موسسه فرهنگی هنری آوای ‌خورشید (موسسه نشر وابسته به مرکز موسیقی بتهوون) سال 1391 و در هشتمین سال فعالیت آثاری را در حوزه موسیقی وادبیات منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «حکایات بوستان سعدی» و «قصه‌های صمد بهرنگی» از مجموعه‌های در دست انتشار این مؤسسه هستند که در مراحل مختلف تولید بوده و در نیمه اول سال آینده منتشر خواهند شد.

«حکایات بوستان سعدی» با صدای خسرو شکیبایی و موسیقی کارن همایونفر حاوی بیش از 40 حکایت از بوستان سعدی است که آخرین مراحل اخذ مجوز نشر خود را سپری کرده و در مراحل نهایی تدوین موسیقی به سر می‌برد. این حکایات با صدای خسرو شکیبایی در بهار 1387و تنها چند هفته پیش از فوت وی ضبط شد.

«قصه‌های صمد بهرنگی» نیز شامل 22 قصه است که با صدای هنرمندان تئا‌تر روایت می‌شود. پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی پاکدل راویان این مجموعه هستند.

قصه‌های این مجموعه با موسیقی حسین علیزاده و طراحی و ایده او شنیده خواهند شد. زمان‌بندی تولید «قصه‌های صمد بهرنگی» به گونه‌ای صورت گرفته که در سالروز تولد این قصه‌پرداز بزرگ ایرانی (دوم تیرماه) منتشر شود.
موسسه فرهنگی هنری آوای ‌خورشید در سال 1390 آلبوم‌های «بودن و نبودن» (بردیا کیارس)، «سرانجام» (کارن همایون‌فر)، «بدرود با بدرود» (علی قمصری)، «پرواز با....» (هومن موسوی)، «پرسه» (حسین اینانلو)، «فلوت آهنگ‌روز» (عماد رام)، «مجموعه آثار سینما تئا‌تر محمدرضا درویشی»، «چهارراه» (حسین حمیدی)، «جان به رنگ نارنج» (روزبه آذر)، «مناجات» (کامران همت‌پور)، «هفت الهه» (کارا کارایُف)، «کرد افشاری» (فکرت امیراُف)، «نواژه» (حسین شناسا)، «گلبانگ» (گروه همنوازان سایه)، «چکامه‌های ایرانی» (مزدا انصاری)، «سنتور و تمبک 2آهنگ ‌روز» (فرامرز پایور و حسین تهرانی)، «اسطوره پارسی» (اردوان جعفریان) و کنسرت تصویری بداهه نوازی «کیهان کلهر و اردال ارزنجان» را منتشر کرد و توزیع دو آلبوم «آکاردئون» و «هلهله» نیز به دلیل وقفه‌ای که در کارخانه تولید لوح فشرده رخ داد، به فروردین ماه 1391موکول شد.

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =