فارس نوشت:

کمیته قیمت‌گذاری خودرو با افزایش 1.5 تا 4.8 میلیون تومانی قیمت دو محصول گروه خودروسازی سایپا موافقت کرد.بر اساس مصوبه روز گذشته کمیته قیمت‌گذاری خودرو، قیمت تندر90 از 15 میلیون و 285 هزار تومان به 16 میلیون و 830 هزار تومان افزایش یافت. همچنین قیمت هر دستگاه مگان دنده اتومات از 33 میلیون و 5 هزار تومان به 37 میلیون و 800 هزار تومان افزایش یافت.

در حالی قیمتهای جدید روز گذشته به نمایندگی‌های فروش محصولات سایپا ابلاغ شد که در این مرحله افزایش قیمتی برای پراید اعمال نشده است.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
    13 1
    با سلام بنده در 4 دی 1390 از شرکت سایپا با پرداخت 9 میلیون تومان بصورت پیش فروش و برای تحویل فروردین 1391 یک دستگاه تندر 90 خریداری کرده ام به امید اینکه با احتساب سود مشارکت خودرو را با کمی تخفیف خریداری کنم . ولی با کمال تعجب و نا باوری سازمان شما مجوز افزایش 1.5 میلیون تومانی را برای تندر90 صادر کرد . حال به نظر شما بنده و امثال بنده که به امید تخفیفی ناچیز در دیماه ، خودرو خود را به صورت فروش نقدی خریداری نکردیم، می بایست اینگونه ضرر کنیم ؟
    • بدون نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      15 1
      متاسفانه در قرارداد پیش فروش ذکر شده در صورت افزایش قیمت خریدار باید بپردازد در زمان تحویل!!!!
  • آرش IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
    3 0
    با سلام من یک خودروی پراید 111 ثبت نام کرده ام که تحویل آن در فروروردین 1391 است دیروز دعوت نامهای که برای من از طرف سایپا ارسال شد قیمت خودروی پراید را ده میلیون و بیست وشش هزارتومان نوشته بود که با توجه به رنگ متالیک آن نهایتا قیمت به ده میلیون و دویست و بیست و شش هزار تومان افزایش پیدا میکند در حالی که قیمت هفته پیش نه میلیون و دویست و بیست و شش هزار تومان بوده و من با توجه به این قیمت ثبت نام کردم و حتی الان در سایت سایپا هم فروش فوری پراید 111 به قیمت 9226000 تومان است ولی نمایندگی ها میگن ما فروش فوری نداریم و شرکت جلوی فروش فوری را بسته جالب اینجاست که هیچ کس هم پاسخگو نیست