۰ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰

ایسنا نوشت:

فرماندار راور گفت: زمین لرزه 5.4 ریشتری شب گذشته شهرستان راور به حدود 6000 واحد مسکونی خشت و گلی در این شهرستان خسارت جدی وارد کرد و باعث جراحت شش نفر شد.

محمدرضا شریفی با بیان این که شب گذشته زلزله 5.4 ریشتری ساعت 22 و 18 دقیقه راور را لرزاند، گفت: بر اثر این زلزله شش نفر از شهروندان راوری بر اثر فرار و بیرون رفتن از ساختمان مصدوم شدند.  بر اثر این زلزله سیل‌ بند خاکی غرب شهر راور خسارت دید و آب روانه شهر راور شد که با کمک اکیپ ستاد بحران و شهرداری موقتا جلوی آب گرفته شد.

 شریفی با اشاره به خسارت به حدود شش هزار واحد مسکونی خشت و گلی شهری و روستایی یادآور شد: این زمین لرزه به سایر زیرساخت ها نیز خسارت جدی وارد کرده است. پس از وقوع زمین لرزه شب گذشته در این شهرستان، ستاد بحران تشکیل و تمامی نیروهای امدادی شهرستان و شهرستان های اطراف برای یک هفته آینده از آمادگی کامل برخوردار هستند.

زمین لرزه پنج و چهاردهم ریشتری شهرستان راور تاکنون بیش از 13 پس لرزه داشته که شش مورد آنها بالای دو و نیم ریشتر بوده است.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hossein IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    2 1
    ميگن قديمها جوکي بود منسوب به شيخي به نام سعدي: چو عضوي بدرد آورد روزگار ... ولي البته امروزه ديگه دموده شده ... اي مردم بي تفاوت تهران! و اي مردم شيراز! و اي مردم اصفهان! اي مردم تبريز! ... و اي مردم ايران! اين بي اعتنايي و بي توجهيهاي شما به دردهاي هموطنان عاقبت خوشي نخواهد داشت ها! اين اتفاقات روزي براي شما هم ممکن است بيفتد ها! کمي با مصيبت ديدگان اظهار همدردي کنيد بخدا قسم از نظر خداوند مردم تهران در اين کشور آدم نيستند ها! در آدميت انسانها پز و پول نيست يک روستايي دورافتاده هم يک انسان است، بخدا خجالت دارد وقتي زلزله 3-4 ريشتري در تهران ميآيد همه به فغان درميآيند ولي در روستايي در کرمان .. هيچ از اين هياهو خبري نيست ... مطمئناً اين بي دردي شما بي پاسخ نخواهد ماند و نوبت شماها هم ميرسد!
  • ياحق IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    2 0
    بسمه تعالي خود مردم تهران وضعيتشون از هر زلزله زده‌اي اسفناک‌تره به خاطر گروني و تورم وظيفه دولت است تا از محل مخارج حوادث يهويي هزينه را پرداخت کند.