دو تن از دیگر نمایندگان مجلس هشتم نیز در جایگاه خود ابقا شدند. یک اصولگرا و یک اصلاح طلب.

به گزارش خبرآنلاين، یعقوب جدگال با کسب بیشترین آراء به عنوان نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک وارد بهارستان می شود. او مورد حمايت جبهه متحد و جبهه پايداري نبود.
در این حوزه انتخابیه سید محمدمهدی پورفاطمی با کسب 29 هزار و 990 رای حائز بیشترین تعداد آرا شد و به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه راهی مجلس شورای اسلامی شد.
عبدالصمد دولاح با 24 هزار و 103 رای ، غلامحسین پولادی با 19 هزار و 396 رای ، مشاالله قطب الدین با هفت هزار و 417 رای ، سید عبدالحمید لطیفی حسینی با دو هزار و 306 رای و غلام‌علی زارعی با یکهزار و 686 رای در رتبه‌های دوم تا ششم قرار گرفتند.
به گزارش مهر، استان بوشهر از چهار حوزه انتخابیه تشکیل شده است که در حوزه انتخابیه دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد و در حوزه انتخابیه بوشهر گناوه و دیلم دکتر عبدالکریم جمیری و در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان سید محمدمهدی پورفاطمی و در حوزه انتخابیه دیر، جم و کنگان حجت‌الاسلام موسی احمدی با کسب بیشترین تعداد آرا به عنوان نماینده مجلس انتخاب شدند.
حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد، حجت الاسلام احمدی و دکتر جمیری کاندیداهای معرفی شده از سوی جبهه متحد اصول گرایان در استان بوشهر هستند.
نتایج کامل شمارش آرای حوزه انتخابیه شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه اعلام شد. محمدعلی عبدالهر‌زاده با 43هزار و 198 رای به‌عنوان نماینده حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان انتخاب شد. وي از نامزدهاي مورد حمايت جبهه متحد بود.
محمد فردوسی‌پور با 20 هزار و 675 رای، محمدکریم عابدی 12 هزار و 128 رای، حسین آهنین‌جگر 9 هزار و 58 رای، داوود تقاضایی اول 3 هزار و 87 رای و عباسعلی لطفی نیز 2 هزار و 362 رای به ترتیب در ردیف‌های بعدی قرار دارند.
ابوالفضل ترابی کاندیدای نهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران با کسب 66 هزار و 168 رای به عنوان کاندیدای منتخب شهرستان نجف‌آباد و تیران و کرون به مجلس راه پیدا کرد.
ترابي يك نامزد مستقل بود كه حمايت جبهه پايداري و جبهه متحد را همراه نداشت.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    1 1
    درود بر همه جوونهایی که دیروز با حضور در پای صندوقهای رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند