سخنگوی فهرست " صدای ملت " از اضافه شدن مجدد نام امیدوار رضایی نماینده فعلی مسجد سلیمان به فهرست ارائه شده از سوی این تشکل خبر داد.

حمیدرضا کاتوزیان در گفت وگو با خبرآنلاین، با اعلام این خبر ، گفت: پیش از این نیز نام دکتر امیدوار رضایی در فهرست صدای ملت بود اما به دلیل اینکه وی قصد داشت این دوره هم از حوزه انتخابیه مسجد سلیمان در انتخابات مجلس شرکت کند، در فهرست نهایی ارائه شده نام وی حذف شد.
وی ادامه داد: پس از درخواست رضایی برای تغییر حوزه انتخابیه، بنا به دلایلی شورای نگهبان با این درخواست مخالفت کردند و بر این اساس وی همچنان از حوزه انتخابیه تهران در این دوره از انتخابات شرکت خواهد کرد.
با اضافه شدن نام امیدوار رضاییفهرست صدای ملت در این دوره از انتخابات 17 نفره است.
کاتوزیان همچنین از بررسی موضوع حمایت از برخی از نامزد های شهرستانی در این فهرست انتخاباتی خبر داد و گفت:فهرست صدای ملت حمایت خود را از آقای  وزیری هامانه نامزد حوزه انتخابیه یزد  اعلام می کند.
وی با اشاره به اینکه فهرست صدای ملت علاقمند بود ایشان از حوزه انتخابیه تهران نامزد انتخابات شود، ابراز امیداوری کرد مردم شریف یزد با انتخاب این چهره امکانی را فراهم کنند که صدایشان در مجلس توسط ایشان شنیده شود.
سید کاظم وزیری هامانه 66 ساله متولد یزد است. او تا درجه کارشناسی مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی آموزش دیده است. در ۲۰ آذر ۱۳۸۴ وی پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی اولین وزیر نفت کابینه رئیس‌جمهور محمود احمدی‌نژاد ایران شد.
 
/212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =