فارس نوشت:

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور از توقیف خودروهایی که به مدت 5 ماه جرایم خود را پرداخت نکرده‌اند در طی سفرهای عیدانه خبر داد. سرهنگ مرتضی دهقانی گفت: با هرگونه تخلف حادثه‌ساز در جاده‌های کشور به ویژه در ایام عید به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه رانندگانی که 2 تخلف حادثه‌ساز را به صورت هم‌زمان انجام دهند، خودروی آنها متوقف و به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد بیان داشت: هیچ‌گونه اغماضی در این رابطه صورت نخواهد گرفت و بهانه‌هایی همچون همراه بودن خانواده پذیرفته نخواهد شد.

این فرمانده انتظامی گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی امکان توقف خودروها از 72 ساعت فراتر خواهد رفت.

دهقانی ادامه داد: خودروهایی که جرایم بالای یک میلیون دارند در صورت عدم پرداخت از تردد آنها در جاده‌های کشور خودداری خواهد شد و تا زمانی که مبلغ مورد نظر پرداخت نشود خودرو آنها توقیف خواهد ماند. وی اذعان داشت: هم چنین کسانی که 5 ماه از تخلف آنها گذشته و هنوز اقدام به پرداخت جرایم خود نکرده‌اند پلاک خودروی آنها توقیف و گواهینامه فرد ضبط خواهد شد تا زمانی که فرد جرایم خود را صفر کند.

دهقانی با اشاره به ورود یک هزار دستگاه خودروی گشت نامحسوس به جاده‌های کشور، گفت: با ورود این تعداد خودرو به شبکه کنترل تخلفات پلیس با جدیت بیشتری با متخلفین و حادثه‌سازان برخورد خواهد کرد.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 2
    خودرو چگونه باید جرایم خود را بپردازد راننده مرتکب تخلف شده و نه خودرو بنابراین راننده باید جریمه شود نه خودرو در ضمن با توجه به اینکه ارزش ریالی خودرو یکسان نیست توقف خودرو در واقع عادلانه نیست زیرا با اولا خودرو تخلف نکرده در ضمن توقیف یک خودرو 1 میلیونی با یک خودرو 50 میلیونی قطعا یکسان نیست
  • راننده GB ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    0 0
    افزایش جریمه های رانندگی بار روانی خیلی بدی بر روی رانندگان میگذارد راننده ای که 100000هزار تومان جریمه میشود باعث پریشانی و اشفتگی شدید میشود که قدم اول با مامور درگیر میشود که خطرات بیشتری شامل عابرین و دیگر وسایل دیگر مینماید