این کتاب که در قطع جیبی منتشر شده، با مرور روزهای سال از 1357 تا 1389 و ذکر دقیق و خلاصه اتفاقات مهم این روزها در کنار ذکر تاریخ میلادی، تصویر جالبی به مخاطب تاریخ انقلاب بویژه حوادث مهم و تاثیرگذار در این تاریخ ارائه می دهد.

به گزارش خبرآنلاین، «روزنگار جامع ایران پس از انقلاب اسلامی» را انتشارات شهر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همت رضا طاهرخانی منتشر کرده است.

 

این کتاب 600 صفحه‌ای که وقایع مهم و رویدادهای مربوط به انقلاب اسلامی ایران و پس از آن را در فاصله سال‌‌های 1357 تا 1389 در یک مجلد عرضه می‌کند، با مقدمه شهردار تهران، منتشر شده است.

 

قالیباف در مقدمه این کتاب با تاکید بر بازخوانی تاریخ انقلاب و آسیب شناسی راه طی شده، این آسیب شناسی را انکار دستاوردها نمی داند. او می نویسد: «مستندسازی، ثبت و غور در تاریخ شفاهی و کتبی انقلاب اسلامی به منظور ممانعت از تحریف و انحراف در برداشت های غیرواقعی و غیر منصفانه است که این کتاب گام مثبتی در راستای این هدف است.»

 

یکی از منابع اصلی این کتاب، آرشیو روزنامه‌های کیهان و اطلاعات و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است که پس از بررسی از سوی جمعی از پژوهشگران، مجموعه این رویدادها در قالب فهرستی کامل و در عین حال خلاصه و مناسب به مخاطب عام ارائه شده است.

 

این کتاب برخلاف دیگر کتاب‌های روزشماری که تاکنون در ارتباط با انقلاب اسلامی منتشر شده‌اند، برای نخستین بار به شکلی ساده، فشرده و در عین حال جامع تاریخ انقلاب اسلامی ایران را مرور می‌کند.

 

بنابراین گزارش، این کتاب که در قطع جیبی منتشر شده، با مرور روزهای سال از 1357 تا 1389 و ذکر دقیق و خلاصه اتفاقات مهم این روزها در کنار ذکر تاریخ میلادی، تصویر جالبی به مخاطب تاریخ انقلاب بویژه حوادث مهم و تاثیرگذار در این تاریخ ارائه می دهد.

 

توزیع کننده این کتاب جامع و خواندنی، این کتاب را با تخفیف  عرضه می کند؛ نهادهای فرهنگی و روابط عمومی نیز برای تهیه این کتاب و هدیه به همکاران خود از تخفیف ویژه 40 درصدی برخوردارند. خرید 5نسخه به بالا 3هزار تومان و تک فروشی 3500 تومان عرضه می​شود.

 

ساکنان پایتخت، نهادها و موسسات همچنین روایط عمومی ها، برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =