جدیدترین رمان سیدمهدی شجاعی همراه با کتاب نه برای لقمه​ای نان زندگی و راه​های موفقیت موسس پاناسونیک و ناسیونال در کنار جلد دوم «پ نه پ» و «کلید اسرار زندگی» در لیست پرفروش​ترین آثار هفته گذشته قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین، لیست پرفروش ترین کتاب های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام» در هفته سوم اسفندماه منتشر شد تا همچنان جدیدترین رمان سید مهدی شجاعی همچون هفته دوم اسفندماه در صدر این جدول قرار داشته باشد. جدیدترین رمان سید مهدی شجاعی با عنوان «کمی دیرتر» که با نگاهی انتقادی به موضوع انتظار مردمان جامعه امروز می پردازد چند روز پس از عرضه از سوی ناشر، در صدر پرفروش ترین کتاب های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار گرفت. رمانی خواندنی که به انتقاد از برخی رفتارهای احساسی در اجتماعات مذهبی کشور می پردازد.

 

همچنین زندگی نامه «لیونل مسی» که همراه با خاطرات و گفتگوهایی با دوستان و مدیران برنامه این ستاره فوبتال جهان است رتبه بعدی پرفروش ها را کسب کرده است. چند کتاب حوزه روانشناسی و موفقیت نیز در این جدول به چشم می خورد. «کلید اسرار زندگی»، «ذهن توانمند» و «نه برای لقمه ای نان» در این فهرست قرار دارند.

 

«نقش رهبری در مدیریت بحران ها» که یک سه جلدی مستند و خواندنی است و مروری بر تاریخ انقلاب بعد از ارتحال امام(ره) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای. در این سه جلدی با بازخوانی تاریخی بحران هایی در سه دهه گذشته همچون جنگ های اول و دوم خلیج فارس، قتل های زنجیره ای، کوی دانشگاه، تحصن در انتخابات مجلس ششم و...به نقش رهبری در مدیریت این بحران ها اشاره شده است.

 

کتاب «101 برنامه تمرینی برای پرورش اندام» و همچنین جلد دوم «پ نه پ» نیز در ادامه لیست پرفروش های هفته گذشه قرار داشته است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

 

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

کمی دیرتر

 

سیدمهدی شجاعی

 

نیستان

 

8000

 

لیونل مسی

لوکا کایولی

خبر امروز

10000

نقشرهبری در مدیریت بحرانها

محمدتقی کرامتی

کیهان

4500

کلید اسرار زندگی 

محسن تیموری

آموت 

7000

ذهن توانمند    

حمید شمسیپور

رسا

4500

نه برای لقمهای نان

محمود متحد

کندوکاو

5000

گامهای بزرگ به سوی موفقیت

آنتونی رابینز

آوای سورنا

7000

چرا زنان، مردان را ازدست میدهند

جس مک کان

البرز

3500

101 برنامه تمرینی پرورش اندام

میکائیل برگ

بامداد کتاب

15000

پ نه پ(جلد دوم)

علیرضا  وصفی

خبر امروز

2000

6060

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =