علی کریمی می گوید تیم ملی می رود تا قطر را در تهران شکست دهد.

علی کریمی گوشه ای از حیاط کمپ ایستاده و با دوربین یک برنامه تلویزیونی مصاحبه می کند.«روز از نو» برنامه صبحگاهی شبکه دو سیما ، برنامه ای بود که از علی کریمی دعوت کرده بود تا برای لحظاتی به سئوالات شان پاسخ دهد. بحث با کاپیتان تیم ملی درباره تیم ملی آغاز می شود از بازی با قطر که او می گوید:« بازی با قطر شاید خیلی حساس از نظر نتیجه ای نباشد اما تلاشی است که همه ما داریم تا برنده بازی باشیم. سرمربی از ما خواسته تا با همه وجود بازی کنیم. مردم زیادی دوست دارند به ورزشگاه بیایند و ما می رویم بازی خوبی را نمایش بدهیم و برنده باشیم.»
جدیدترین بازیکنی که به اردوی تیم ملی پیوسته ، اشکان دژاگه است. بازیکن دو رگه ایرانی و آلمانی . علی درباره این هم تیمی جدید می گوید:« همه باید به او کمک کنیم تا اینجا احساس غریبی نکند. اشکان هم یکی از همه ماست و آمده به تیم ملی کمک کند.»
موضوع دیگر شایعاتی بود که این روزها درباره اش نوشته می شود. اینکه چطور انتقادهای او از گلرهای پرسپولیس منتشر شده است. کریمی که تا پیش از این هیچ گاه این حرف ها را تائید یا تکذیب نکرده بود ، این بار حرف هایش را درباره میثاق بعد از بازی با نفت در آبادان تکذیب کرد و گفت:« من هیچ مصاحبه ای علیه دروازه بانان تیم نکردم. البته نه اینکه اهل مصاحبه نباشم. مصاحبه هم می کنم اما یا مصاحبه هایم را به صورت اختصاصی با سایتم انجام می دهم یا مصاحبه هایی را انجام می دهم که همزمان با انتشارشان ، سایت رسمی ام هم آنها را انعکاس می دهد. این کار را می کنم تا حساسیتی پیش نیاید.»
سئوال مهم دیگری که شریفی ، مجری برنامه از کاپیتان پرسپولیس پرسید درباره حرف های مصطفی دنیزلی است در تلویزیون ترکیه. اینکه گفته بود پرسپولیس شانس زیادی برای موفقیت در بازی های آسیایی و قهرمانی در آسیا ندارد. کریمی در این باره می گوید:« من این طور فکر نمی کنم. اعتقاد دارم پرسپولیس اگرچه مسیر سختی در پیش دارد اما می تواند در آسیا قهرمان باشد . پرسپولیس تیم بزرگی است ، هواداران زیادی دارد و همیشه می تواند تیمی مدعی باشد.»
 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =