ایسنا نوشت:

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن که به تساوی دو بر دو تیم انجامید، در باره این بازی گفت: فکر می‌کنم بازیکنان من امروز بازی خوبی انجام دادند و ما کلا مستحق برد بودیم اما متاسفانه بازی مساوی تمام شد. البته این تساوی چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند چرا که ما امروز 5 مصدوم داشتیم که سه تایشان بازیکنان اصلی ما بودند و با عده‌ای بازیکن جوان،‌ فوتبالی را بازی کردیم که خیلی بهتر از استقلال بود. ما لیاقت کسب سه امتیاز را داشتیم.
سرمربی راه آهن در ادامه درباره عملکرد داور این دیدار گفت: در این باره چه می‌توانم بگویم. داوری در تمام زمان بازی به سود استقلال بود. وقتی بازیکن من در دو قدمی خودم توپ را خیلی سالم از حریف می‌گیرد ولی داور خطای او را اعلام و من تهدید به اخراج می‌کند، دیگر چه می‌توانم بگویم. این هم فوتبال ماست اما در مجموع باید بگویم که ما بهتر از استقلال بازی کردیم. ما می‌توانستیم بازی را ببریم.
در ادامه خبرنگاری به دایی گفت: اکنون که وضعیت فوتبال ما نابسامان است و تکلیف فدراسیون و سازمان لیگ به درستی معلوم نیست، چه آینده‌ای برای این فوتبال تصور می‌کنید؟ دایی در پاسخ به سوال این خبرنگار با بیان اینکه اوضاع این گونه که او فکر می‌کند نیست اظهار کرد: ما فقط می‌توانیم دعا کنیم که هر چه سریع‌تر همه چیز درست شود. من به نوبه خودم برای فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که فوتبال ما این روزها را بگذراند و بتواند با کسب نتیجه مطلوب، در آسیا و دنیا جایگاه خوبی کسب کند.
در ادامه خبرنگاری از دایی پرسید آیا فکر نمی‌کند که اگر پس از پیش افتادن از استقلال کمی بیشتر به دفاع فکر می‌کردند، می‌توانستند نتیجه را حفظ کنند و مانند بازی‌های گذشته که پیروزی را با تساوی و شکست عوض کرده بودند، نمی‌شد که وی در پاسخ گفت: ما در بازی‌های قبل که در دقایق پایانی گل خوردیم، شرایط خاص خود را داشتیم. مثلا در بازی با نفت آبادان، در حالی در دقایق پایانی گل خوردیم که وقت تلف شده بازی به اتمام رسیده بود. در این بازی هم استقلال در نیمه نخست فقط یک فرصت داشت و در نیمه دوم هم به جز چند ضربه ایستگاهی و کرنر، موقعیت دیگری برای گلزنی نداشت. ما امروز با بازیکنانی بازی کردیم که نام بسیاری از آن‌ها را نشنیده بودیم. اگر آن‌ها تجربه بیشتری داشتند، بهتر بازی می‌کردند اما با این حال زحمت کشیدند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند.
در ادامه یکی از خبرنگاران به دایی گفت: به نظر می‌رسد که با توجه به اینکه وی دائما در کنار زمین ایستاده است، با هیچ یک از دستیارانش مشورت نمی‌کند. دایی در واکنش به این سوال گفت: مگر شما من را از اول تا آخر زیر نظر دارید؟ خیلی از مربیان بزرگ دنیا کنار زمین می‌ایستند. متاسفانه شما صحبت‌هایی می‌کنید که به نظر می‌رسد از جایی مثل روزنامه استقلال آمده‌اید. من وقتی می‌خواهم تصمیمی بگیرم یا بازیکنی را تعویض کنم، با همکارانم مشورت می‌کنم. برای شما همان بهتر است که گزارش‌تان را بنویسید.
در ادامه همان خبرنگار با اصرار عجیبی قصد داشت که دایی را در گفت‌وگو مغلوب کند. وی به دایی گفت شما خود از بزرگان فوتبال هستید اما من هم خود مربی هستم و شما نباید فکر کنید که فقط خودتان همه چیز را بلدید. من از شما سوالی پرسیدم که شما در جوابم چرت و پرت می‌گویید. دایی در واکنش به این صحبت خبرنگار هم گفت: من بزرگ فوتبال نیستم وگرنه شما به خودت اجازه نمی‌دادید که این سوال را بپرسید. من اصلا نمی‌دانم شما خبرنگار کدام روزنامه هستید.
در ادامه نشست، خبرنگاران با اعتراض به این خبرنگار از او خواستند که از اتاق کنفرانس بیرون برود که در ادامه دایی هم به سرعت محل نشست را ترک کرد تا به گفته خودش ببیند آن فرد خبرنگار کجا بوده است.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =