۰ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱

فارس نوشت:

منابع رسانه ای جهان خبر سانحه رانندگی اسطوره فوتبال ایران را پوشش خبر ی دادند.نشریه هفتگی کیکر آلمان در سایت اینترنتی خود خبر تصادف علی دایی را برای مخاطبان خود منتشر کرد.
این نشریه نوشت: ستاره پیشین ایران در بوندس لیگا آلمان در یک حادثه رانندگی با خودرو دچار آسیب دیدگی سنگین از ناحیه سر شد. دایی 42 ساله پس از انجام یک بازی خارج از خانه در لیگ ایران در شهر اصفهان، درحال رانندگی با خودروی خود به سمت تهران بود که خودروی‌اش واژگون شد.این نشریه همچنین اعلام کرد پس از انجام یکسری معالجات اولیه وی مطابق نظر پزشکان برای ادامه بهبودی به تهران منتقل می شود.
روزنامه الاتحاد امارات نیز این اتفاق را در شماره روز یکشنبه(امروز) برای خوانندگانش درج کرد. این نشریه نوشت: پس از یک بازی خارج از خانه در اصفهان، علی دایی که اکنون مربی تیم راه آهن تهران است در حال رانندگی به سمت تهران بود که خودروی اش واژگون شد و از ناحیه سر دچار مصدومیت شد، اما خوشبختانه پس از انجام معالجات اولیه خطری وی را تهدید نمی کند.

روزنامه لوپاریزین فرانسه نیز از جمله نشریاتی بود که خبر این رویداد را برای مخاطبانش به طور کوتاه درج کرد.
ستاره پیشین تیم ملی ایران و جهان روز گذشته در نزدیکی کاشان دچار سانحه رانندگی شد که به بیمارستانی در کاشان جهت انجام مداوا انتقال یافت.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =