فیلم انیمیشن «ماداگاسکار 3» تولید دریم ورکس انیمیشن اولین بار در دنیا در شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، برگزارکنندگان جشنواره کن اخیرا «قلمرو طلوع ماه» ساخته وس اندرسن را به عنوان فیلم افتتاحیه معرفی کردند و «ماداگاسکار 3» (Madagascar 3: Europe's Most Wanted) دومین فیلمی است که حضورش در جشنواره دوره 65 قطعی شده است.
 

پیش از این فیلم‌های «شرک» (2000)، «شرک 2» (2004)، «از روی مانع» (2006) و «پاندای کونگ‌فو کار» (2008) تولید دریم ورکس اولین بار در دنیا در جشنواره کن به نمایش درآمده‌اند.

«ماداگاسکار 3» سومین فیلم مجموعه سینمایی «ماداگاسکار» پس از «ماداگاسکار» (2005) و «ماداگاسکار: فرار به آفریقا» (2008) و اولین فیلم سه‌بعدی این مجموعه است. دو فیلم اول «ماداگاسکار» در مجموع در دنیا 1.136 میلیارد دلار فروختند.


 

«ماداگاسکار 3» را اریک دارنل و کنراد ورنون کارگردانی کرده‌اند. صداپیشه‌های دو فیلم قبلی شامل بن استیلر، کریس راک، جادا پینکت اسمیت و دیوید شوئیمر در این فیلم نیز حضور دارند. ساشا بارون کوهن و سدریک د اینترتینر دیگر صداپیشه‌های «ماداگاسکار 3» هستند.
 

در قسمت سوم، الکس شیر، مارتی گورخر، ملمن زرافه و گلوریا اسب آبی، حیوانات باغ وحش نیویورک که در قسمت دوم از طبیعت وحشی آفریقا سر درآوردند، همچنان می‌کوشند به نیویورک برگردند. آن‌ها در اروپا بهترین پوشش را پیدا می‌کنند: یک سیرک سیار که آن را از نو می‌سازند و ... «ماداگاسکار 3» هشتم ژوئن در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن 16 تا 27 مه (27 اردیبهشت تا هفتم خرداد) برگزار می‌شود.
 

ورایتی / 14 مارس / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =