حجت الاسلام پناهیان که اخیرا رویکرد خود از جبهه متحد اصولگرایان به سمت جبهه پایداری تغییر داده ، در یکی از نشستهای انتخاباتی جبهه پایداری سخنرانی کرده است. <BR>

به گزارش رجانیوز، وی گفته است:

حجت الاسلام پناهیان بدون نام بردن از علي مطهري با يادآوري يكي از ادعاهاي وي و سپس نقد آن، بيان داشت: برخی از نمایندگان اصول‎گرای مجلس که از حداقل درایت سیاسی برخوردار نیستند، می گویند كه مجلس نباید تابع اشارات رهبری باشد بلکه فقط باید تابع فرامین و حکم حکومتی باشد! در حالي‌كه مجلسي که چنین باشد، به نقطه امید دشمن تبدیل خواهد شد و امنیت و اقتدار کشور را کاهش خواهد داد. به نماینده اصول‌گرا می گوییم چرا رسانه بیگانه سخنان تو را پخش می‎کند، می گوید من نمی‎دانم چرا این‎کار را می کند! ما باید ببینیم مواضع کدام یک از نامزدها در بی بی سی با اشتیاق پوشش داده می شود و به اين افراد رای ندهیم و در مقابل ببينيم دشمنان از مواضع چه کسی برآشفته می شوند، به او رای بدهیم.

1717


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    آقای پناهيان اگر قرار باشد نمايندگان انتقاد را به خاطر سوء استفاده احتمالی رسانه های بيگانه کنار بگذارند، ديگر امور مردم اصلاح نمی شود. الان مواضع آقای احمدی نژاد در بی بی سی پوشش داده می شود، پس چرا از او حمايت می شود؟
  • مجید IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    این دیگه چه نوع تفکریه که اگه یه چیزی تو بی بی سی ازش تعریف شد بده فکر می کنین اونا احمقن؟ اومدیمو اونا گفتند ماست سفیده حالا ما باید بگیم چون اونا میگن پس ماست سفید نیست ؟!!!!!!!!!!!!!!
  • عدالت خواه IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    حالا اگر فردا بي بي سي تاكتيك عوض كرده ، و براي رد گم كني ، مواضع آقاي پناهيان را با اشتياق پوشش داد تكليف چيست؟! جناب آقاي پناهيان! ما بايد بر اساس مباني اصيل قرآني ، عقل و منطق را ملاك و معيار عملكرد خودمان قرار دهيم نه مواضع و رفتار دشمنان خبيث را! و عقل حكم مي كند كه هر يك از اجزا و اعضاي يك دستگاه منظم ، همانند اعضا و جوارح بدن، بايد بر اساس وظايف تعريف شده شان عمل كنند. دخالت اجزا در وظايف اجزاي ديگر و يا تعريف وظايفي نا همگون با ساختار اجزا ، سبب ناكار آمدي و نا منظم شدن دستگاه خواهد شد.
    • مهدی IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      7 3
      شما اصلا درست سخن آقای پناهیان را نخوانده اید ایشان همان حرف امام را زدند که اگر روزی امریکا یا سران استکبار از شما تعریف کردند بدانید اشتباه کردید البته فکر میکنم شما انقدر با هوش باشید که گول حقه های شیطان بزرگ را هم نخورید
  • بدون نام IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    کاشکی این دوست عزیز چنین فرمایشی نکرده بودند !!!! چون رای علی آقا جهش خواهد کرد !!!
  • ك IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    4 5
    اين يعني بصيرت