پانا نوشت:

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که افزایش قیمت مسکن در یک‌سال گذشته 20 درصد بوده است، گفت: ما نباید عجولانه و شتاب‌زده بخواهیم که مشکلات بخش مسکن حل شود.

 

مصطفی‌قلی خسروی اظهار داشت: اگر در رسانه‌ها اعلام شود که در رابطه به یک نوع میوه کمبود وجود دارد، وزیر صنعت، معدن و تجارت با تماس با یک بازرگان درخواست می‌کند که با واردات میوه کمبود جبران شود و بازار تنظیم می‌شود.

وی عنوان کرد: وقتی بنویسیم که مسکن گران شد، هیچ کاری نمی‌توان کرد؛ چراکه تنظیم بازار در این بازار همچون بازارهای دیگر امکان‌پذیر نیست.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به افزایش شدید قیمت مسکن در سال 86، تصریح کرد: با وجود انتقادها نسبت به دولت، با اجرای طرح مسکن‌مهر و ساماندهی املاک و مستغلات قیمت‌ها فروکش کرد.

خسروی با بیان این‌که ما نباید عجولانه و شتاب‌زده بخواهیم که مشکلات حل شود، خاطرنشان کرد: تورم اجتناب‌ناپذیر است و وقتی شاخص بانک مرکزی را اعلام می‌کنیم که 20 درصد تورم داریم، آن زمان انتظار دارید که 18 درصد در بخش مسکن رشد قیمت‌ها باشد.

وی با بیان این‌که باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا قیمت مسکن از حد تورم بالاتر نرود، گفت: زیاده‌‌خواهی افراد باعث می‌شود که قیمت مسکن از تورم بالاتر رود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک افزود: افزایش قیمت خرید مسکن در یک‌سال گذشته داشته‌ایم و آقای صومعه‌لو، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند 20 درصد بوده است.

خسروی تاکید کرد: من افزایش قیمت مسکن در یک‌سال گذشته را همان 20 درصد می‌دانم.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خبرنگار غرغرو IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    30 2
    رونوشت به جناب آقای دکتر نیکزاد صرفا جهت اطلاع
  • حامد IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    7 1
    اخه چی بالا نرفته ؟؟؟ که خونه نره ؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    1 0
    اين اتحاديه و بنگاه هاي مسكن اولين عامل گراني مسكن و اجاره بها هستند.پيشنهاد مي شود كار فروش و اجاره دادن به محضرها واگذار شود.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    0 0
    واقعیت اینه که گرونی را باید تحمل کنیم ولی حقوقمان (مثل حق داشتن یک قرار درست و قانونا حمایت شده پیش خرید آپارتمان ) را نمی دهند و هر بار یکی یا یه مجموعه ایی دارد در مقابل آن می ایستد
  • amir DE ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
    1 0
    افزایش قیمت مسکن در چهار ماه گذشته 30 درصد بوده است.