و سیاسی بودن اون گفتن واسه همینم گفت فیلمو ندیده . اما شما فقط دارید راجع به دیدن یا ندیدن فیلم حرف میزنین.
    • ..... IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
      14 5
      ایول همه عادت کردن فقط سطحی نگاه کنن...
  • بدون نام IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
    15 3
    صلوات بفرست
  • سارا IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
    11 9
    سلام :سال نو مبارک من خودم گاهی با نظرات آقای مرادی مخالفم ولی اگه خوب فکر کنیم می بینیم زیاد هم بی ربط نگفتن که آخه چرا امریکا باید از فیلم های ما تقدیر کنه .اونم بعد از این همه سال و این همه فیلم ؟؟؟؟قبول کنیم تا حالا فیلم های خیلی خوبی داشتیم. یادمه برای سوپراستار و ... همه هورا کشیدیم ولی حالا چون یه عده مخالفن این همه سینه سپر کردن دوستان .به شخصه بعضی قسمتای جدایی نادرو اصلا نمی پسندیدم . دوستی که گفتی اسکارو بدن به "طلا و مس" ، این فیلم هم اگه با دقت نگاه می کردی خیلی حرف های متفاوت داشت .با اینکه از اجراها و کارای آقای علیخانی مشتاقانه استقبال می کنم ولی با طرح این سوال مخالفم فکر کنم مقصر اصلی افراد قبلی هستن که خیلی در موردش حرف زدن آقای علیخانی هم جو گرفتش...کمی مراعات همو بکنیم
  • بدون هیچ پیش داوری IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
    9 8
    1نظر هر کس محترمه.2ادم باید با عقلش تصمیم گیری کنه بدون هیچ برداشتی از سازنده ی اون اثر.3بعدشم ما نباید یه فرد رو بایه جمع مقایسه کنیم نمیتونیم بگیم چون دولت امریکا با ما مشکل داره پس همه ی ادماوبرنامه هاشون با ما مشکل دارن.
    • سما GB ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      5 4
      اگه یک مقدار در کار سیاست مدارهای امریکایی دقت کنین؛ می بینید که خیلی باهوشن و می دونن که پیروزیشون در یکدست بودنشونه از تمام جامعه اشون برای رسیدن به اهدافشون استفاده می کنن مثل ما ایرانی ها نیستن که هر جایی ساز خودش بزنه
  • شهاب IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
    24 15
    باسلام به نظر من صحبت های آقای شهادب مرادی خیلی خیلی درست است واقعا چرا کشوری که این همه ما رو تحریم میکنه باید به ما اسکار بده یک مقدار سیاست اندیش و باور پذیر باشیم نه احساس و رمانتیک؟ یاعلی
  • مریم IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
    21 11
    اگر کسی واقعا برنامه رو دیده باشه متوجه می شه این همه قیل وقال بی مورده...آقای مرادی کاملا بی پرده مواضع خودشون رو درباره ی مراسم اسکار بیان کردند و در مورد فیلم نظر خاصی ندادند و حرفشون کاملا به حق بود، احسان علیخوانی هم دشمنی آمریکا با ما رو کاملا تایید کرد وگفت هیچ شکی در این مورد نداره...یک قضیه منطقی ساده این همه حرف و حدیث نداره.....
  • مسعود IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
    23 18
    فدای شهاب مرادی
    • افسون IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      12 6
      بله! فداش !!!!!حتما!!!!!!
  • نسترن IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
    11 14
    با سلام اقای علیخانی مجری خیلی خوبی هستن و منم یکی از طرفداراشونم ولی تنها مشکلی که دارن اینه که خیلی زود جو گیر میشن. ایشون باید بدونن جه سوالی رو در چه شرایطی و از چه شخصی میخوان بپرسند. اصغر فرهادی ایران رو مطرح کرد توش هیچ شکی نیست ولی خب هر کسی یه نظری داره .
  • ریحانه IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
    7 20
    اقای مرادی نبایداین حرف روتوی رسانه میزدند
    • سما GB ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      15 7
      چرا؟ اگه خودسانسوری می کرد خوب بود؟ این آدم اینقدر وجود و معرفت داره که حرف راست رو بدون ترس بیان کنه من که کلی خوشحال شدم
  • ترنم IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
    25 17
    ازطرفدارای پر و پا قرص حاج آقا ی مرادی هستم لحظه ی سال تحویل با اومدنشون به شبکه دو خیلی خوشحالمون کردند واقعا قبولش دارم چون حرف حساب میزنه ، حالا هر کی هر چی میخواد بگه موضعی نسبت به اسکار نداشتم اما بعد از صحبتهای ایشون و البته تحقیقی که کردم متوجه شدم خیلی درست میگن و تشکر میکنم از شجاعتشون و اینکه چشممون رو باز کردند
  • sahar0003 IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    9 9
    در جواب زهرا خانم باید عارض شم خدمتتون که باید به این توجه کرد که اسم ایران داره توی جهان مطرح میشه ...
  • sahar IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    11 10
    سلام بابا چرا اينجوري مي كنيد.شهاب مرادي كه در مورد فيلم اين نظر رو نداد كه انقدر اصغر فرهادي رو مي كوبيد تو سرش . گفت اسكار به خاطر امريكايي بودنش برام مهم نيست همين.هر ادمي حق داره نظرش رو بگه مگه همين ماها نيستيم كه محرم و شبهاي قدر بدو بدو ميريم مسجدي كه يه اخوند خوب مثل شهاب مرادي داشته باشه حالا تا يه حرفي زد كه با افكار روشنفكرانمون در تضاد بود بايد اينجوري رفتار كنيم؟ انصافه؟
  • نسرین IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    12 14
    ممنونم از اقای مرادی که حرف دل ما را زدند در بهترین زمان و به بهترین شکل.امریکا دشمن ما است و ما نباید به یک جایزه امریکایی افتخار کنیم.
  • الهه IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    15 18
    دستت درد نکته آقای مرادی!!!! خیلی خوشحالم از اینکه بالاخره یکی حرف دلم رو زد
  • فاطمه IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    3 3
    اقای مرادی از شما بعید است که هم چین نظری داشته باشید
  • زينب A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    واقعاً متاسفم...ايران يعنى معنويت.قربون غيرتتون كه معنويت كشورتون رو به اسكار فرهادى حراج ميزنين.متاسفم.