فارس نوشت:

مصطفی رضاحسینی سخنگوی طراحان طرح سؤال از رئیس جمهور با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات احمدی نژاد در صحن علنی مجلس گفت: طراحان سؤال از رئیس جمهور این اظهارات را به صورت معقولانه مورد بررسی قرار خواهند داد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد موضوع استیضاح یا عدم کفایت احمدی نژاد مطرح شود، گفت:‌ در مورد استیضاح هم باید موضوع را بررسی کنیم ولی طراحان سؤال از آقای احمدی نژاد تا کنون به این نتیجه نرسیدند. در عین حال طراحان سؤال از رئیس جمهور احتمالا در قالب بیانیه‌ای پاسخ اظهارات امروز احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس را که احتمالا بعد از عید خواهد بود، می‌دهند.
رضاحسینی اضافه کرد: احمدی‌نژاد چند سال است که با مجلس این کشور شوخی می‌کند و اظهارات امروز وی نیز خوب نبود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راستگو IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    بهتر است کشش ندین چون آنموقع ممکن صبر دکتر لبریز شود وناگفته هایش خیلی ها را به عذر خواهی وادار کند رئیس جمهور بعد از 6 سال تازه چند دقیقه حرف زده همتون از کوره در رفتید تازه خودتون خواستید هرچند ایشون بزرگوارتر از آن است که وقت خدمت به مردم را صرف پاسخ به کینه ورزیهای سیاسی کنند .
  • بدون نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    4 11
    درود بر رئيس جمهور شجاع و محبوب
  • پاشا IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    30 5
    سوالات اصلی که باید از رییس پرسید: 1- حذف یارانه ها در طول 6 ماه به جای 5 سال تصویب شده 2- صعود تورم به بالای 25 درصد به فاصله 2 سال در طول دولت ایشان، یک بار در سال 88 و یکبار هم امسال 3- کاهش شدید ارزش پول و این مسئله که دولت حتی یک دونه دلار 1225 در اختیار مردم نمیگذارد (نهایتا برابری ارزش پول ایران با دلار 1225 است یا بیشتر؟) 4- کتمان رشد اقتصادی نزدیک به صفر سال های گذشته و اعلام آن پس از چندین سال
  • مرتضي IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    5 14
    درود بر احمدي نژاد