چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 15:44
+ A - شنبه 27 اسفند 1390 - 14:11:00 چاپ
امتیاز به مطلب 5 نفر

قیمت گران‌ترین خانه‌ ویلایی تهران

اقتصاد > مسکن - روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

ركورد گران‌ترين ملك مسكوني در تهران در اختيار يك خانه ويلايي در شمال تهران قرار دارد.
سامانه مجازي معاملات مسكن در تهران هفته گذشته مشخصات فروش خانه‌اي را اعلام كرد كه مالك آن به دليل موقعيت ملك، قيمت پيشنهادي فروش را 12 برابر ميانگين قيمت مسكن در تهران تعيين كرده است.
گران‌ترين خانه‌ ويلايي در تهران كه در اين سامانه به ثبت رسيده، داراي مساحت 100 مترمربع زيربنا بوده و در محله جردن قرار دارد.
قيمت پيشنهادي براي فروش اين خانه ويلايي مترمربعي 25 ميليون تومان تعيين شده كه قيمت كل آن 31 ميليارد و 275 ميليون تومان برآورد مي‌شود.
مالك اين خانه اعلام كرده است: ملك داراي دو اتاق خواب و يك خط تلفن است و در عين حال عمر بناي ساختمان 25 ساله است. زمين اين ملك يك هزار و 251 مترمربع مساحت دارد و طول بر آن نيز 40 متر است.
گفنمی است مالك اين بنا، قيمت فروش را بر حسب ارزش زمين اعلام كرده به اين معني كه عملا بناي ساختمان آنچنان قابل سرمايه‌گذاري نيست.

3939

کلید واژه ها: مسکن - قیمت مسکن -
نظرات 16
  • احسان شنبه 27 اسفند 1390 - 16:02:11
    49 5 پاسخ به این نظر
    دختر نداره صاحیش؟!
    • مجید یکشنبه 7 خرداد 1391 - 03:19:52
      5 4
      باهات موافقم .دختر نداره صاحبش
  • بدون نام شنبه 27 اسفند 1390 - 15:58:39
    35 4 پاسخ به این نظر
    میخرمش...البته وایسین یه اختلاس 5000میلیاردی بکنم بعد بیام:دی
  • بدون نام شنبه 27 اسفند 1390 - 17:41:19
    28 3 پاسخ به این نظر
    من کلا 25 میلیون دارم اگر امکان دارد یک متر از ملک مورد نظر را به من بفروشید تا من هم در خیابان جردن صاحب زمین شوم! با تشکر
  • م ح شنبه 27 اسفند 1390 - 16:55:33
    23 2 پاسخ به این نظر
    بازم با 3000ميليارد تومان فاصله اش خيلي زياده !!!!
  • رضا بهرامی شنبه 27 اسفند 1390 - 23:07:01
    23 3 پاسخ به این نظر
    آدرسشو کامل بنویسین .عیدی هامو گرفتم ،قلکم رو هم میشکنم ،پولهامو سرجمع میکنم ،اونوقت دیگه می تونم بخرمش.از اجاره نشینی هم راحت میشم
  • بدون نام شنبه 27 اسفند 1390 - 14:31:47
    22 4 پاسخ به این نظر
    هر کی بخره،توش یه برج بی قواره می سازه!
  • بهزاد شنبه 27 اسفند 1390 - 17:04:15
    20 5 پاسخ به این نظر
    اگه یک میلیون تخفیف بده ایشون میخرمش ! که پولم برسه !
  • رضا یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 - 02:24:46
    11 1 پاسخ به این نظر
    چقدر منفی فکر میکنین. امیدوارم خدا بیشتر بهش بده . پول داشتن لیاقت میخواد .هر کسی شایسته دریافت این مقدار پول نیست....هر کسی میتونه پولدار بشه به شرطی که در خودش لیاقتش رو ایجاد کنه...هیچ ربطی هم به سواد نداره!
  • بدون نام شنبه 27 اسفند 1390 - 15:18:02
    9 17 پاسخ به این نظر
    منتظر باشه تا بخرن ازش
  • سامان شنبه 27 اسفند 1390 - 15:52:58
    7 25 پاسخ به این نظر
    بگید بهش که بزارش واسه قبر خودش و اجدادش
  • بدون نام شنبه 27 اسفند 1390 - 17:27:32
    6 13 پاسخ به این نظر
    100 متر . متری 25 میلیون بعد در مجموع 31 میلیاردو 275 میلیون؟؟؟؟؟؟؟
    • حامد دوشنبه 29 اسفند 1390 - 06:35:23
      19 3
      اون 100 متر زیر بناشه، مساحت کل زمین رو نوشته که 1251 متر مربعه که ضربدر 25میلیون میشه همون مبلغ. آخرش هم که گفته قیمت رو براساس زمین تعیین کرده
  • بدون نام شنبه 27 اسفند 1390 - 17:05:44
    5 3 پاسخ به این نظر
    به به این است ........................
  • بدون نام شنبه 27 اسفند 1390 - 17:04:31
    3 14 پاسخ به این نظر
    100*25=31milyard ???
  • حانیه چهارشنبه 26 تیر 1392 - 01:57:45
    0 0 پاسخ به این نظر
    یه خونه 100متری 3 طبقه دارم مشهد کل سرمایمه فکر کنم همون حدود275میلیون میخرنش میفروشمش 11متر از زمینشو میخرم با اجر میرم بالا میکنمش اتاق یه قالی سه در چار میندازم کفش ولی میشه 12 متر که!!!! خب عیبی نداره تا اخر عمر جون میکنم 25ملیونشو شااااااااید دراوردم قسطی تقدیم میکنم فکرم عالیه نه؟ ای وای سرویس بهداشتی و حموم چی؟ اونم عیبی نداره واسه دستشوییم میرم بیرونی حموشم که خدا بزرگه
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.