دلخوری های کارلوس کروش از مسولان تیم ملی تمامی ندارد.

به گزارش خبرآنلاین؛کارلوس کروش که چند روز پیش گفت و گوی تندی را علیه مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داد این روزها دلخوری هایش بیشتر شده و این از رفتارش کاملا پیداست.کروش بر این عقیده است که در فوتبال ایران یک عده ای به فکر نیستند و برای فوتبال دل نمی سوزانند.
ماجرا از این قرار است که پس از بازگشت تیم ملی از امارات وقتی ملی پوشان به فردوگاه امام خمینی(ره)می رسند اتوبوسی هماهنگ نشده بوده تا آنها را به شهر بیاورد! این اتفاق در حالی افتاد که پس از پیگیری های متعدد مشخص شد که به دلیل ناهمانگی ها به وجود آمده اتوبوسی که قرار بوده دنبال ملی پوشان یک روز زودتر به فرودگاه رفته بوده است.حاشیه های این اتفاق با گرفتن آژانس برای ملی پوشان ختم به خیر شد اما به نظر کارلوس مروش دیگر آن کروش همیشگی نیست.
او تا قبل از بازی با قطر به اردوی تیم ملی نرفته است و حتی محل اقامتش هم با آنها در یک هتل نبوده است.کروش تنها به محل تمرینات می رفته و پس از زیر نظر گرفتن تمرینات بلافاصله به محل اقامتش بر می گشته است و نسبت به اتفاقات درون تیمش بی تفاوت بوده است.او در واقع می خواسته با این حرکت به آنهایی که بی تفاوت خطابشان کرده است بفهماند فقط مربی است مثل سابق پیگیرکارهای حاشیه ای را نمی کند.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • على سنجرى US ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    366 4
    ديروز هم معلوم بود ناراحته و حتى پيمان يوسفى گفت در حال فكر كردن به رقباى دور بعد است درحاليكه اينطور نبود
  • على US ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    359 5
    فدراسیونى كه توانايى تداركات تيم ملى رو نداره بايد خودشون بكشن كنار از انتخابات فدراسیون فوتبال
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    382 3
    رفتار ايشان حرفه اي است... يك مشت بي دست و پا كارها را در دست گرفته اند و اين بنده خدا اينها را مي بينيد و فقط زجر ميكشد و بعد خودش را كنار ميكشد و به حداقل اكتفا ميكند.
  • بدون نام US ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    329 8
    چرا فكر ميكنيد با كي روش هم مثل برانكو بايد برخورد كرد؟ به نمايندگى از ايرانيان از تداركات نامناسب فدراسیون فوتبال از آقاي كى روش عذرخواهى ميكنم خبرآنلاين منتشر كنيد
  • بدون نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    306 4
    از اين كفاشيان و سيستم انتظار بيشتر از اين نميشه داشت.تو همه جاي دنيا با يه شكست بزرگ همه استعفا ميدن.(مثل همين عربستان كه ديروز همه اعضا هيات رييسه فدراسيونش استعفا كردنو ما اونا رو همشه مسخره مي كنيم!)تو ايران موقع شكستها اوني كه بتونه بيشتر دلايل شكست رو گردن ديگري بندازه موفق تره!انگار مسووليت فقط واسه امكانات،پول وشهرتش هست.واقعا روي سنگ پاي قزوين سفيد ميشه.
  • بدون نام IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    6 2
    خوبه