۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

موسسه بوستان کتاب قم کتاب «چشم زخم» را برای نخستین بار و «آنچه والدین باید بدانند» را برای هجدهمین بار منتشر و عرضه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، چاپ هجدهم «آنچه والدین باید بدانند» که ویرایش جدیدی از این اثر هم هست، نوشته رضا فرهادیان از سوی انتشارات بوستان کتاب قم منتشر شد.

ناشر در توضیح این کتاب آورده است: «یکى از اساسى‏ترین مسائلى که امروزه در محافل علمى و آموزشى جهان مطرح است، تربیت و پرورش انسان است. از دیدگاه اسلام، تربیت، مجموعه روش‏هایى است که از ابتداى تولد و حتى پیش از آن، باید به کار برد تا استعدادهاى نهفته در وجود انسان، رشد مناسب را پیدا کرده و در مسیر سیرالى‏اللّه قرار گیرد. کتاب حاضر، در صدد است والدین و مربیان را با روش تربیت وهدف آن ازدیدگاه اسلام آشنا کند. برخى از موضوعاتى که در این کتاب بیان شده عبارت است از: ثمرات ارزشمند سیادت کودک در هفت سال اول، نتایج اختلاف والدین، روش‏هاى تربیتى، راه‏هاى شخصیت دادن به کودک، آثار بد تنبیه بدنى.»

این کتاب 1900تومان قیمت دارد.

 

بوستان کتاب «چشم‌زخم» نوشته علیرضا ملاحسنی را نیز منتشر کرده است.

در معرفی این اثر آمده است: «برخی از انسان‌ها روح و توان منحصر به‌فردی دارند که می‌توانند بعضی اشیاء را جابه‌جا یا حتی مانند اشعه لیزر، آن‌ها را منفجر و متلاشی کنند. این انرژی گاه از راه چشم ظاهر می‌شود و نتایج منفی و هلاکت‌باری را به دنبال می‌آورد که به آن چشم‌زخم می‌گویند. این اثر می‌کوشد این موضوع را بر اساس مبانی دینی، عقلی و فلسفی بکاود و ضمن جهل‌زدایی، واقعیات را ارایه و تبیین کند.»

چاپ نخست کتاب «چشم‌زخم» با بهای 5هزار تومان وارد بازار نشر شده است.
 

ساکنان پایتخت، برای تهیه این کتاب‌ها (در صورت توزیع در بازار نشر) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =