۰ نفر
۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳

سایت پلیس نوشت:

سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ، از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار معروف به "گاوی" در طرح امنیت محله محور خبر داد.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:" چندی پیش یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محدوده خیابان ابوذر، معروف به گاوی، که پس از رهایی از زندان به اقدامات شرورانه خود در محل ادامه داده بود، در یک درگیری اقدام به تخریب و شکستن شیشه های مغازه ها و خودروهای پارک شده در خیابان مذکور کرده بود که با حضور ماموران در محل متواری شده بود. از همان زمان ماموران پلیس امنیت محدوده مذکور در تعقیب وی بودند تا به محض اطلاع از حضور وی در محل اختفایش او را دستگیر کنند اما متهم متواری بود.

سرهنگ محرابی افزود:" این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 33 تهران دستور دستگیری این متهم را مستقیما صادر کرده و ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند که این فرد در خیابان "فلاح" مخفی شده است که بلافاصله به محل اعزام و پس از یک عملیات پلیسی غافلگیرانه موفق شدند این فرد را دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس امنیت منتقل کردند. متهم در ستاد پلیس امنیت به جرایمی نظیر شرارت، درگیری، عربده کشی، حمل سلاح سرد، ایجاد مزاحمت و ناامنی برای شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه 33 تهران منتقل شد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • h IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    50 1
    خبر انلاین یه جور تیتر زدی فکر کردم یه گاو رو بازداشت کردن
    • بدون نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
      22 0
      مگه این یارو با گاو فرق میکنه؟ عربده کشی و مزاحمت و جفتک پرانی و ...