۰ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۴

روزنامه کیهان نوشت:

بهاره رهنما در واکنش به بیانیه جعلی منسوب به جمعی از سنیماگران باموضوع تحریم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که من هیچ بیانیه ای را امضا نکرده ام و شخصا از هرگونه اقدامی که وحدت ملی را هدف گرفته باشد، دوری می کنم.
این هنرمند در یادداشت ارسالی خود برای کیهان با تاکید بر اینکه طی چهار سال اخیر هیچ بیانیه سیاسی را امضا نکرده ام، گفت: متاسفانه برخی از افراد بیمار با تحریف آشکار و جعل، تلاش می کنند سخنان و اقدامات کذبی را به جامعه شریف هنرمندان کشور منتسب سازند.
وی افزود: صراحتا می گویم بیانیه ای که اخیرا باموضوع تحریم انتخابات 12 اسفند در فضای مجازی منتشر شده است را امضا نکرده ام و پیگیری این موضوع را از طریق مجاری قضایی حق خود می دانم.
رهنما تاکید کرد: پیوند میان مردم و هنرمندان همواره برایم مهم و قابل احترام بوده است.
رهنما همچنین در واکنش به خبر روز گذشته کیهان نیز تصریح کرد: خوشبختانه فیلم اختتامیه جشنواره لبخند آفتاب موجود است. من هیچ گاه جشنواره های دولتی را بی اهمیت معرفی نکردم. مقصودم این بود که در هیچ کجای دنیا به سینمای کمدی بهای لازم داده نمی شود که امیدوارم در جشنواره های آتی داخلی، رویکرد به سینمای کمدی جدیتر شود.
وی افزود: همسر من - پیمان قاسم خانی - هنرمندی است که بارها از جشنواره فیلم فجر جایزه گرفته است و جوایز او با افتخار در کنار قرآن و دیوان حافظ منزلمان نگهداری می شود.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =