تابناک نوشت:

نماينده تفرش گفت: بنده به آقای میرتاج الدینی توصیه می کنم دو واحد مبانی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و دو واحد حقوق اساسی جمهوری اسلامی را مطالعه کند.
بهمن اخوان افزود: بنده حاضرم بدون هیچ گونه چشم داشتی این واحدهای درسی را به معاون پارلمانی ریاست جمهوری بیاموزم تا ایشان از این پس هر وقت خواست موضعگیری بکند، خلاف قانون سخن نگوید.
این عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی در انتقاد از سخنان میرتاج الدینی در يک برنامه تلویزیونی، گفت: اگر ایشان علاقه‌ای به مطالعه دروس دانشگاهی ندارند، لااقل به عنوان یک روحانی و مقام مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی(ره) را یکبارهم که شده مطالعه می کردند تا اینگونه ذهنیات خود را به جای واقعیت نظام مردمسالاری دینی در رسانه ملی منعکس نکنند.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف برای میرتاج‌الدینی گفت: برای ایشان واقعا متاسفم که با یک ونیم دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، از وقتی که به سمت معاون رییس جمهور منصوب شده است، به گونه ای رفتار می کند که انگار توهم ایشان را فراگرفته است.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اهتمام ویژه نزدیکان دولت به انتخابات 90 گفت: اگر به زعم آقایان مجلس در راس امور نیست چرا در مدت یکسال گذشته انواع و اقسام هزینه های مادی و معنوی را برای به دست گرفتن اکثریت کرسی های مجلس و خاموش کردن صداهای منتقد به کار بسته اید؟ اگر آقایان مدعی هستند که مجلس در راس امور نیست و خود را بی اعتنا به مجلس نشان می دهند، چرا در سراسر کشور هر طریق مستقیم و غیر مستقیم در از حامیان خود در استانها و شهرستانها برای رسیدن به کرسی های بهارستان حمایت می کنند با توسل به زر و زور و تزویر و صرف هزینه های هنگفت، به تبلیغ کاندیداهای خود می پردازند؟
بهمن اخوان با انتقاد از این رفتار دوگانه گفت: این عده خود بر خلاف آنچه که در ظاهر ابراز می کنند، در باطن یقین دارند که مجلس در راس امور است، زیرا که عقل و قانون می گوید مجلس در راس امور است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =