مراسم بزرگداشت مرحوم سیمین دانشور بعدازظهر دیروز (دوشنبه، 22 اسفندماه) در مسجد جواد الائمه (ع) برگزار شد. محمود دولت​آبادی در این مراسم با وزیر و معاون فرهنگی وزارت ارشاد دیدار و گفتگو کرد. عکس​ها: ایسنا

دولت آبادی درباره دیدارهای اتفاقی اش با دکتر حسینی و بهمن دری گفته است: با شوخی با وزیر ارشاد حرف زدم و گفتم تکلیف کتاب‌هایم و نشر کتاب را مشخص کند. اطرافیان اصرار داشتند که به خاطر رسیدن به کاری زودتر برود؛ اما با این حال، گفت که زیاد در جریان نیست و موضوع را پی‌گیری می‌کند.  در مراسم به گوش نشستم تا پایان، داشتم خارج می‌شدم که آقای دری را دیدم. ایشان هم اظهار لطف کرد که شما را ببینیم. من هم گفتم مایلم موضوع را حل کنیم و اشاره‌ام به چاپ کتاب بود. برای گفت‌وگو درباره‌ انتشار کتاب، ناشر به وزارت ارشاد می‌رود و اگر لازم باشد، من هم می‌روم.

 

به گزارش ایسنا، رمان محمود دولت‌آبادی در ایران با نام «زوال کلنل» از مهرماه سال 87 برای کسب مجوز نشر ارائه شده است اما چندی پیش با عنوان «کلنل» به زبان آلمانی ترجمه و به عنوان یکی از نامزدهای جایزه‌ی ادبی بوکر آسیا معرفی شد. دیگر کتاب در انتظار دولت‌آبادی هم «طریق بسمل شدن» است.


6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =