۰ نفر
۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۰

از بعدازظهر جمعه سامانه بارشی وارد کشور شده و مناطق شمال غرب، سواحل شمالی و روز شنبه ارتفاعات البرز و به تدریج شمال شرق را تحت تأثیر قرار داده و سبب بارش برف و باران در این نواحی خواهد شد.

مطابق نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی امروز با عبور موجی از نوار شمالی کشور در بخش‌های شمالی استان های آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر و تا اواخر وقت به تدریج در بخش‌هایی از شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
این موج از اواخر وقت روز پنجشنبه از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌شود.
به گزارش خبرآنلاین از بعدازظهر جمعه سامانه بارشی وارد کشور شده و مناطق شمال غرب، سواحل شمالی و روز شنبه ارتفاعات البرز و به تدریج شمال شرق را تحت تأثیر قرار داده و سبب ابرناکی، وزش باد و بارش برف و باران در این نواحی خواهد شد و روز یکشنبه نیز در مناطق ذکر شده بارش‌ها ادامه خواهد داشت.
همچنین در بعدازظهر جمعه و در روز شنبه و یکشنبه در سواحل جنوبی دریای خزر بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت و در این مدت در نیمه شمالی کشور دمای هوا کاهش می‌یابد. در سه روز آینده پدیده غالب در جنوب غرب وزش باد خواهد بود و در این مدت به خصوص جمعه و شنبه خلیج‌فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا کمی ابری گاهی با وزش باد اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما 14 و چهار درجه سانتیگراد است. آسمان تهران روز شنبه 20 اسفند نیمه‌ ابری گاهی با وزش باد در ارتفاعات ابری با بارش برف همراه است و بیشینه و کمینه دما 11 و دو درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =