علی دایی یکی از حامیان کارلوس کروش است.

به گزارش خبرآنلاین؛ دایی در پاسخ به مصاحبه‌ای که امیر قلعه‌نویی انجام داده و گفته بود تیم ملی در زمان مربیگری علی دایی و افشین قطبی منظم‌تر از الان بازی می‌کرد می‌گوید:‌«نمی‌خواهم راجع به این مسائل صحبت کنم. بنده برای همه احترام قائل هستم. قلعه‌نویی هم لطف کرده نسبت به ما. هر مربی دیدگاه‌های خودش را دارد. ولی من چون بازی ایران و اردن را ندیدم نمی‌تونم نظری بدهم و بگویم تیم ملی خوب بوده یا نبوده.»
دایی ادامه می‌دهد: «ما چه توقعی از کروش داریم؟ اول این را مشخص کنیم برای خودمان، بعد به این مسائل فکر کنیم. مگر کروش از زمانی که به ایران آمده بازیکنان تیم ملی را چند روز در اختیار داشته؟ عوض کردن سبک بازی مگر به همین آسانی است که بفهمیم کروش سبک بازی تیم ملی را عوض کرده یا نه و این‌که عوض کرده خوب است یا نه؟ یک مربی تیم ملی یک سری چیزهای کوچک را می‌تواند در این مدت کمی که بازیکنان را در اختیار دارد تغییر بدهد. نمی‌تواند همه چیز را عوض کند. این وسط باشگاه‌ها نقش مهم‌تری دارند. بازیکن باید آماده و روی فرم و تاکتیک‌پذیر باشد. این‌ها کارهایی است که توی باشگاه‌ها باید انجام شود. ما به جای این مسائل باید خیلی روی باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم تا باشگاه‌ها قوی‌تر شوند ولی الان می‌بینید که همه باشگاه‌هایمان با یک مشکلاتی مواجه هستند. زیرساخت‌هایمان مشکل دارد. امکاناتی که باید داشته باشیم را نداریم. همین الان ما داریم به دبی می‌رویم. شما بروید ببینید باشگاه‌های اماراتی چه امکاناتی دارند. چند زمین تمرین دارند و استخر و سونا. باشگاه‌های ما این‌ها را دارند؟ همه کشورها این امکانات را دارند اما در ایران استقلال و پرسپولیس امکانات اولیه و زمین تمرین را هم ندارند. کروش که نمی‌تواند همه چیز را و همه کاستی‌ها را برطرف کند. ایشان هم مثل بقیه دارد کارش را می‌کند تنها با این تفاوت که یک مربی بزرگ است و از سطح اول فوتبال جهان آمده. ما باید توقعاتمان از کروش منطقی و در سطحی باشد که فوتبالمان در همان سطح است.»
متن کامل گفت‌وگو با علی دایی را ایــنــجــا بخوانید.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
    23 11
    زنده باد علی دایی ... مربی که به کار کروش ایراد میگیره و اون رو با قطبی یا علی دایی مقایسه میکنه بی سوادی خودش رو داره نشون میده. به جای اینکه همه چیز رو مهیا کنن باره تدارک و تمرین تیم ملی هی چوب لای چرخ میکنن ... اون از فدراسیون که نمیتونه یک اتوبوس رو به موقع بفرسته فرودگاه این هم از مربی های بی سواد لیگ برتر ... بابا بزارید تیم ملی با آرامش کارش رو بکنه
  • پیام GB ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
    17 15
    اصلا تیم دایی تیم بود که بخواد منظم بازی کنه !!! عیار مربیگری این آقا در راه آهن و پرسپولیس مشخص شده. تیم ملی را که با ان فضاحت از جام جهانی دور کرد ، با پرسپولیس رکورد بیشترین شکست پیاپی و حالا هم راه آهن را گزینه جدی سقوط کرده! کسی که به طور سفارشی و با تلفن از جاهای دیگر سرمربی تیم ملی شود بهتر از این نمیشه...
    • بدون نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
      16 4
      قلعه نویی واسه تیم ملی چکار کرد؟ دوستان عاقل باشیم قلعه نویی زمان قطبی هم از کار مربی های قبلی حمایت میکرد کلا قلعه نویی میخواد خودش مربی تیم باشه!